En hoeveel daarvan zijn meteen de prullenbak ingedonderd?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid hoeveel mailtjes zijn er binnengekomen ?
Héél hard, waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe hard is mijn sollicitatie uitgelachen?
Ik heb in mijn broekje geplast.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef Furdinand het volgende:
Hoe hard is mijn sollicitatie uitgelachen?
Niet echt, Momenteel erg lastvan een branderig gevoel bij het plassen. Daardoor komt er een beetje bloed bij en lijkt het alsof ik doorlek, als ik in mijn broekje plas.quote:
Wie heeft je dat gegeven?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet echt, Momenteel erg lastvan een branderig gevoel bij het plassen. Daardoor komt er een beetje bloed bij en lijkt het alsof ik doorlek, als ik in mijn broekje plas.
Zoiets moet gewoon kunnen toch. Beetje kinderachtig om dan gelijk zo te reageren.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Fopje. Knietje in mijn ballen omdat ik achter de schermen zijn homoseksualiteit bekritiseerde
Zeg dat hem maar.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zoiets moet gewoon kunnen toch. Beetje kinderachtig om dan gelijk zo te reageren.
En terecht. Zou hij ervan geleerd hebben?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg dat hem maar.
Ik heb huilend zijn ouders opgebeld en gezegd dat ik het niet eens was met het gedrag van hun zoon. Of ze 'maatregelen' wilden treffen.
Schijnt dat hij de volgende dag zonder avondeten naar bed is gestuurd
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En terecht. Zou hij ervan geleerd hebben?
Je kan ook niet van zulke mensen verwachten dat ze bijdraaien.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Hij zegt de hele dag al niets meer tegen mij, volgens mij is ie boos
Daarom ben ik ook blij dat Fopje er mee stopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je kan ook niet van zulke mensen verwachten dat ze bijdraaien.![]()
Neerwaartse spiraal is onvermijdelijk.
Tot hij weer lief doet zal de daspacakapifijnosaurus je wel troosten.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Hij zegt de hele dag al niets meer tegen mij, volgens mij is ie boos
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tot hij weer lief doet zal de daspacakapifijnosaurus je wel troosten.
[ afbeelding ]
© HaJee
Dat is jouw zaadquote:Op maandag 20 mei 2013 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de dag dat jij je kut eens was, die haringlucht is niet te harden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |