Ja, je bent hartstikke blauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauw?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Bedankt zal me zeker goed inzetten en jullie zullen geen spijt krijgen!! Ben ik al blauw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik vraag me af hé, gaat dit ook zo makkelijk als ik vraag: maak me eens admin, en dan een mailtje stuur?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef LompeHork het volgende:
Ja hoi, kun je Opa en mij wel even koffie komen brengen? We zijn niet meer zo goed te been.
Sure.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Ik vraag me af hé, gaat dit ook zo makkelijk als ik vraag: maak me eens admin, en dan een mailtje stuur?
Bij deze: "ik ben de beste admin die er is, kies mij, kies mij"quote:
Ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:47 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Bij deze: "ik ben de beste admin die er is, kies mij, kies mij"
*stuurt e-mail*
Krijg ik ook een welkom topic?quote:
Kijk, dat zijn de echte fans!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:51 schreef Bitterlemon het volgende:
JoeyDB als admin, ik wist dat hij het ver ging schoppen.
En veel succes met de nieuwe mod, immer kwaliteit van die man.
of zal ik jou eens verwijderen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Verwijder eens een paar forums, da's pas een goeie binnenkomer
Dat soort dingen moeten altijd in goed overleg natuurlijk, dat kan hij niet zomaar gaan doen, wat denk je wel niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Verwijder eens een paar forums, da's pas een goeie binnenkomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |