Ik nam je uit onverwachte hoek en liet je alle hoeken van de kamer zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, het pakte goed uit.
Laat maar, ik bedoelde het zo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik nam je uit onverwachte hoek en liet je alle hoeken van de kamer zien.
[ afbeelding ]
stevenmac had over de 300 notesquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakt het nog uit als je ooit een ban hebt gehad?
wat zou jij der van vinden lompe als ik jullie kwam versterken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, het maakt niet uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
stevenmac had over de 300 notes
dus denk het wel ja
Wat ik vind breng ik naar de politiequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:15 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
wat zou jij der van vinden lompe als ik jullie kwam versterken?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat ik vind breng ik naar de politie
Nope, 13 letters. Geen 11.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat de sollicitatieprocedure maar een schijnvertoning is, om de suggestie van forumdemocratie te wekken.
Achter de schermen is er allang gekozen voor een relatieve buitenstaander met enige mod-ervaring op zak. Wie het is, weet ik niet. Ik weet wel dat zijn username bestaat uit elf letters.
Dat is inderdaad wel een pre ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maakt het nog uit als je ooit een ban hebt gehad?
Supergirl ik wil je knuffelen, lieve woordjes tegen je zeggen, een eitje in de vorm van een hartje voor je bakken. Ik wil jouw prins zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi ik kom solliciteren. Mijn sterke punten, euh die heb ik eigenlijk nier. Zwakke punt is toch wel mijn autisme.
hoeveel drink jij in de week?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:49 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi ik kom solliciteren. Mijn sterke punten, euh die heb ik eigenlijk nier. Zwakke punt is toch wel mijn autisme.
Ja, mijn autisme kon dat niet verwerkenquote:
quote:
Ben al wegquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:55 schreef Fopje het volgende:
Ik zeg het maar alvast supergirl,verneuk dit topic niet met SC. Gewoon ontopic blijven dus.
Bedanktquote:
Geniaal!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |