Deze hele solli-ronde is één grote hoaxquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Denken dat 1 van hun een leven heeft gevonden![]()
Ze blijven allemaal hoor
Ik heb het over de buitenkant, aan de binnenkant zullen ze vast heel anders zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het allemaal blauwvrouwen
In dat geval heeft murp naar mijn weten wel een piemeltjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het over de buitenkant, aan de binnenkant zullen ze vast heel anders zijn.
Natuurlijk, dat kunnen we moeilijk geheim blijven houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
We mogen toch weten wie er stopt als ONZ mod?
Dus wie stopt er dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat kunnen we moeilijk geheim blijven houden.
Het is treurnis alom, mijn kindquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
LompehorkHad ik echt niet verwacht
Nog even geduldquote:
Kom op, die arme jongen was gewoon even zijn verdriet van zijn ontslag weg aan het drinken op een zaadfeestje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Monopoly het volgende:
Echt waar, ik ben zo blij dat LompeHork stopt.
Kan altijd wel lachen met hem, maar dat hij me net hulend opbelde en uitschold voor natte komkommer vond ik echt te ver.
Hij stond dus gewoon in een zaadpak ( geen grappen ) en belt hij mij op om mij uit te schelden!
Klaar met die gozer.
Nee. Dat kan hij ook laten zien door zich met een natte krant te laten slaan door een biseksuele nerts. Wat heb ik daar nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom op, die arme jongen was gewoon even zijn verdriet van zijn ontslag weg aan het drinken op een zaadfeestje.
Give him a break.
Ach, ik kan me het wel voorstellen dat mensen het fijn vinden om je uit te schelden voor natte komkommerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Dat kan hij ook laten zien door zich met een natte krant te laten slaan door een biseksuele nerts. Wat heb ik daar nou weer mee te maken
?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef Bendoe het volgende:
Ik word het lekker niet, jullie kunnen allemaal de tyfus krijgen.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, ik kan me het wel voorstellen dat mensen het fijn vinden om je uit te schelden voor natte komkommer
Monopoly
Dat zou wel een prestatie zijn, na 5 dagen blauw.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:29 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Woohoo! Vanaf morgen ben ik blauw!
ik denk zelfs een record.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zou wel een prestatie zijn, na 5 dagen blauw.
Ik denk dat ik het inmiddels wel kan vergeten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat zou wel een prestatie zijn, na 5 dagen blauw.
hoezo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het inmiddels wel kan vergeten.
gewoon morgen denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wanneer wordt het ongeveer bekend ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |