nog nooit van gehoord wie is deze mongol?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef LompeHork het volgende:
Mag ik u voorstellen aan hosselaar.woensel?
Ja dat mag iksucces!
Hier moet je postenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Ey bedankt maar wat kan ik nu eigenlijk doen dan ik zit op mobiel
Alles, topics sluiten enzo, posts wijzigen en dergelijkequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Ey bedankt maar wat kan ik nu eigenlijk doen dan ik zit op mobiel
Een beetje respect voor de moderator die geen abn kan maar toch mod is gewordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord wie is deze mongol?
Een Newbie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:41 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de moderator die geen abn kan maar toch mod is geworden
![]()
Check z'n posthistory danquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Check z'n posthistory danallemaal parels, stuk voor stuk!
Wat?quote:
Probeer deze eens te sluiten danquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
oke mooi bedankt voor dat vertrouwen!! vooral lompehork en monopoly!weet alleen nog niet hoe deze allemaal werkt.
ik ga even liggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat?nooit geleerd iedereen een kans te geven? Beter gooit hij dit topic dan maar op slot, negatief gezeur.
Tegenwoordig gebruiken we lijmklemmenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef remlof het volgende:
Hoi, welkom, succes en bier!
En volgende week kan je wel weer zitten hoor, die kringspier herstelt zich vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |