quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Drrk het volgende:
[..]Vermoeiende kerel, dat applaus in de pressroom en in de zaal na het optreden was natuurlijk ook gewoon omdat ze daar en masse een spastische aanval in hun armen kregen.
Het gaat me vooral om Albert die via de fuckbuddy van een kamergenoot van een van zijn redacteuren heeft gehoord dat het niet helemaal in orde zou zijn... terwijl bijna alle berichtgeving 1000* positiever was dan over welke Nederlandse deelnemer dan ook de afgelopen jaren.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Drrk het volgende:
[..]Vermoeiende kerel, dat applaus in de pressroom en in de zaal na het optreden was natuurlijk ook gewoon omdat ze daar en masse een spastische aanval in hun armen kregen.
Dat gaat al niet meer, want we hebben er al blijkbaar 10 vanuit de vakjury van Litouwen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zeg zero points. Gewoon vanwege ESF. Niet vanwege het nummer of anouk.
Okay, maar spijt het je ook echt, of zeg je gewoon sorry om problemen te voorkomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sorry dat ik het zeg maar wat kunnen bekende homo's toch zeiken. ik denk zelf dat esf lied speciaal voor homo is en dat ze daarom tegen zijn. de lied van denemarken vindt ik ook niet esf lied die staat waarschijnlijk op 1.afgelopen jaren hebben we wel esf lied gestuurd en we zijn op de koude kermis thuis gekomen.
Ik weet niet of het met homoseksualiteit te maken heeft... maar er zijn in NL wel een paar mensen zoals Carlo Boszhard, Cornald Maas en Gordon die altijd maar denken te weten wat zou moeten scoren maar er al jaren naast zitten...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sorry dat ik het zeg maar wat kunnen bekende homo's toch zeiken. ik denk zelf dat esf lied speciaal voor homo is en dat ze daarom tegen zijn. de lied van denemarken vindt ik ook niet esf lied die staat waarschijnlijk op 1.afgelopen jaren hebben we wel esf lied gestuurd en we zijn op de koude kermis thuis gekomen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat Anouk in een shirt + broek daar staan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef flanken het volgende:
spijt me echt ik heb een neef die homo is en paar vrienden die op mannen vallen. maar gordon joling albert zijn echt anders dan de homo's die ik ken. daarom schreef ik ook bekende Nederlanders
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, maar spijt het je ook echt, of zeg je gewoon sorry om problemen te voorkomen?
Dat zou echt meesterlijk zijn geweestquote:
Ik eigenlijk helemaal niet nog... ik word denk ik pas nerveus als we bij envelop 7 nog niet genoemd zijnquote:
Als we doorgaan, zullen we wel in envelop 10 zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik eigenlijk helemaal niet nog... ik word denk ik pas nerveus als we bij envelop 7 nog niet genoemd zijn
Denk ik ook. Die gaan het spannend maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Als we doorgaan, zullen we wel in envelop 10 zitten.
Ik bedoel dat we niet bij beste 10 horen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Drrk het volgende:
[..]
Dat gaat al niet meer, want we hebben er al blijkbaar 10 vanuit de vakjury van Litouwen.
En niet op de Sieneke-manier dit keerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Het is al ontzettend positief dat ze zo in de buitenlandse pers wordt opgepikt... dat betekent toch wat extra exposure
En nog steeds, op Gordon na misschien, een flinke vinger in de pap hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met homoseksualiteit te maken heeft... maar er zijn in NL wel een paar mensen zoals Carlo Boszhard, Cornald Maas en Gordon die altijd maar denken te weten wat zou moeten scoren maar er al jaren naast zitten...
Het past zo NIET bij de sfeer van het lied... maar welquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is niet zo te spreken over de zoete ballad met het treurige karakter. 'Ik vrees dat heel Europa bij haar nummer koffie gaat zetten', zegt hij stellig.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-tijdens-Birds.dhtml
quote:Joan Franka, onze inzending van vorig jaar, roemt Anouk vanwege haar tijdsplanning. 'Knap hoe ze het doet, want ik had geen tijd om te bowlen.'
Dat denkt iedereen behalve het ESF subforumpjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is niet zo te spreken over de zoete ballad met het treurige karakter. 'Ik vrees dat heel Europa bij haar nummer koffie gaat zetten', zegt hij stellig.
Ik vrees het ook. Ik weet niet wie ik liever aan het gas zou zien: die klier met z'n fluitje of die 'zangeres' met haar gekunstelde stemverschietinkjes en ingestudeerde talentenjacht kreuntjes. Nou ja, maakt niet uit. Ze gaan niet aan het gas. Ze gaan zaterdagavond aan de champagne.quote:
ging gordon maar eens permanent koffie zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tja, moeten de Nederlandse fans dan allemaal maar in een saaie, zwarte outfit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het past zo NIET bij de sfeer van het lied... maar wel
met het gemalen hart van Geer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
ging gordon maar eens permanent koffie zetten.
Hij heeft toch reuma? Kreeg hij dat maar eens aan z'n stembanden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach, Gordon loopt al de hele tijd te chagerijnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel sexy zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:55 schreef groenen het volgende:
Gaat ze echt optreden in die zwarte vormloze zak?
Helemaal gala hoeft niet en past niet bij Anouk, maar een beetje stijlvol kan toch wel.
Dat zou toch ook een giller zijn!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef MolFan het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze het ESF wint overigens. Ik geloof niet in Denemarken zoals Rockafeller Street vorig jaar of jaar daarvoor (mag ik even kwijt zijn) ook een vd topfavo's was en uiteindelijk 20ste werd ofzo?
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef MolFan het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze het ESF wint overigens. Ik geloof niet in Denemarken zoals Rockafeller Street vorig jaar of jaar daarvoor (mag ik even kwijt zijn) ook een vd topfavo's was en uiteindelijk 20ste werd ofzo?
Hoezo corrupt met die vakjury en oostblokkers die niet tot amper winnen? West Europa is de grootste winnaar de laatste jaren dus wat bedoel je met corrupt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.
ban, je bent veel te negatief voor dit forumquote:
Ik vind het ook niet heel verkeerd. Ik zou een iets minder casual outfit mooier hebben gevonden en ook d'r haar iets meer volume/krullen hebben gegeven, maar alles beter dan een verentooi en een tipi jurkquote:
net zo corrupt als Nederland en Belgie elkaar standaard de 10 punten gaven. Maar toen mocht het welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.
ik ook!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gok dat Anouk ergens tussen vierde en achtste wordt zaterdag!
Het zou mooi zijn. Ik zou sowieso al tekenen voor de Top 10.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Pff, al wordt ze laatste zaterdag.. wil gewoon dat ze de finale haalt. Dat moet gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Mwah... ik denk dat ik rond 23.00 wel ff onrustig in bed lig te kijken, jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef vjsb het volgende:
[..]
ik ook!
ik sta btw te trillen van spanning.. zou wel eerste keer zijn sinds 2004 dat we de finale halen :p
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Pff, al wordt ze laatste zaterdag.. wil gewoon dat ze de finale haalt. Dat moet gewoonDaarna kijken we wel verder
WK? Dat winnen we nooit, daar moeten we maar mee stoppen! Geldverspilling!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?
Europa League.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?
1979, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Er is gewoon een generatie die niet meer bewust heeft meegemaakt dat we in de finale stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |