Solliciteren kan nog tot en met Zaterdag! (18 mei)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Lieve schatjes en gespuis,
HALP! We hebben een nieuw modje nodig! "Ja maar we hebben er al 6 idioot" ja dat weten we, maar er komt echt wel een plekje vrij binnenkort, een plekje dat we graag op willen vullen met iemand die het reilen en zeilen en fappen in ONZ kent!
Je moet niet bang zijn voor dolfijnen en ook niet vies zijn van een wollige alpalca op z'n tijd.
Ben jij dit? Of zie je het zitten om ONZ te modden? Stuur dan even een leuke mail met wat JIJ denkt bij te kunnen dragen aan ONZ als moderator naar forum@fok.nl en misschien ben jij wel ons laatste stukje van de puzzel
Mailen kan tot en met 18 Mei
5 uur per dag online?quote:
Nee joh. Het is wel lekker als je actief meepost, dat wel.quote:
Altijd gezellig tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh. Het is wel lekker als je actief meepost, dat wel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]![]()
Eensch! De mail komt eraan. De rest hoeft niet meer te solliciteren.
Ja, dan moet je dus even een mailtje sturen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik wil ook meedoen, misschien twee plaatsjes
Klaar al weer. Even een mooi iets gezegtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dan moet je dus even een mailtje sturen.
Onzin mod worde kost je 1000 euro je kan da overmake naar mijn rekening dan komt het goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:54 schreef hosselaar.woensel het volgende:
mag ik onz mod worde ik zal belove dit werk met velen passie uit te voeren en gekke tyden te beleven!!
pls
Ongeveer 2x de helft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:04 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Hoeveel sollicitaties hebben jullie inmiddels binnen trouwens?
Heb je wat gestuurd dan? :Squote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
eh kan je mij zo even mod maken dan
Jou naanNquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:13 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
tenet in dit topic ik zou best wel mod willen zijn. Ben zeker meest goed keus hiervoor!!
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus benquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dus niet, je moet mailen, zie de OP.
Je stuurt maar een mail.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:22 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
pls doe gewoon. we weten allebei dat ik de beste keus ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |