En nog steeds, op Gordon na misschien, een flinke vinger in de pap hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met homoseksualiteit te maken heeft... maar er zijn in NL wel een paar mensen zoals Carlo Boszhard, Cornald Maas en Gordon die altijd maar denken te weten wat zou moeten scoren maar er al jaren naast zitten...
Het past zo NIET bij de sfeer van het lied... maar welquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is niet zo te spreken over de zoete ballad met het treurige karakter. 'Ik vrees dat heel Europa bij haar nummer koffie gaat zetten', zegt hij stellig.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-tijdens-Birds.dhtml
quote:Joan Franka, onze inzending van vorig jaar, roemt Anouk vanwege haar tijdsplanning. 'Knap hoe ze het doet, want ik had geen tijd om te bowlen.'
Dat denkt iedereen behalve het ESF subforumpjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Gordon is niet zo te spreken over de zoete ballad met het treurige karakter. 'Ik vrees dat heel Europa bij haar nummer koffie gaat zetten', zegt hij stellig.
Ik vrees het ook. Ik weet niet wie ik liever aan het gas zou zien: die klier met z'n fluitje of die 'zangeres' met haar gekunstelde stemverschietinkjes en ingestudeerde talentenjacht kreuntjes. Nou ja, maakt niet uit. Ze gaan niet aan het gas. Ze gaan zaterdagavond aan de champagne.quote:
ging gordon maar eens permanent koffie zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tja, moeten de Nederlandse fans dan allemaal maar in een saaie, zwarte outfit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het past zo NIET bij de sfeer van het lied... maar wel
met het gemalen hart van Geer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
ging gordon maar eens permanent koffie zetten.
Hij heeft toch reuma? Kreeg hij dat maar eens aan z'n stembanden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Ach, Gordon loopt al de hele tijd te chagerijnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vind het juist heel sexy zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:55 schreef groenen het volgende:
Gaat ze echt optreden in die zwarte vormloze zak?
Helemaal gala hoeft niet en past niet bij Anouk, maar een beetje stijlvol kan toch wel.
Dat zou toch ook een giller zijn!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef MolFan het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze het ESF wint overigens. Ik geloof niet in Denemarken zoals Rockafeller Street vorig jaar of jaar daarvoor (mag ik even kwijt zijn) ook een vd topfavo's was en uiteindelijk 20ste werd ofzo?
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef MolFan het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze het ESF wint overigens. Ik geloof niet in Denemarken zoals Rockafeller Street vorig jaar of jaar daarvoor (mag ik even kwijt zijn) ook een vd topfavo's was en uiteindelijk 20ste werd ofzo?
Hoezo corrupt met die vakjury en oostblokkers die niet tot amper winnen? West Europa is de grootste winnaar de laatste jaren dus wat bedoel je met corrupt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.
ban, je bent veel te negatief voor dit forumquote:
Ik vind het ook niet heel verkeerd. Ik zou een iets minder casual outfit mooier hebben gevonden en ook d'r haar iets meer volume/krullen hebben gegeven, maar alles beter dan een verentooi en een tipi jurkquote:
net zo corrupt als Nederland en Belgie elkaar standaard de 10 punten gaven. Maar toen mocht het welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mensen die al praten over winnen. Heel dit zooitje is corrupt, al zal ik wel iets anders zeggen áls ze wel door gaat. Laten we eerst het over doorgaan naar de grande finale hebben.
ik ook!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gok dat Anouk ergens tussen vierde en achtste wordt zaterdag!
Het zou mooi zijn. Ik zou sowieso al tekenen voor de Top 10.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Pff, al wordt ze laatste zaterdag.. wil gewoon dat ze de finale haalt. Dat moet gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Mwah... ik denk dat ik rond 23.00 wel ff onrustig in bed lig te kijken, jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef vjsb het volgende:
[..]
ik ook!
ik sta btw te trillen van spanning.. zou wel eerste keer zijn sinds 2004 dat we de finale halen :p
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Pff, al wordt ze laatste zaterdag.. wil gewoon dat ze de finale haalt. Dat moet gewoonDaarna kijken we wel verder
WK? Dat winnen we nooit, daar moeten we maar mee stoppen! Geldverspilling!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?
Europa League.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geeft dat recht tot de play-offs voor het WK?
1979, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Er is gewoon een generatie die niet meer bewust heeft meegemaakt dat we in de finale stonden.
Ja ik dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Er is gewoon een generatie die niet meer bewust heeft meegemaakt dat we in de finale stonden.
Kom op man.quote:
Dat dus. Ik wil ook weer op de zaterdagavond met spanning voor de tv zitten!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Oh ja, de mensen uit de jaren 60 die in de jaren 80 en 90 altijd knetterstoned warenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef alors het volgende:
Vroeger was er niet eens een finale, pas begin 2000 is dat gekomen toen er zoveel meer landen bijkwamen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, de mensen uit de jaren 60 die in de jaren 80 en 90 altijd knetterstoned waren
Ik kan er alleen geen kaas van maken wat ze er nu van vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Eitjee het volgende:
De voorbeschouwing van SVT.se besteedt tot nu toe de meeste tijd van de voorbeschouwing aan Anouk als ze het over de kandidaten hebben
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Eitjee het volgende:
De voorbeschouwing van SVT.se besteedt tot nu toe de meeste tijd van de voorbeschouwing aan Anouk als ze het over de kandidaten hebben
De halve finale, dat wás de finale. Zoals Rinus Michels ooit zei.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Vroeger was er niet eens een finale, pas begin 2000 is dat gekomen toen er zoveel meer landen bijkwamen.
En nog niks over het weigeren van het interview gisteren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef grazz het volgende:
[..]
JaZe lieten Birds horen, vertelden dat één van de producers(of beide) uit Malmö komt en uiteraard een stukje Nobody's wife
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
FAKKING SPANNEND WE GAAN ZO BEGINNEN
1975 laatste keer gewonnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
1979, toch?
2004... 1979 laatst gewonnen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |