Alles van 38 graden en wat een gat heeft toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee dankje, ik word daar niet opgewonden van.
Neuh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Alles van 38 graden en wat een gat heeft toch?
Je vader kan toch toveren? Laat hem toveren dat jij het wordtquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:11 schreef TitaToven het volgende:
* TitaToven duimt op een positieve afloop
Dat vindt hij oneerlijke concurrentie. Hij wil dat ik het eerlijk verdienquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:13 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Je vader kan toch toveren? Laat hem toveren dat jij het wordt
Als diegene genoeg hersteld is van de inauguratie om weer te kunnen zitten en typen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef TitaToven het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de gelukkige is?
Na 18 mei, want tot zo lang loopt het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef TitaToven het volgende:
Wanneer wordt eigenlijk bekend gemaakt wie de gelukkige is?
En dit natuurlijk, eerst even "inwijden".quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Als diegene genoeg hersteld is van de inauguratie om weer te kunnen zitten en typen.
Dat zegt niks, dat ben ik ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef nodig het volgende:
Nog niet weten dat ik al lang gemaild ben door Opa
Och jezus als ik had geweten dat jij een mail gestuurd had, dan had ik de moeite niet meer genomen. Nouja, gefeliciteerd alvast. Wel lief voor me zijn hoor.quote:
Daarom staat er ook 'hier', als in 'in dit topic'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan je daar niet feliciteren er staat een slotje op.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |