Nee, dit: ESF / TIJDELIJK LIVE TOPIC TOT 20:30quote:
Thanxquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dit: ESF / TIJDELIJK LIVE TOPIC TOT 20:30
En daarna dit: ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) - di. 14 mei 21.00 uur
Nou met iemand als Anouk verwacht ik wel top 10 hoor daaronder zou teleurstellend zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef Fossieltje het volgende:
Ik denk niet dat Anouk gaat winnen, maar voor Nederland is het al heel wat als we die finale eens halen. Dan kan de champagne al open
Met de linkerkant van het scorebord tijdens de finale ben ik redelijk blij, maar zou toch wel wat teleurgesteld zijn als het geen top 10 wordt (top 5 eigenlijk)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nou met iemand als Anouk verwacht ik wel top 10 hoor daaronder zou teleurstellend zijn
Elk jaar wil er wel iemand, vergis je niet hoeveel aandacht je krijgt ook als bekende artiestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef flanken het volgende:
mocht nederland de finale niet halen (gaat niet gebeuren) wordt het volgend jaar moeilijk om een goede artiest te sturen ik denk dat niemand wil
Oei, heeft er wel wat van inderdaad!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:
Die intro van Denemarken met die fluit is gejat van K-otic I Surrender geloof ikViel me net pas op
Heeft er wat van? Is gewoon 1 op 1 kopiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oei, heeft er wel wat van inderdaad!
Nah, volgens mij is deze wat snellerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heeft er wat van? Is gewoon 1 op 1 kopie
Nee okee.. Moet het straks even weer horenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef MolFan het volgende:
Snelheid doet niks van het jatten af of course
Ik rook ook, maar als ik 23 peuken in een uur zou paffen zou ik echt aan de zuurstoftank moetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Heb het laatste uur al 23 peuken op haha
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef Eitjee het volgende:
SVT.se reporter: 'Nederland sprong overal bovenuit, maakt goede kans om te winnen. Doet denken aan Loreen vorig jaar; buitencategorie...'
Dat is ook helemaal niet goed voor je gespierde lichaamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ik rook ook, maar als ik 23 peuken in een uur zou paffen zou ik echt aan de zuurstoftank moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |