Solliciteren kan nog tot en met Zaterdag! (18 mei)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Lieve schatjes en gespuis,
HALP! We hebben een nieuw modje nodig! "Ja maar we hebben er al 6 idioot" ja dat weten we, maar er komt echt wel een plekje vrij binnenkort, een plekje dat we graag op willen vullen met iemand die het reilen en zeilen en fappen in ONZ kent!
Je moet niet bang zijn voor dolfijnen en ook niet vies zijn van een wollige alpalca op z'n tijd.
Ben jij dit? Of zie je het zitten om ONZ te modden? Stuur dan even een leuke mail met wat JIJ denkt bij te kunnen dragen aan ONZ als moderator naar forum@fok.nl en misschien ben jij wel ons laatste stukje van de puzzel
Mailen kan tot en met 18 Mei
5 uur per dag online?quote:
Nee joh. Het is wel lekker als je actief meepost, dat wel.quote:
Altijd gezellig tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh. Het is wel lekker als je actief meepost, dat wel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]![]()
Eensch! De mail komt eraan. De rest hoeft niet meer te solliciteren.
Ja, dan moet je dus even een mailtje sturen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik wil ook meedoen, misschien twee plaatsjes
Klaar al weer. Even een mooi iets gezegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus even een mailtje sturen.
Onzin mod worde kost je 1000 euro je kan da overmake naar mijn rekening dan komt het goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef hosselaar.woensel het volgende:
mag ik onz mod worde ik zal belove dit werk met velen passie uit te voeren en gekke tyden te beleven!!
pls
Ongeveer 2x de helft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoeveel sollicitaties hebben jullie inmiddels binnen trouwens?
Heb je wat gestuurd dan? :Squote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
eh kan je mij zo even mod maken dan
Jou naanNquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus benquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.
Je stuurt maar een mail.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus ben
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dagelijkse portie hapvoer he? Moet ook gebeuren.
Oh wacht, hij is serieus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dagelijkse portie hapvoer he? Moet ook gebeuren.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft nog op send gedrukt ook.
Nou, maak hem maar blauw dan, heeft hij wel verdiend na zo'n heldere brief.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft nog op send gedrukt ook.
Ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, maak hem maar blauw dan, heeft hij wel verdiend na zo'n heldere brief.
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de nieuwe ONZ-mod.
Ja, je bent hartstikke blauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauw?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik vraag me af hé, gaat dit ook zo makkelijk als ik vraag: maak me eens admin, en dan een mailtje stuur?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef LompeHork het volgende:
Ja hoi, kun je Opa en mij wel even koffie komen brengen? We zijn niet meer zo goed te been.
Sure.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé, gaat dit ook zo makkelijk als ik vraag: maak me eens admin, en dan een mailtje stuur?
Bij deze: "ik ben de beste admin die er is, kies mij, kies mij"quote:
Ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Bij deze: "ik ben de beste admin die er is, kies mij, kies mij"
*stuurt e-mail*
Krijg ik ook een welkom topic?quote:
Kijk, dat zijn de echte fans!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:51 schreef Bitterlemon het volgende:
JoeyDB als admin, ik wist dat hij het ver ging schoppen.
En veel succes met de nieuwe mod, immer kwaliteit van die man.
of zal ik jou eens verwijderen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Verwijder eens een paar forums, da's pas een goeie binnenkomer
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Verwijder eens een paar forums, da's pas een goeie binnenkomer
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joeyquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?
Hmm, kan ik ik jou nu bevelen geven? dan beveel ik je om een welkom topic te maken voor mequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joey
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Hmm, kan ik ik jou nu bevelen geven? dan beveel ik je om een welkom topic te maken voor me
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder héquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joey
Wat heb je nou gedaan met je rechten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder hé
Hahahaha te laat je blauwe kleurtje is weg!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder hé
Ik zag allerlei buttons, ik heb op elke button één keer geklikt, er moet dan vast iets gebeurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat heb je nou gedaan met je rechten?
Daar heb je nog eens een goed punt, ik update meteen mijn CV even!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef VMSDKR het volgende:
Als je zegt dat je FA bent geweest van Nederlands' grootste forum lieg je in ieder geval niet. Staat goed op je CV.
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat ik hosselaar.woensel's rechten maar weer afneem, hij loopt allemaal topics te deleten.
Ja, ik zag het ook. Helemaal geen succes dit. Doet maar wat, leest niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat ik hosselaar.woensel's rechten maar weer afneem, hij loopt allemaal topics te deleten.
Kom er met m'n hoofd niet bij, nemen we iemand aan, krijg je er dit voor terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Helemaal geen succes dit. Doet maar wat, leest niet.
Je maakte er een zooitje van man, ben nu alles weer aan het opschonen, kost me minstens een half uur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
pls laat me mod blijven ik delete alleen slechte topics
Mailen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien ben ik wat.
Ben gematigd hosselaar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
jammer ik dacht dat ik het goed deedquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je maakte er een zooitje van man, ben nu alles weer aan het opschonen, kost me minstens een half uur.
[..]
Mailen danmet motivatie dan wel he?
Sorry. Misschien over een jaar of 5.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jammer ik dacht dat ik het goed deed
Dat is pech, moderator rechten wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Moet ik dan ook een foto van m'n hosselbuit erbij zetten??quote:
Immer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een foto van m'n hosselbuit erbij zetten??
Ben jij dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef hosselaar.woensel het volgende:
OOK AL BEN IK GEEN MOD MEER WE BLIJVEN HOSSELEN!!
[ afbeelding ]
nee maar desondanks dat blijven we gekke tyden!! Net penis in cd drive gestopt was helemaal para!quote:
Kun je toch op je CV zetten later als de hossel even niet goed gaat toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
nee maar desondanks dat blijven we gekke tyden!! Net penis in cd drive gestopt was helemaal para!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
nee maar desondanks dat blijven we gekke tyden!! Net penis in cd drive gestopt was helemaal para!
Bij mij sta je als mod en je heb ook ABOquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
dat is niet mijn bericht toch? Maar was mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf, waarom dit topic? Ik heb het mailtje waar in staat dat jullie me weer mogen vragen al lang verstuurd hoor.
Ik ook. Kunne we geen kist met kandidaten maken? Daar kunnen we ook de winnaar feliciteren .quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef smitjew het volgende:
Maar wat moeten we met dit topic , stemmen ?
En hoe weten we die allemaal meedoen.
(ik doe mee )
De OP lezen. Een reminder dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef smitjew het volgende:
Maar wat moeten we met dit topic , stemmen ?
En hoe weten we die allemaal meedoen.
(ik doe mee )
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
ey lompehork is mijn fouten al gefixt
Nee man, het is veel te veel, ik heb het opgegevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
ey lompehork is mijn fouten al gefixt
Iedereen maakt kans.quote:
De een wat meer dan de anderquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
Toch blijf ik stiekem hopen dat de dobbelstenen der lot mij dubbel zes geven
Wat had je uitgespookt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakt het nog uit als je ooit een ban hebt gehad?
Zodra je Fopje trakteert maak je meer kans.quote:
Nee boeit niet, anders was ik lang-zal-ze-leven geen mod geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee boeit niet, anders was ik lang-zal-ze-leven geen mod geweest
Daar zou jij, als nieuweling, toch geen last van moeten hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Of je leest die post van hem hierboven evenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar zou jij, als nieuweling, toch geen last van moeten hebben.![]()
![]()
Niet gezien, deed 20 minuten over mijn eigen post, vandaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of je leest die post van hem hierboven even
Minder zuipen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet gezien, deed 20 minuten over mijn eigen post, vandaar.
Horkjen was een boefje hihahoquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee boeit niet, anders was ik lang-zal-ze-leven geen mod geweest
Ik nam je uit onverwachte hoek en liet je alle hoeken van de kamer zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, het pakte goed uit.
Laat maar, ik bedoelde het zo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik nam je uit onverwachte hoek en liet je alle hoeken van de kamer zien.
[ afbeelding ]
stevenmac had over de 300 notesquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
wat zou jij der van vinden lompe als ik jullie kwam versterken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, het maakt niet uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
stevenmac had over de 300 notes
dus denk het wel ja
Wat ik vind breng ik naar de politiequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:15 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
wat zou jij der van vinden lompe als ik jullie kwam versterken?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat ik vind breng ik naar de politie
Nope, 13 letters. Geen 11.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat de sollicitatieprocedure maar een schijnvertoning is, om de suggestie van forumdemocratie te wekken.
Achter de schermen is er allang gekozen voor een relatieve buitenstaander met enige mod-ervaring op zak. Wie het is, weet ik niet. Ik weet wel dat zijn username bestaat uit elf letters.
Dat is inderdaad wel een pre ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Supergirl ik wil je knuffelen, lieve woordjes tegen je zeggen, een eitje in de vorm van een hartje voor je bakken. Ik wil jouw prins zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi ik kom solliciteren. Mijn sterke punten, euh die heb ik eigenlijk nier. Zwakke punt is toch wel mijn autisme.
hoeveel drink jij in de week?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi ik kom solliciteren. Mijn sterke punten, euh die heb ik eigenlijk nier. Zwakke punt is toch wel mijn autisme.
Ja, mijn autisme kon dat niet verwerkenquote:
quote:
Ben al wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef Fopje het volgende:
Ik zeg het maar alvast supergirl,verneuk dit topic niet met SC. Gewoon ontopic blijven dus.
Bedanktquote:
Geniaal!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je cam aan dan ?quote:
Hoewel ik blaak van eigenliefde is dat me toch iets te narcistisch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:44 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maak je dan jezelf user van de maand als je het wordt?
Voor jou altijd.quote:
Alles van 38 graden en wat een gat heeft toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dankje, ik word daar niet opgewonden van.
Neuh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alles van 38 graden en wat een gat heeft toch?
Je vader kan toch toveren? Laat hem toveren dat jij het wordtquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:11 schreef TitaToven het volgende:
* TitaToven duimt op een positieve afloop
Dat vindt hij oneerlijke concurrentie. Hij wil dat ik het eerlijk verdienquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:13 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Je vader kan toch toveren? Laat hem toveren dat jij het wordt
Als diegene genoeg hersteld is van de inauguratie om weer te kunnen zitten en typen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef TitaToven het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de gelukkige is?
Na 18 mei, want tot zo lang loopt het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef TitaToven het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de gelukkige is?
En dit natuurlijk, eerst even "inwijden".quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Als diegene genoeg hersteld is van de inauguratie om weer te kunnen zitten en typen.
Dat zegt niks, dat ben ik ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef nodig het volgende:
Nog niet weten dat ik al lang gemaild ben door Opa
Och jezus als ik had geweten dat jij een mail gestuurd had, dan had ik de moeite niet meer genomen. Nouja, gefeliciteerd alvast. Wel lief voor me zijn hoor.quote:
Daarom staat er ook 'hier', als in 'in dit topic'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan je daar niet feliciteren er staat een slotje op.
Neequote:
verdientquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:11 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
NeeDe winnaar verdiend het om jou collega te zijn
De gouden lul.quote:
Echt goud?quote:
Van fok.be zekerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste leden van FOK!
We hebben een nieuwe moderator. Dat heeft de FA beslist. Zijn naam is capuchon_jongen. Hij is blij met zijn nieuwe taak.
+1quote:
Dit zijn de blauwmannen van ONZ: Oerbeer, LompeHork, Monopoly, Tally, Fopje, murpquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:11 schreef spierbal het volgende:
Wat spannend zeg, wie zijn de huidige mod(dergooier)s?
Belgenhaterquote:
Denken dat 1 van hun een leven heeft gevondenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:14 schreef spierbal het volgende:
Ik denk dat monopoly weggaat.
Omdat hij op gevangenis is gekomen.
HAHAHA
orthotondist mislukt?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:36 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik wil wel MOD worden. Ik ben heel goed met slotjes.
Mannen?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Dit zijn de blauwmannen van ONZ: Oerbeer, LompeHork, Monopoly, Tally, Fopje, murp
Blauwmannen, Tally en murp.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Blauwvrouwen klinkt niet zo mooi![]()
Blauwmannen en Tally
Deze hele solli-ronde is één grote hoaxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Denken dat 1 van hun een leven heeft gevonden![]()
Ze blijven allemaal hoor
Ik heb het over de buitenkant, aan de binnenkant zullen ze vast heel anders zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het allemaal blauwvrouwen
In dat geval heeft murp naar mijn weten wel een piemeltjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het over de buitenkant, aan de binnenkant zullen ze vast heel anders zijn.
Natuurlijk, dat kunnen we moeilijk geheim blijven houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
We mogen toch weten wie er stopt als ONZ mod?
Dus wie stopt er dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat kunnen we moeilijk geheim blijven houden.
Het is treurnis alom, mijn kindquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
LompehorkHad ik echt niet verwacht
Nog even geduldquote:
Kom op, die arme jongen was gewoon even zijn verdriet van zijn ontslag weg aan het drinken op een zaadfeestje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Echt waar, ik ben zo blij dat LompeHork stopt.
Kan altijd wel lachen met hem, maar dat hij me net hulend opbelde en uitschold voor natte komkommer vond ik echt te ver.
Hij stond dus gewoon in een zaadpak ( geen grappen ) en belt hij mij op om mij uit te schelden!
Klaar met die gozer.
Nee. Dat kan hij ook laten zien door zich met een natte krant te laten slaan door een biseksuele nerts. Wat heb ik daar nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom op, die arme jongen was gewoon even zijn verdriet van zijn ontslag weg aan het drinken op een zaadfeestje.
Give him a break.
Ach, ik kan me het wel voorstellen dat mensen het fijn vinden om je uit te schelden voor natte komkommerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hij ook laten zien door zich met een natte krant te laten slaan door een biseksuele nerts. Wat heb ik daar nou weer mee te maken
?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef Bendoe het volgende:
Ik word het lekker niet, jullie kunnen allemaal de tyfus krijgen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, ik kan me het wel voorstellen dat mensen het fijn vinden om je uit te schelden voor natte komkommer
Monopoly
Dat zou wel een prestatie zijn, na 5 dagen blauw.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Woohoo! Vanaf morgen ben ik blauw!
ik denk zelfs een record.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zou wel een prestatie zijn, na 5 dagen blauw.
Ik denk dat ik het inmiddels wel kan vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zou wel een prestatie zijn, na 5 dagen blauw.
hoezo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het inmiddels wel kan vergeten.
gewoon morgen denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wanneer wordt het ongeveer bekend ?
LethalNinja vindt dat ik baggertopics aanmaak en poepreacties heb. Hij dreigt zelfs met een banquote:
en lethalninja is FA?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
LethalNinja vindt dat ik baggertopics aanmaak en poepreacties heb. Hij dreigt zelfs met een banVolgens de bookies lig ik uit de race.
Neu maar die lijntjes zullen wel kort zijn denk ik dan maar. 5 notes in 4 dagen.quote:
Jij post kwaliteit dus zullen vast positieve notes zijn!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Neu maar die lijntjes zullen wel kort zijn denk ik dan maar. 5 notes in 4 dagen.Gaat nergens over.
En dan zul je zien dat ie gewoon zwart blijftquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef nodig het volgende:
Nog even een screenshot nemen van mijn naam voordat die blauw word als aandenken
In dat geval ga ik keihard huilen en flikker ik mn pc het raam uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat ie gewoon zwart blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over 48 uur posts met nodig pics van je pcquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef nodig het volgende:
inb4 over 48 uur posts met nodig pics van je pc
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef JoeyDB het volgende:
Nou ik ben benieuwd wie o wie het geworden is
Je hebt niet gesolliciteerd?quote:
Je kan nog een dikke 2,5 uur solliciterenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:19 schreef JoeyDB het volgende:
Nou ik ben benieuwd wie o wie het geworden is
Ik denk dat je 3,5 bedoelde destijd of wordt ie alles gekozen voor 12uur? dan is het zo'n oud en nieuw momentjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan nog een dikke 2,5 uur solliciteren
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:54 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik denk dat je 3,5 bedoelde destijd of wordt ie alles gekozen voor 12uur? dan is het zo'n oud en nieuw momentje
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Tally het volgende:
Als de juiste persoon (in de ogen van de FA/A's) solliciteert maakt het niet uit of het voor 12 uur solliciteert of morgenochtend om 8 uur
ik denk dat de FA's zelfs allang weten wie ze nemen, maar om het officieel te houden moet het gewoon tot 17 mei mogelijk zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:13 schreef Tally het volgende:
Als de juiste persoon (in de ogen van de FA/A's) solliciteert maakt het niet uit of het voor 12 uur solliciteert of morgenochtend om 8 uur
Misschien ben ik naief maar ik denk echt dat ze het nog niet wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
ik denk dat de FA's zelfs allang weten wie ze nemen, maar om het officieel te houden moet het gewoon tot 17 mei mogelijk zijn natuurlijk
het is 5 voor 12, ik weet bijna wel zeker dat het op zijn minst nog niet unaniem is, maar ze hebben vast en zeker wel een favoriet in het achterhoofd zittenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien ben ik naief maar ik denk echt dat ze het nog niet weten
Uiteraard! Maar dat hebben de modjes zelf ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
het is 5 voor 12, ik weet bijna wel zeker dat het op zijn minst nog niet unaniem is, maar ze hebben vast en zeker wel een favoriet in het achterhoofd zitten
Ik voel me vereerd, echt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar dat hebben de modjes zelf ook
Frank? Die zit op KLB he?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd, echt.
Ik denk alleen niet dat het unaniem is, dat komt door Frank.
Dus niet alle modders komen bij elkaar alleen het onz clubje beslist erover? of stelt iemabd aan bij de FA?quote:Op zondag 19 mei 2013 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Frank? Die zit op KLB he?
Dit gaat over ONZ
Het is aan de Forum Admins.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:00 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dus niet alle modders komen bij elkaar alleen het onz clubje beslist erover? of stelt iemabd aan bij de FA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |