quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
Anouk zien en horen? Met commentaar van deze helden?quote:
Maar ja, ze moeten ergens een grens stellen, vijf of tien is wat weinig... In sommige landen krijg je bij elke telefoonkaart een nieuw nummer als je wil, dan zou je ook bevoordeeld zijn als je daar woont...quote:
Ik denk ook dat ze Ierland te hoog inschatten, al denk ik dat dat wel doorgaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef Drrk het volgende:
De definitieve uitslag van de stemmen in het perscentrum.
[ afbeelding ]
Al zie ik Estland en Croatië eerder in de finale staan dan België en Oostenrijk.
Nou, ik hoor zojuist dat het hele feest wellicht niet doorgaat omdat er een plagiaatzaak hangt voor het liedje van Wit-Rusland. Er wordt momenteel hevig overlegd in Malmö en een journalist van ORF zei zojuist al dat de satelliet-frequenties voor vanavond zijn ingetrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:26 schreef alors het volgende:
Zo weer even een paar uur tijd verdreven, nog een paar uurtjes maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik hoor zojuist dat het hele feest wellicht niet doorgaat omdat er een plagiaatzaak hangt voor het liedje van Wit-Rusland. Er wordt momenteel hevig overlegd in Malmö en een journalist van ORF zei zojuist al dat de satelliet-frequenties voor vanavond zijn ingetrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh noes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef alors het volgende:
[..]oh noes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, in dit geval hoor ik net dat Anouk totaal onverwacht is bevallen van een vijfde kind en niet meer mee kan doen vanavond.
Dat is geloofwaardigerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, in dit geval hoor ik net dat Anouk totaal onverwacht is bevallen van een vijfde kind en niet meer mee kan doen vanavond.
Kleine correctie op dit nieuwsbericht: bij nader inzien bleek het toch niet om een vijfde kind te gaan, maar werd er operatief een bowlingbal verwijderd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, een achtponder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Kleine correctie op dit nieuwsbericht: bij nader inzien bleek het toch niet om een vijfde kind te gaan, maar werd er operatief een bowlingbal verwijderd.
Ik denk dat Anouk zelf geen fouten gaat maken, die heeft voor hetere vuren gestaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef miep63 het volgende:
Ben best wel een beetje zenuwachtig voor Anouk. Maar ja, dat komt natuurlijk omdat er erg veel van verwacht wordt.
Vies spelletje? Dat is verleden tijd hoor. De stemming is anders + de laatste jaren wint er amper nog een oostblok landquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Net de generale even bekeken met manlief. Die vind het helemaal niks maar die heeft dan ook geen reet met het ESF na al die jaren al zo enorm zwaar armoe troef en compleet voor lul staan. Ik zie potentie.
Nou maar hopen dat.... maar ach, het is al járen een vies politiek spelletje dat hele ESF dus we'll see.
Ik zeg altijd dat ik weiger te kijken, nooit gekeken met die vreselijke ultieme kanslozen van de laaste jaren dus vanavond zit in strak voor de tv.
Waarom zou je alleen voor het Nederlandse liedje kijken? Op die manier zie je het hele festival misschien eens in de 30 jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
Net de generale even bekeken met manlief. Die vind het helemaal niks maar die heeft dan ook geen reet met het ESF na al die jaren al zo enorm zwaar armoe troef en compleet voor lul staan. Ik zie potentie.
Nou maar hopen dat.... maar ach, het is al járen een vies politiek spelletje dat hele ESF dus we'll see.
Ik zeg altijd dat ik weiger te kijken, nooit gekeken met die vreselijke ultieme kanslozen van de laaste jaren dus vanavond zit in strak voor de tv. Al heb ik niks met Anouk, ze is wél een vakwijf die niet wakker ligt van dat hele ESF-gedoe, die doet haar ding en klaar.
Klopt want die Oostblokkers willen allemaal onze banen, uitkeringen en toeslagen dus stemmen ze strategischquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vies spelletje? Dat is verleden tijd hoor. De stemming is anders + de laatste jaren wint er amper nog een oostblok land
Nee maar je praat dus poep dat is jammerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Klopt want die Oostblokkers willen allemaal onze banen, uitkeringen en toeslagen dus stemmen ze strategisch
Omdat ik de moed al 10 jaar geleden heb opgegeven met die meuk welke "wij" durfden in te sturen. We stonden heel wat jaren compleet voor lul.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen voor het Nederlandse liedje kijken? Op die manier zie je het hele festival misschien eens in de 30 jaar.
Okay. Goed, mij gaat het normaal niet echt om het Nederlandse liedje maar om het festival als geheel. En kom, 'voor lul staan' doen 'we' echt niet met iets als het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Omdat ik de moed al 10 jaar geleden heb opgegeven met die meuk welke "wij" durfden in te sturen. We stonden heel wat jaren compleet voor lul.
En dit jaar vind ik het wél kijkwaardig. Of dat nou is om Anouk op haar bek te zien gaan óf omdat ik het een prima inzending vind is mijn geheim
Het meest jammere is dat het gross van de Nederlanders er zo over denkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar je praat dus poep dat is jammer
Ja maar ja maar ja maar, ik wil vóór Nederland zijn hoor (maar niet met die kuch kuch *insert ernstige kuch* nummers en bijbehoordende "artiesten" van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Goed, mij gaat het normaal niet echt om het Nederlandse liedje maar om het festival als geheel. En kom, 'voor lul staan' doen 'we' echt niet met iets als het songfestival.
"En dit jaar vind ik het wél kijkwaardig. Of dat nou is om Anouk op haar bek te zien gaan óf omdat ik het een prima inzending vind is mijn geheim"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Het meest jammere is dat het gross van de Nederlanders er zo over denkt.
Maar hé, nieuw ESF, nieuwe kansen. Eén ding is zeker: voor het eerst sinds jaren staan we niet voor lul en dat geef ik zelfs toe. We moeten door want het is een uniek nummer in de ESF-historie. En zeker met twee nestkastjes in de tuin bomvol baby-meesjes moet "Birds" zeker knallen
Vanwege "mijn" meesjesbabies natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
"En dit jaar vind ik het wél kijkwaardig. Of dat nou is om Anouk op haar bek te zien gaan óf omdat ik het een prima inzending vind is mijn geheim"
Nu weten we wel waarom je kijkt.
Collectieve zelfmoord hier, in dat geval.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef friekin_ het volgende:
Als we niet doorgaan, hoe voelen jullie je dan? Want jullie doen zo enorm zeker..
Na het hele internationale succes ivm met de troonopvolging hebben we recht op een internationaal vervolg mbt het liedjesfestijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Collectieve zelfmoord hier, in dat geval.
Begrijpelijk. Maar toch, je weet het nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het wordt een ENORME tegenvaller als ze niet doorgaat... omdat niemand daar rekening mee houdt
Moah, ik hou er wel rekening mee, hoewel de kans op teleurstelling inderdaad niet al te groot lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het wordt een ENORME tegenvaller als ze niet doorgaat... omdat niemand daar rekening mee houdt
De kroeg waar we op groot scherm kijken ligt pal aan het spoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Collectieve zelfmoord hier, in dat geval.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De kroeg waar we op groot scherm kijken ligt pal aan het spoor.
Is dat ff handig
gaan we niet krassen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat ff handig
Ik hou er idd ook rekening mee, maar mocht ze niet doorgaan dan is mijn en de collectieve teleurstelling vele malen groter dan de tijdelijke depressies die Sieneke, Toppers, 3JS en Indiana Joan veroorzaakten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, ik hou er wel rekening mee, hoewel de kans op teleurstelling inderdaad niet al te groot lijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat ff handig
Als ik het met één uitspraak hier eens ben is het deze welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef grazz het volgende:
Als we dit jaar niet doorgaan, dan moeten we er echt mee stoppen. En dit keer echt.
Dat. We sturen nu iets goeds, mocht het dan niet lukken dan moet je er mee ophouden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef grazz het volgende:
Als we dit jaar niet doorgaan, dan moeten we er echt mee stoppen. En dit keer echt.
Nee! Gewoon door gaan. Het is eigenlijk toch ook wel leuk om het sukkeltje van Europa te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef grazz het volgende:
Ik vind het wel aardig, maar het is zo ontzettend cliché Eurovisie. Totaal niet origineel. Het zal ook geen grote Europese hit worden zoals Euphoria vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:27 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind dat nummertje van Denemarken (de favoriet) trouwens maar niks.
Euphoria was ook wel een topper. Die klinkt zelfs buiten Eurovisie nog goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig, maar het is zo ontzettend cliché Eurovisie. Totaal niet origineel. Het zal ook geen grote Europese hit worden zoals Euphoria vorig jaar.
Belgie.........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Als we niet doorgaan moet je maar zo bedenken dat er ook landen zijn die nog nooit in de finale hebben gestaan
BBC is tijdens de halve finales ook niet zo bijzonder. België is niet onaardig als alternatief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Deceit het volgende:
Ben only teardrops al weer beu, leuk liedje maar verveeld al snel!
Gaat iedereen via Nederland 1 kijken of is BBC beter qua commentaar?
sowieso ned 1 voor jantjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Deceit het volgende:
Ben only teardrops al weer beu, leuk liedje maar verveeld al snel!
Gaat iedereen via Nederland 1 kijken of is BBC beter qua commentaar?
Als we met dit lied niet doorgaan houdt het wel een beetje op natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Als we niet doorgaan moet je maar zo bedenken dat er ook landen zijn die nog nooit in de finale hebben gestaan
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:10:05Zie hier de laatste peilingen in de persruimte... #Songfestival [pic]
reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef hole1988 het volgende:
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:10:05Zie hier de laatste peilingen in de persruimte... #Songfestival [pic] [ afbeelding ] reageer retweet
Hoe bedoel je? Vanavond weten we toch of ze door is naar de finales?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alleen jammer dat de uitslag zo laat op zich laat wachten.... Morgen gaat om 6 uur weer mijn wekkertje... Vrees dat ik pas morgen de uitslag zal kennen...
Ja maar ik zag dat het pas na elven is afgelopen. Dat is voor mij gewoon te laat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Vanavond weten we toch of ze door is naar de finales?
Oh zo, als je na de uitslag meteen gaat slapen is er niets aan de hand toch? Moet zo vaak vroeg op maar val toch niet in slaap voor 12 uur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja maar ik zag dat het pas na elven is afgelopen. Dat is voor mij gewoon te laat.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Oh zo, als je na de uitslag meteen gaat slapen is er niets aan de hand toch? Moet zo vaak vroeg op maar val toch niet in slaap voor 12 uur.
Misleidend toch hè.quote:
Ideaal ESF liedje, qua opbouw. Maar ik heb liever iets origineels.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef Voszje het volgende:
Denemarken vind ik ook best leuk, maar niet heel speciaal.
Hij weet meer dan alle weblogs dan, en voor wat betreft de zang kan ik in elk geval bevestigen dat het uitstekend ging.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Albert V. meldt dat er niet zo'n positieve berichten waren over de generale gisteren? Heb ik iets gemist?
Stelletje preutsredacteuren heeft hijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij weet meer dan alle weblogs dan, en voor wat betreft de zang kan ik in elk geval bevestigen dat het uitstekend ging.
Als het slecht gaat, dalen de quotes op wedsites meestal ook niet
Volgens mij via eurovision.tvquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:19 schreef Shush het volgende:
Ik ben ook ieder jaar weer een zeer trouw kijken van het songfestival. Helaas heb ik doordeweeks geen tv tot mijn beschikking (student op kamers...), maar ik wil vanavond eigenlijk wel heel graag kijken! Weet iemand waar ik het evenement online én live kan aanschouwen? Alvast bedankt!
Ja, daar zat ik ook al te kijken, al staat daar alleen gemeld dat de finale wordt uitgezonden. Er wordt verder niks gezegd over de halve finales...quote:
Ok, anders wellicht via de website van SVT, de organiserende omroep of via tros.nl?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:21 schreef Shush het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al te kijken, al staat daar alleen gemeld dat de finale wordt uitgezonden. Er wordt verder niks gezegd over de halve finales...
Denemarken. Bah.quote:
België heeft sinds 2004 twee keer in de finale gezeten, dus daarin doen ze het beter dan onsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Belgie.........
En die hadden ooit, heel lang geleden een zo onwijs mooi nummer. Geen idee meer wanneer maar het was iets met vier(?) man met een hele mooie presentatie, soort van langs elkaar heen lopen en zo. (ja, is cryptisch maar ik zie het zó voor me , het was iig mooi) Kan het alleen niet meer terug vinden .
"net iets minder slecht" is misschien een betere omschrijving.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
België heeft sinds 2004 twee keer in de finale gezeten, dus daarin doen ze het beter dan ons
Wel een keer een top 10 plaats in die 2 keerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
"net iets minder slecht" is misschien een betere omschrijving.
Ik wou net zeggen. Dat nummer van Tom Dice was een pareltje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel een keer een top 10 plaats in die 2 keer
twitter:vanderzande twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:31:53Na het bowling incident hebben we een nieuwe #songfestival rel, Daniel Dekker heeft onthuld dat Eric van Tijn in de vakjury zit... #magniet reageer retweet
Oei.. hoe lang geleden is dát wel niet, dat "wij" dat wisten te bereiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel een keer een top 10 plaats in die 2 keer
Albert V.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Albert V. meldt dat er niet zo'n positieve berichten waren over de generale gisteren? Heb ik iets gemist?
rij naar duitsland/belgie en stem op nederlandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik geen idee heb waar ik op ga stemmen vanavond..
Ik zit dicht bij de Duitse grens, maar die mag niet stemmen vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
rij naar duitsland/belgie en stem op nederland
Dan rij je door naar Denemarken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit dicht bij de Duitse grens, maar die mag niet stemmen vanavond
Als je het geld even overmaakt, wil ik best 20x op Anouk stemmen (ik ben in Belgiëquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik geen idee heb waar ik op ga stemmen vanavond..
quote:
Dat doe je niet eens uit je zelf!?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het geld even overmaakt, wil ik best 20x op Anouk stemmen (ik ben in België)
Ook als ze niet doorgaat zullen ze eruit moeten. Andere landen kan die twee nog steeds beinvloeden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Daniel Dekker scoort punten met zijn onthulling vanmorgen.... als Anouk doorgaat zal de EBU waarschijnlijk aandringen op een vertrek van Cornald Maas en Erik van Tijn uit de vakjury
Die man is zo niet geschikt voor alles wat met het Songfestival te maken heeft... dat de TROS hem naar voren heeft geschoven is misschien nog wel de slechtste beslissing die ze ooit hebben genomenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:50 schreef Cee het volgende:
Hoe hij de boel recht aan het proberen te praten was voor Boulevard.
Kunnen ze niet aandringen op een vertrek van de aanstichter? Maas en Van Tijn zijn in principe prima figuren voor die vakjury.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Daniel Dekker scoort punten met zijn onthulling vanmorgen.... als Anouk doorgaat zal de EBU waarschijnlijk aandringen op een vertrek van Cornald Maas en Erik van Tijn uit de vakjury
Daniel Dekker verraadde dat Erik van Tijn en Cornald Maas in de vakljury zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:26 schreef TheVulture het volgende:
Ok, anders wellicht via de website van SVT, de organiserende omroep of via tros.nl?
Dat vinden de gemiddelde kijker van dat programma fantastisch. Leed van andere mensen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef flanken het volgende:
typisch rtl bouvelard erger maken dan het is. het is erg dom van daniel dekker om zich te verspreken maar rtl bouvelard had niet naar de baas van esf moeten bellen dan was er waarschijnlijk minder zo erg. daar zijn Nederlanders heel erg goed in iemand van eigen land de grond in boren
Voor de mensen die online willen kijken:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:19 schreef Shush het volgende:
Ik ben ook ieder jaar weer een zeer trouw kijken van het songfestival. Helaas heb ik doordeweeks geen tv tot mijn beschikking (student op kamers...), maar ik wil vanavond eigenlijk wel heel graag kijken! Weet iemand waar ik het evenement online én live kan aanschouwen? Alvast bedankt!
Eh tussen 21:30-21:45quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Stiggie het volgende:
Weet iemand wanneer het optreden van Anouk is? Weet niet of ik het mentaal kan volhouden om al dat kattengejank in me oor te weerstaan
Dat mogen ze wel, alleen mag dat niet uitlekken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:04 schreef alors het volgende:
Waarom zouden zij niet in de vakjury mogen? Ik neem toch aan dat elk land een aantal mensen stuurt om in die vakjury te zitten...
Oh zo, waarom zegt die lapzwans dat dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel, alleen mag dat niet uitlekken.
Staat al sticky maar gaat pas om 20.30 uur openquote:
Ah, merci, helemaal gemistquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Staat al sticky maar gaat pas om 20.30 uur open
gewoon op http://songfestival.hole1988.nl/quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:21 schreef Shush het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al te kijken, al staat daar alleen gemeld dat de finale wordt uitgezonden. Er wordt verder niks gezegd over de halve finales...
Denemarken gaat duidelijk winnenquote:Denemarken 2,30 1,87
Oekraïne 7,50 3,75
Noorwegen 9,00 6,21
Rusland 15,00 10,00
Azerbeidzjan 18,00 13,00
Duitsland 26,00 20,00
Italië 29,00 15,00
Georgië 29,00 18,00
Nederland 34,00 15,00
Zweden 41,00 20,00
San Marino 51,00 15,00
Verenigd Koninkrijk 67,00 15,00
Finland 67,00 34,00
Ierland 67,00 34,00
Griekenland 67,00 40,00
Wit-Rusland 126,00 35,00
Malta 150,00 67,00
Frankrijk 151,00 50,00
Moldavië 151,00 50,00
Servië 151,00 50,00
Estland 201,00 70,00
Roemenië 201,00 75,00
Oostenrijk 251,00 50,00
Montenegro 251,00 81,00
Hongarije 251,00 100,00
Slovenië 251,00 100,00
Armenië 301,00 50,00
Kroatië 301,00 60,00
Israel 301,00 75,00
Spanje 301,00 75,00
Ijsland 301,00 100,00
Litouwen 501,00 75,00
Zwitserland 501,00 75,00
Albanië 501,00 100,00
Bulgarije 501,00 100,00
Cyprus 501,00 100,00
België 501,00 150,00
Macedonië 501,00 150,00
Letland 501,00 200,00
Echt hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:21 schreef Drrk het volgende:
Nee Gordon, Shine, dat was echt een songfestivalknaller inderdaad.
Goede muziek & Songfestival is ook niet echt een combinatie moet ik zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Gordon is nog steeds van mening dat het Songfestival alleen maar huppelkutmuziek moet zijn
Dat heeft Shine bewezen paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef TheVulture het volgende:
Gordon is nog steeds van mening dat het Songfestival alleen maar huppelkutmuziek moet zijn
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Drrk het volgende:
[..]Vermoeiende kerel, dat applaus in de pressroom en in de zaal na het optreden was natuurlijk ook gewoon omdat ze daar en masse een spastische aanval in hun armen kregen.
Het gaat me vooral om Albert die via de fuckbuddy van een kamergenoot van een van zijn redacteuren heeft gehoord dat het niet helemaal in orde zou zijn... terwijl bijna alle berichtgeving 1000* positiever was dan over welke Nederlandse deelnemer dan ook de afgelopen jaren.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Drrk het volgende:
[..]Vermoeiende kerel, dat applaus in de pressroom en in de zaal na het optreden was natuurlijk ook gewoon omdat ze daar en masse een spastische aanval in hun armen kregen.
Dat gaat al niet meer, want we hebben er al blijkbaar 10 vanuit de vakjury van Litouwen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zeg zero points. Gewoon vanwege ESF. Niet vanwege het nummer of anouk.
Okay, maar spijt het je ook echt, of zeg je gewoon sorry om problemen te voorkomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sorry dat ik het zeg maar wat kunnen bekende homo's toch zeiken. ik denk zelf dat esf lied speciaal voor homo is en dat ze daarom tegen zijn. de lied van denemarken vindt ik ook niet esf lied die staat waarschijnlijk op 1.afgelopen jaren hebben we wel esf lied gestuurd en we zijn op de koude kermis thuis gekomen.
Ik weet niet of het met homoseksualiteit te maken heeft... maar er zijn in NL wel een paar mensen zoals Carlo Boszhard, Cornald Maas en Gordon die altijd maar denken te weten wat zou moeten scoren maar er al jaren naast zitten...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sorry dat ik het zeg maar wat kunnen bekende homo's toch zeiken. ik denk zelf dat esf lied speciaal voor homo is en dat ze daarom tegen zijn. de lied van denemarken vindt ik ook niet esf lied die staat waarschijnlijk op 1.afgelopen jaren hebben we wel esf lied gestuurd en we zijn op de koude kermis thuis gekomen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat Anouk in een shirt + broek daar staan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef flanken het volgende:
spijt me echt ik heb een neef die homo is en paar vrienden die op mannen vallen. maar gordon joling albert zijn echt anders dan de homo's die ik ken. daarom schreef ik ook bekende Nederlanders
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, maar spijt het je ook echt, of zeg je gewoon sorry om problemen te voorkomen?
Dat zou echt meesterlijk zijn geweestquote:
Ik eigenlijk helemaal niet nog... ik word denk ik pas nerveus als we bij envelop 7 nog niet genoemd zijnquote:
Als we doorgaan, zullen we wel in envelop 10 zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik eigenlijk helemaal niet nog... ik word denk ik pas nerveus als we bij envelop 7 nog niet genoemd zijn
Denk ik ook. Die gaan het spannend maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Als we doorgaan, zullen we wel in envelop 10 zitten.
Ik bedoel dat we niet bij beste 10 horen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dat gaat al niet meer, want we hebben er al blijkbaar 10 vanuit de vakjury van Litouwen.
En niet op de Sieneke-manier dit keerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Het is al ontzettend positief dat ze zo in de buitenlandse pers wordt opgepikt... dat betekent toch wat extra exposure
En nog steeds, op Gordon na misschien, een flinke vinger in de pap hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met homoseksualiteit te maken heeft... maar er zijn in NL wel een paar mensen zoals Carlo Boszhard, Cornald Maas en Gordon die altijd maar denken te weten wat zou moeten scoren maar er al jaren naast zitten...
Het past zo NIET bij de sfeer van het lied... maar welquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is niet zo te spreken over de zoete ballad met het treurige karakter. 'Ik vrees dat heel Europa bij haar nummer koffie gaat zetten', zegt hij stellig.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-tijdens-Birds.dhtml
quote:Joan Franka, onze inzending van vorig jaar, roemt Anouk vanwege haar tijdsplanning. 'Knap hoe ze het doet, want ik had geen tijd om te bowlen.'
Dat denkt iedereen behalve het ESF subforumpjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is niet zo te spreken over de zoete ballad met het treurige karakter. 'Ik vrees dat heel Europa bij haar nummer koffie gaat zetten', zegt hij stellig.
Ik vrees het ook. Ik weet niet wie ik liever aan het gas zou zien: die klier met z'n fluitje of die 'zangeres' met haar gekunstelde stemverschietinkjes en ingestudeerde talentenjacht kreuntjes. Nou ja, maakt niet uit. Ze gaan niet aan het gas. Ze gaan zaterdagavond aan de champagne.quote:
ging gordon maar eens permanent koffie zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tja, moeten de Nederlandse fans dan allemaal maar in een saaie, zwarte outfit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het past zo NIET bij de sfeer van het lied... maar wel
met het gemalen hart van Geer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
ging gordon maar eens permanent koffie zetten.
Hij heeft toch reuma? Kreeg hij dat maar eens aan z'n stembanden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach, Gordon loopt al de hele tijd te chagerijnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel sexy zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:55 schreef groenen het volgende:
Gaat ze echt optreden in die zwarte vormloze zak?
Helemaal gala hoeft niet en past niet bij Anouk, maar een beetje stijlvol kan toch wel.
Dat zou toch ook een giller zijn!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef MolFan het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze het ESF wint overigens. Ik geloof niet in Denemarken zoals Rockafeller Street vorig jaar of jaar daarvoor (mag ik even kwijt zijn) ook een vd topfavo's was en uiteindelijk 20ste werd ofzo?
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef MolFan het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze het ESF wint overigens. Ik geloof niet in Denemarken zoals Rockafeller Street vorig jaar of jaar daarvoor (mag ik even kwijt zijn) ook een vd topfavo's was en uiteindelijk 20ste werd ofzo?
Hoezo corrupt met die vakjury en oostblokkers die niet tot amper winnen? West Europa is de grootste winnaar de laatste jaren dus wat bedoel je met corrupt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.
ban, je bent veel te negatief voor dit forumquote:
Ik vind het ook niet heel verkeerd. Ik zou een iets minder casual outfit mooier hebben gevonden en ook d'r haar iets meer volume/krullen hebben gegeven, maar alles beter dan een verentooi en een tipi jurkquote:
net zo corrupt als Nederland en Belgie elkaar standaard de 10 punten gaven. Maar toen mocht het welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.
ik ook!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gok dat Anouk ergens tussen vierde en achtste wordt zaterdag!
Het zou mooi zijn. Ik zou sowieso al tekenen voor de Top 10.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Pff, al wordt ze laatste zaterdag.. wil gewoon dat ze de finale haalt. Dat moet gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Mwah... ik denk dat ik rond 23.00 wel ff onrustig in bed lig te kijken, jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef vjsb het volgende:
[..]
ik ook!
ik sta btw te trillen van spanning.. zou wel eerste keer zijn sinds 2004 dat we de finale halen :p
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Pff, al wordt ze laatste zaterdag.. wil gewoon dat ze de finale haalt. Dat moet gewoonDaarna kijken we wel verder
WK? Dat winnen we nooit, daar moeten we maar mee stoppen! Geldverspilling!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?
Europa League.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?
1979, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Er is gewoon een generatie die niet meer bewust heeft meegemaakt dat we in de finale stonden.
Ja ik dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Er is gewoon een generatie die niet meer bewust heeft meegemaakt dat we in de finale stonden.
Kom op man.quote:
Dat dus. Ik wil ook weer op de zaterdagavond met spanning voor de tv zitten!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Oh ja, de mensen uit de jaren 60 die in de jaren 80 en 90 altijd knetterstoned warenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Vroeger was er niet eens een finale, pas begin 2000 is dat gekomen toen er zoveel meer landen bijkwamen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, de mensen uit de jaren 60 die in de jaren 80 en 90 altijd knetterstoned waren
Ik kan er alleen geen kaas van maken wat ze er nu van vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Eitjee het volgende:
De voorbeschouwing van SVT.se besteedt tot nu toe de meeste tijd van de voorbeschouwing aan Anouk als ze het over de kandidaten hebben
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Eitjee het volgende:
De voorbeschouwing van SVT.se besteedt tot nu toe de meeste tijd van de voorbeschouwing aan Anouk als ze het over de kandidaten hebben
De halve finale, dat wás de finale. Zoals Rinus Michels ooit zei.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger was er niet eens een finale, pas begin 2000 is dat gekomen toen er zoveel meer landen bijkwamen.
En nog niks over het weigeren van het interview gisteren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef grazz het volgende:
[..]
JaZe lieten Birds horen, vertelden dat één van de producers(of beide) uit Malmö komt en uiteraard een stukje Nobody's wife
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
FAKKING SPANNEND WE GAAN ZO BEGINNEN
1975 laatste keer gewonnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1979, toch?
2004... 1979 laatst gewonnen toch?
Hoe kun je een verhaal maken over iets wat geen nieuwswaarde had, tenzij je Gordon heet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
En nog niks over het weigeren van het interview gisteren?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef MolFan het volgende:
Ik trek me nogmaals af om tot ontspanning te komen
En ik weet nog hoe het is om echt mee te doen voor de winst. Edsilia ging zelfs halverwege even aan de leiding tijdens de puntentelling in 1998... Voel me oud nuquote:
ik gun het ze allebei niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Denemarken het overigens meer gunnen dan de mierzoete meuk uit Rusland
Daarmee snoer je meteen iedereen de mond die zegt dat er in Birds geen climax zitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef MolFan het volgende:
Ik trek me nogmaals af om tot ontspanning te komen
t begint eigenlijk om 9 uur maar toch :pquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
FAKKING SPANNEND WE GAAN ZO BEGINNEN
zij was de laatste die we in de top 5 hadden toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
En ik weet nog hoe het is om echt mee te doen voor de winst. Edsilia ging zelfs halverwege even aan de leiding tijdens de puntentelling in 1998... Voel me oud nu
Dit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Denemarken het overigens meer gunnen dan de mierzoete meuk uit Rusland
Ik denk dat Maxine en Franklin Brown (1996) de eerste keer was dat ik het bewust keek, maar de inzending van het jaar daarna zegt me dan weer helemaal niets. De winnaar (Love shine a light) dan weer welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
De halve finale, dat wás de finale. Zoals Rinus Michels ooit zei.
Ik volg het trouwens zelf sinds vroege jaren 90.
Nou ja, gisteren waren hier toch wat mensen bezorgd daarover.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je een verhaal maken over iets wat geen nieuwswaarde had, tenzij je Gordon heet?
Ah ja! Dat was hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef vjsb het volgende:
[..]
1975 laatste keer gewonnen
we mochten 1980 organiseren omdat israël het niet wou organiseren omdat het festival op een nationale rouwdag plaatsvond..
Yup... fucking 15 jaar geleden... ik word echt oudquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zij was de laatste die we in de top 5 hadden toch?
De eerste die ik me echt herinner was Ruth Jacott. En m'n favoriet uit die tijd was Ierland met 'Rock 'n Roll Kids'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxine en Franklin Brown (1996) de eerste keer was dat ik het bewust keek, maar de inzending van het jaar daarna zegt me dan weer helemaal niets. De winnaar (Love shine a light) dan weer wel
Ik heb ze allemaal gehoord. Anouk wordt 18e.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb trouwens nog geen ander nummer gehoord van de andere landen. Is het wat?
Niemand heeft nog tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxine en Franklin Brown (1996) de eerste keer was dat ik het bewust keek, maar de inzending van het jaar daarna zegt me dan weer helemaal niets. De winnaar (Love shine a light) dan weer wel
Rock 'n Roll Kids was inderdaad echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
De eerste die ik me echt herinner was Ruth Jacott. En m'n favoriet uit die tijd was Ierland met 'Rock 'n Roll Kids'.
er zijn maar 16 landen in de halve finale ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gehoord. Anouk wordt 18e.
Ok, 13e.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef vjsb het volgende:
[..]
er zijn maar 16 landen in de halve finale ?
Dat nummer van Loreen was eigenlijk een heel goed nummer. Terecht dat het toen won, als ze nou meer van dat soort nummers in zouden sturen misschien is er dan nog hoop voor ESF.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gehoord. Anouk wordt 18e.
Yes, top 10 nog in 1999 en sinds die tijd is NL compleet de weg kwijt op het ESF.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zij was de laatste die we in de top 5 hadden toch?
Dat is maar goed ook, hoor (en zie) je nummer ook op andere radio/tv stations als de publieke en 100%NL zonder dat er op voorbaat al door iedereen lacherig over gedaan word.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe heerlijk ook dat de TROS echt niks aan het Songfestival heeft kunnen doen verder behalve wat mensen interviewen voor een bluescreen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
Is het een gekke gedachte dat ik Anouk graag met hoge pumps en lingerie zou willen bewonderen?
2000 en 2003 vond ik ook nog wel prima... en Joan's lied vorig jaar had ook iets meer verdiend, jammer dat zij het verknalde qua stem...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Yes, top 10 nog in 1999 en sinds die tijd is NL compleet de weg kwijt op het ESF.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Heb het laatste uur al 23 peuken op haha
Nee, dit: ESF / TIJDELIJK LIVE TOPIC TOT 20:30quote:
Thanxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dit: ESF / TIJDELIJK LIVE TOPIC TOT 20:30
En daarna dit: ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) - di. 14 mei 21.00 uur
Nou met iemand als Anouk verwacht ik wel top 10 hoor daaronder zou teleurstellend zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef Fossieltje het volgende:
Ik denk niet dat Anouk gaat winnen, maar voor Nederland is het al heel wat als we die finale eens halen. Dan kan de champagne al open
Met de linkerkant van het scorebord tijdens de finale ben ik redelijk blij, maar zou toch wel wat teleurgesteld zijn als het geen top 10 wordt (top 5 eigenlijk)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nou met iemand als Anouk verwacht ik wel top 10 hoor daaronder zou teleurstellend zijn
Elk jaar wil er wel iemand, vergis je niet hoeveel aandacht je krijgt ook als bekende artiestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef flanken het volgende:
mocht nederland de finale niet halen (gaat niet gebeuren) wordt het volgend jaar moeilijk om een goede artiest te sturen ik denk dat niemand wil
Oei, heeft er wel wat van inderdaad!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
Die intro van Denemarken met die fluit is gejat van K-otic I Surrender geloof ikViel me net pas op
Heeft er wat van? Is gewoon 1 op 1 kopiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oei, heeft er wel wat van inderdaad!
Nah, volgens mij is deze wat snellerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heeft er wat van? Is gewoon 1 op 1 kopie
Nee okee.. Moet het straks even weer horenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef MolFan het volgende:
Snelheid doet niks van het jatten af of course
Ik rook ook, maar als ik 23 peuken in een uur zou paffen zou ik echt aan de zuurstoftank moetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Heb het laatste uur al 23 peuken op haha
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef Eitjee het volgende:
SVT.se reporter: 'Nederland sprong overal bovenuit, maakt goede kans om te winnen. Doet denken aan Loreen vorig jaar; buitencategorie...'
Dat is ook helemaal niet goed voor je gespierde lichaamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ik rook ook, maar als ik 23 peuken in een uur zou paffen zou ik echt aan de zuurstoftank moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |