Solliciteren kan nog tot en met Zaterdag! (18 mei)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Lieve schatjes en gespuis,
HALP! We hebben een nieuw modje nodig! "Ja maar we hebben er al 6 idioot" ja dat weten we, maar er komt echt wel een plekje vrij binnenkort, een plekje dat we graag op willen vullen met iemand die het reilen en zeilen en fappen in ONZ kent!
Je moet niet bang zijn voor dolfijnen en ook niet vies zijn van een wollige alpalca op z'n tijd.
Ben jij dit? Of zie je het zitten om ONZ te modden? Stuur dan even een leuke mail met wat JIJ denkt bij te kunnen dragen aan ONZ als moderator naar forum@fok.nl en misschien ben jij wel ons laatste stukje van de puzzel
Mailen kan tot en met 18 Mei
5 uur per dag online?quote:
Nee joh. Het is wel lekker als je actief meepost, dat wel.quote:
Altijd gezellig tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh. Het is wel lekker als je actief meepost, dat wel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]![]()
Eensch! De mail komt eraan. De rest hoeft niet meer te solliciteren.
Ja, dan moet je dus even een mailtje sturen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik wil ook meedoen, misschien twee plaatsjes
Klaar al weer. Even een mooi iets gezegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus even een mailtje sturen.
Onzin mod worde kost je 1000 euro je kan da overmake naar mijn rekening dan komt het goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef hosselaar.woensel het volgende:
mag ik onz mod worde ik zal belove dit werk met velen passie uit te voeren en gekke tyden te beleven!!
pls
Ongeveer 2x de helft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoeveel sollicitaties hebben jullie inmiddels binnen trouwens?
Heb je wat gestuurd dan? :Squote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
eh kan je mij zo even mod maken dan
Jou naanNquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus benquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.
Je stuurt maar een mail.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus ben
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dagelijkse portie hapvoer he? Moet ook gebeuren.
Oh wacht, hij is serieus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dagelijkse portie hapvoer he? Moet ook gebeuren.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft nog op send gedrukt ook.
Nou, maak hem maar blauw dan, heeft hij wel verdiend na zo'n heldere brief.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De kerel heeft nog op send gedrukt ook.
Ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, maak hem maar blauw dan, heeft hij wel verdiend na zo'n heldere brief.
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de nieuwe ONZ-mod.
Ja, je bent hartstikke blauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauw?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik vraag me af hé, gaat dit ook zo makkelijk als ik vraag: maak me eens admin, en dan een mailtje stuur?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef LompeHork het volgende:
Ja hoi, kun je Opa en mij wel even koffie komen brengen? We zijn niet meer zo goed te been.
Sure.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé, gaat dit ook zo makkelijk als ik vraag: maak me eens admin, en dan een mailtje stuur?
Bij deze: "ik ben de beste admin die er is, kies mij, kies mij"quote:
Ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Bij deze: "ik ben de beste admin die er is, kies mij, kies mij"
*stuurt e-mail*
Krijg ik ook een welkom topic?quote:
Kijk, dat zijn de echte fans!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:51 schreef Bitterlemon het volgende:
JoeyDB als admin, ik wist dat hij het ver ging schoppen.
En veel succes met de nieuwe mod, immer kwaliteit van die man.
of zal ik jou eens verwijderen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Verwijder eens een paar forums, da's pas een goeie binnenkomer
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Verwijder eens een paar forums, da's pas een goeie binnenkomer
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joeyquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?
Hmm, kan ik ik jou nu bevelen geven? dan beveel ik je om een welkom topic te maken voor mequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joey
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Hmm, kan ik ik jou nu bevelen geven? dan beveel ik je om een welkom topic te maken voor me
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder héquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg nu een perm ban omdat ik dat vroeg van Joey
Wat heb je nou gedaan met je rechten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder hé
Hahahaha te laat je blauwe kleurtje is weg!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:55 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
hey wacht eens, een perm ban is iets anders dan dat ik je verwijder hé
Ik zag allerlei buttons, ik heb op elke button één keer geklikt, er moet dan vast iets gebeurenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat heb je nou gedaan met je rechten?
Daar heb je nog eens een goed punt, ik update meteen mijn CV even!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef VMSDKR het volgende:
Als je zegt dat je FA bent geweest van Nederlands' grootste forum lieg je in ieder geval niet. Staat goed op je CV.
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat ik hosselaar.woensel's rechten maar weer afneem, hij loopt allemaal topics te deleten.
Ja, ik zag het ook. Helemaal geen succes dit. Doet maar wat, leest niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat ik hosselaar.woensel's rechten maar weer afneem, hij loopt allemaal topics te deleten.
Kom er met m'n hoofd niet bij, nemen we iemand aan, krijg je er dit voor terugquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja, ik zag het ook. Helemaal geen succes dit. Doet maar wat, leest niet.
Je maakte er een zooitje van man, ben nu alles weer aan het opschonen, kost me minstens een half uur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
pls laat me mod blijven ik delete alleen slechte topics
Mailen danquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien ben ik wat.
Ben gematigd hosselaar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef hosselaar.woensel het volgende:
pls laat me mod blijven ik delete alleen slechte topics
jammer ik dacht dat ik het goed deedquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je maakte er een zooitje van man, ben nu alles weer aan het opschonen, kost me minstens een half uur.
[..]
Mailen danmet motivatie dan wel he?
Sorry. Misschien over een jaar of 5.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:08 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
jammer ik dacht dat ik het goed deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |