quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Drrk het volgende:
[..]Vermoeiende kerel, dat applaus in de pressroom en in de zaal na het optreden was natuurlijk ook gewoon omdat ze daar en masse een spastische aanval in hun armen kregen.
Het gaat me vooral om Albert die via de fuckbuddy van een kamergenoot van een van zijn redacteuren heeft gehoord dat het niet helemaal in orde zou zijn... terwijl bijna alle berichtgeving 1000* positiever was dan over welke Nederlandse deelnemer dan ook de afgelopen jaren.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef Drrk het volgende:
[..]Vermoeiende kerel, dat applaus in de pressroom en in de zaal na het optreden was natuurlijk ook gewoon omdat ze daar en masse een spastische aanval in hun armen kregen.
Dat gaat al niet meer, want we hebben er al blijkbaar 10 vanuit de vakjury van Litouwen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zeg zero points. Gewoon vanwege ESF. Niet vanwege het nummer of anouk.
Okay, maar spijt het je ook echt, of zeg je gewoon sorry om problemen te voorkomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sorry dat ik het zeg maar wat kunnen bekende homo's toch zeiken. ik denk zelf dat esf lied speciaal voor homo is en dat ze daarom tegen zijn. de lied van denemarken vindt ik ook niet esf lied die staat waarschijnlijk op 1.afgelopen jaren hebben we wel esf lied gestuurd en we zijn op de koude kermis thuis gekomen.
Ik weet niet of het met homoseksualiteit te maken heeft... maar er zijn in NL wel een paar mensen zoals Carlo Boszhard, Cornald Maas en Gordon die altijd maar denken te weten wat zou moeten scoren maar er al jaren naast zitten...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef flanken het volgende:
sorry dat ik het zeg maar wat kunnen bekende homo's toch zeiken. ik denk zelf dat esf lied speciaal voor homo is en dat ze daarom tegen zijn. de lied van denemarken vindt ik ook niet esf lied die staat waarschijnlijk op 1.afgelopen jaren hebben we wel esf lied gestuurd en we zijn op de koude kermis thuis gekomen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat Anouk in een shirt + broek daar staan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef flanken het volgende:
spijt me echt ik heb een neef die homo is en paar vrienden die op mannen vallen. maar gordon joling albert zijn echt anders dan de homo's die ik ken. daarom schreef ik ook bekende Nederlanders
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, maar spijt het je ook echt, of zeg je gewoon sorry om problemen te voorkomen?
Dat zou echt meesterlijk zijn geweestquote:
Ik eigenlijk helemaal niet nog... ik word denk ik pas nerveus als we bij envelop 7 nog niet genoemd zijnquote:
Als we doorgaan, zullen we wel in envelop 10 zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik eigenlijk helemaal niet nog... ik word denk ik pas nerveus als we bij envelop 7 nog niet genoemd zijn
Denk ik ook. Die gaan het spannend maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Als we doorgaan, zullen we wel in envelop 10 zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |