eentje is hier al gepostquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:42 schreef spierbal het volgende:
Gaan de leukste, domsste en grappigste sollies hier gepost worden?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:21 schreef vaagjunior het volgende:
Kunnen jullie de spanning niet wat opvoeren (Of afnemen voor sommige mensen) En een selectie bekend maken met mensen waarvan hun sollicitatie wel serieus is genomen en nog kans maken?
?? Is een hele normale gedachte?quote:
quote:
quote:
Ja natuurlijk. Post even een nieuwe sollicitatie hier, dan sturen we hem daarna op naar forum@fok.nl!quote:
Iedereen wacht al 4 dagen in spanning afquote:
Nigga what? Omdatappel mod geweest?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:52 schreef nodig het volgende:
[..]
De vorige keer dat die mod was deed hij het zeer goed!
Die gast kletst. Ik ben toch ook geen hij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nigga what? Omdatappel mod geweest?
Ik dacht dat dat het enige was dat lulkoek was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die gast kletst. Ik ben toch ook geen hij.
Nee, jij bent een echte vrouwquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die gast kletst. Ik ben toch ook geen hij.
Ow ik dacht dat ik een hosselaar woenseltje had geqoutequote:Op woensdag 22 mei 2013 08:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nigga what? Omdatappel mod geweest?
Haha, ja....waarschijnlijk hebben ze ook slapeloze nachtenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Heb eens wat geduld hey. Een beetje zenuwachtig zijn om te weten wie de nieuwe ONZ-mod isNet een stelletje kleuters die met Sinterklaas niet kunnen wachten 's morgens om naar beneden te rennen om te zien wat er in hun schoentje ligt.
True story, en ze kunnen niet even in 2 dagen 400+ sollicitaties doorlezen en goed beoordelen. Ookal zullen er wel een aantal niet serieuze tussen zitten dan nog FA's hebben ook een leven andere dingen te doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef JoeyDB het volgende:
De meeste hebben niet door dat ze juist afknappen op mensen die ongeduldig zijn, en in het ergste geval zelfs de desbetreffende admin een PM of DM sturen, ze houden echt niet van mensen die ongeduldig zijn hoor, neem dat maar van mij aan
Maar zo bedoel ik het toch niequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef JoeyDB het volgende:
De meeste hebben niet door dat ze juist afknappen op mensen die ongeduldig zijn, en in het ergste geval zelfs de desbetreffende admin een PM of DM sturen, ze houden echt niet van mensen die ongeduldig zijn hoor, neem dat maar van mij aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |