Dat is pech, moderator rechten wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
pls laat me mod blijven ik delete alleen slechte topics
Moet ik dan ook een foto van m'n hosselbuit erbij zetten??quote:
Immer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een foto van m'n hosselbuit erbij zetten??
Ben jij dat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef hosselaar.woensel het volgende:
OOK AL BEN IK GEEN MOD MEER WE BLIJVEN HOSSELEN!!
[ afbeelding ]
nee maar desondanks dat blijven we gekke tyden!! Net penis in cd drive gestopt was helemaal para!quote:
Kun je toch op je CV zetten later als de hossel even niet goed gaat toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
nee maar desondanks dat blijven we gekke tyden!! Net penis in cd drive gestopt was helemaal para!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:21 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
nee maar desondanks dat blijven we gekke tyden!! Net penis in cd drive gestopt was helemaal para!
Bij mij sta je als mod en je heb ook ABOquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:28 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
dat is niet mijn bericht toch? Maar was mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf, waarom dit topic? Ik heb het mailtje waar in staat dat jullie me weer mogen vragen al lang verstuurd hoor.
Ik ook. Kunne we geen kist met kandidaten maken? Daar kunnen we ook de winnaar feliciteren .quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef smitjew het volgende:
Maar wat moeten we met dit topic , stemmen ?
En hoe weten we die allemaal meedoen.
(ik doe mee )
De OP lezen. Een reminder dusquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:34 schreef smitjew het volgende:
Maar wat moeten we met dit topic , stemmen ?
En hoe weten we die allemaal meedoen.
(ik doe mee )
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
ey lompehork is mijn fouten al gefixt
Nee man, het is veel te veel, ik heb het opgegevenquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef hosselaar.woensel het volgende:
ey lompehork is mijn fouten al gefixt
Iedereen maakt kans.quote:
De een wat meer dan de anderquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
Toch blijf ik stiekem hopen dat de dobbelstenen der lot mij dubbel zes geven
Wat had je uitgespookt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakt het nog uit als je ooit een ban hebt gehad?
Zodra je Fopje trakteert maak je meer kans.quote:
Nee boeit niet, anders was ik lang-zal-ze-leven geen mod geweestquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee boeit niet, anders was ik lang-zal-ze-leven geen mod geweest
Daar zou jij, als nieuweling, toch geen last van moeten hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Of je leest die post van hem hierboven evenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar zou jij, als nieuweling, toch geen last van moeten hebben.![]()
![]()
Niet gezien, deed 20 minuten over mijn eigen post, vandaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of je leest die post van hem hierboven even
Minder zuipen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet gezien, deed 20 minuten over mijn eigen post, vandaar.
Horkjen was een boefje hihahoquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee boeit niet, anders was ik lang-zal-ze-leven geen mod geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |