zij was de laatste die we in de top 5 hadden toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
En ik weet nog hoe het is om echt mee te doen voor de winst. Edsilia ging zelfs halverwege even aan de leiding tijdens de puntentelling in 1998... Voel me oud nu
Dit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou Denemarken het overigens meer gunnen dan de mierzoete meuk uit Rusland
Ik denk dat Maxine en Franklin Brown (1996) de eerste keer was dat ik het bewust keek, maar de inzending van het jaar daarna zegt me dan weer helemaal niets. De winnaar (Love shine a light) dan weer welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
De halve finale, dat wás de finale. Zoals Rinus Michels ooit zei.
Ik volg het trouwens zelf sinds vroege jaren 90.
Nou ja, gisteren waren hier toch wat mensen bezorgd daarover.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je een verhaal maken over iets wat geen nieuwswaarde had, tenzij je Gordon heet?
Ah ja! Dat was hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef vjsb het volgende:
[..]
1975 laatste keer gewonnen
we mochten 1980 organiseren omdat israël het niet wou organiseren omdat het festival op een nationale rouwdag plaatsvond..
Yup... fucking 15 jaar geleden... ik word echt oudquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zij was de laatste die we in de top 5 hadden toch?
De eerste die ik me echt herinner was Ruth Jacott. En m'n favoriet uit die tijd was Ierland met 'Rock 'n Roll Kids'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxine en Franklin Brown (1996) de eerste keer was dat ik het bewust keek, maar de inzending van het jaar daarna zegt me dan weer helemaal niets. De winnaar (Love shine a light) dan weer wel
Ik heb ze allemaal gehoord. Anouk wordt 18e.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb trouwens nog geen ander nummer gehoord van de andere landen. Is het wat?
Niemand heeft nog tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxine en Franklin Brown (1996) de eerste keer was dat ik het bewust keek, maar de inzending van het jaar daarna zegt me dan weer helemaal niets. De winnaar (Love shine a light) dan weer wel
Rock 'n Roll Kids was inderdaad echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Strani het volgende:
[..]
De eerste die ik me echt herinner was Ruth Jacott. En m'n favoriet uit die tijd was Ierland met 'Rock 'n Roll Kids'.
er zijn maar 16 landen in de halve finale ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gehoord. Anouk wordt 18e.
Ok, 13e.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef vjsb het volgende:
[..]
er zijn maar 16 landen in de halve finale ?
Dat nummer van Loreen was eigenlijk een heel goed nummer. Terecht dat het toen won, als ze nou meer van dat soort nummers in zouden sturen misschien is er dan nog hoop voor ESF.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gehoord. Anouk wordt 18e.
Yes, top 10 nog in 1999 en sinds die tijd is NL compleet de weg kwijt op het ESF.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zij was de laatste die we in de top 5 hadden toch?
Dat is maar goed ook, hoor (en zie) je nummer ook op andere radio/tv stations als de publieke en 100%NL zonder dat er op voorbaat al door iedereen lacherig over gedaan word.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe heerlijk ook dat de TROS echt niks aan het Songfestival heeft kunnen doen verder behalve wat mensen interviewen voor een bluescreen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef MolFan het volgende:
Is het een gekke gedachte dat ik Anouk graag met hoge pumps en lingerie zou willen bewonderen?
2000 en 2003 vond ik ook nog wel prima... en Joan's lied vorig jaar had ook iets meer verdiend, jammer dat zij het verknalde qua stem...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Yes, top 10 nog in 1999 en sinds die tijd is NL compleet de weg kwijt op het ESF.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Heb het laatste uur al 23 peuken op haha
Nee, dit: ESF / TIJDELIJK LIVE TOPIC TOT 20:30quote:
Thanxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dit: ESF / TIJDELIJK LIVE TOPIC TOT 20:30
En daarna dit: ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) - di. 14 mei 21.00 uur
Nou met iemand als Anouk verwacht ik wel top 10 hoor daaronder zou teleurstellend zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef Fossieltje het volgende:
Ik denk niet dat Anouk gaat winnen, maar voor Nederland is het al heel wat als we die finale eens halen. Dan kan de champagne al open
Met de linkerkant van het scorebord tijdens de finale ben ik redelijk blij, maar zou toch wel wat teleurgesteld zijn als het geen top 10 wordt (top 5 eigenlijk)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nou met iemand als Anouk verwacht ik wel top 10 hoor daaronder zou teleurstellend zijn
Elk jaar wil er wel iemand, vergis je niet hoeveel aandacht je krijgt ook als bekende artiestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef flanken het volgende:
mocht nederland de finale niet halen (gaat niet gebeuren) wordt het volgend jaar moeilijk om een goede artiest te sturen ik denk dat niemand wil
Oei, heeft er wel wat van inderdaad!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
Die intro van Denemarken met die fluit is gejat van K-otic I Surrender geloof ikViel me net pas op
Heeft er wat van? Is gewoon 1 op 1 kopiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oei, heeft er wel wat van inderdaad!
Nah, volgens mij is deze wat snellerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heeft er wat van? Is gewoon 1 op 1 kopie
Nee okee.. Moet het straks even weer horenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef MolFan het volgende:
Snelheid doet niks van het jatten af of course
Ik rook ook, maar als ik 23 peuken in een uur zou paffen zou ik echt aan de zuurstoftank moetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Heb het laatste uur al 23 peuken op haha
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef Eitjee het volgende:
SVT.se reporter: 'Nederland sprong overal bovenuit, maakt goede kans om te winnen. Doet denken aan Loreen vorig jaar; buitencategorie...'
Dat is ook helemaal niet goed voor je gespierde lichaamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ik rook ook, maar als ik 23 peuken in een uur zou paffen zou ik echt aan de zuurstoftank moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |