Tong80!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk eens iets minder in de spiegel van de kapper.
het kon je broer wel zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 17:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon sneu, niet irritant.
Mijn broer is nu in New York. Een paar dagen shoppen en naar de Yankees zaterdag.quote:
IK BEN GEQUOTE DOOR TONG80!!!!!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn broer is nu in New York. Een paar dagen shoppen en naar de Yankees zaterdag.
Zie ik SwJ als sporthater niet doen.
Als het er echt zoveel zijn he, ligt het dan niet gewoon aan jezelf en dat jij een kansloze tering idioot bent?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef computerprobleem het volgende:
Patje1987
Ton80
Plastic_Zak
Stevenmac26
smegmanus
remlof
KoekiMonster
Rezania
trollscience
Rellende_Rotscholier
Wietparkiet
Dimens
Nikmans
badtripbob
.Masturbatron.
motorbloempje
Xetran
sinepedraap
Klinkerbotsing
Omdatappel
Monopoly
Leevancleef
zarGon
BoemBats
Rodawa
BBQSausage
Cousin_Eddy
stroopdoosch
ikbennieuwopfok
Tchock
Doublepain
Lompe Hork
utopie
zoekeenleven
Spaghettivreter
DutchErrorist
U.N.K.L.E
De_Dakgoot
Etsu
ValHallen
weerstandje
SomePerson
DeRakker
Zien jullie het mensen? Zien jullie het?!?!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als het er echt zoveel zijn he, ligt het dan niet gewoon aan jezelf en dat jij een kansloze tering idioot bent?
bijan allemaal kwaliteitsusers.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef computerprobleem het volgende:
Patje1987
Ton80
Plastic_Zak
Stevenmac26
smegmanus
remlof
KoekiMonster
Rezania
trollscience
Rellende_Rotscholier
Wietparkiet
Dimens
Nikmans
badtripbob
.Masturbatron.
motorbloempje
Xetran
sinepedraap
Klinkerbotsing
Omdatappel
Monopoly
Leevancleef
zarGon
BoemBats
Rodawa
BBQSausage
Cousin_Eddy
stroopdoosch
ikbennieuwopfok
Tchock
Doublepain
Lompe Hork
utopie
zoekeenleven
Spaghettivreter
DutchErrorist
U.N.K.L.E
De_Dakgoot
Etsu
ValHallen
weerstandje
SomePerson
DeRakker
Bitch, ga huilen.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zien jullie het mensen? Zien jullie het?!?!
Getuig hier hoe 1 van de verdachten mij zwart maakt!
xD
Je bent gehersenspoeld mijn vriend .quote:
Ik ben niet in staat om te huilen. Als ik boos ben, lach ik meestal en kijk ik mensen in de ogen aan.quote:
genoeg van dat lijstje in het echt gezien, leuke mensen,quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent gehersenspoeld mijn vriend .
Die mensen hebben zo vaak herhaald dat ze kwaliteitsusers zijn, dat jij het bent gaan geloven .
Ik verwijs je door naar een psycholoog.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben niet in staat om te huilen. Als ik boos ben, lach ik meestal en kijk ik mensen in de ogen aan.
Die is vorige week helaas overleden. Ze wou mij tegen houden toen ik gillend haar praktijk uitrende. Ze werd aangereden door een vrachtwagen :p.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar een psycholoog.
Moeilijke taak dan.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er zijn 7 miljard mensen op de aarde waarvan ik er 6,999 miljard niet wil kennen, dus wakker liggen ervan zal ik zeker niet.
Fok is een goed begin.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Moeilijke taak dan.
6,999,000,000
Hoe ga jij 1 miljoen mensen leren kennen? :S
Lachen gieren brullen idioot.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Die is vorige week helaas overleden. Ze wou mij tegen houden toen ik gillend haar praktijk uitrende. Ze werd aangereden door een vrachtwagen :p.
Ik lach nu en staar jouw UI aan en luister naar dit lied:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |