Ik voel je pijn broeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]ja maar ik heb zo m'n best gedaan bij het Weblog, dit is gewoon m'n nieuwe stap op FOK!
The helicopter?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben?
Heb je wel gesolliciteerd? Is in ieder geval één sollicitatie zonder spelfouten meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he. Maar ik ben er met een reden mee gestopt; ik kon het niet stil krijgen in de klas. Lijkt me nie handig nie voor ONZ.
Nee.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je wel gesolliciteerd? Is in ieder geval één sollicitatie zonder spelfouten meer.
Twee.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je wel gesolliciteerd? Is in ieder geval één sollicitatie zonder spelfouten meer.
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik werd geroepen?
Oh wacht, nog één, ja natuurlijk
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het achtervolgt me.
[..]
Ik las moederen.
jammer ik had je gegund mattiequote:Op maandag 20 mei 2013 19:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jongens jullie kunnen je weer ontspannen. Ik heb een PM binnen maar kan hem niet lezen omdat ik te kort geregistreerd ben. Ik weet alleen zeker dat het goed nieuws is dus feliciteer me maar vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |