Stijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Volgens Stijn kon die andere dicht maar ik kan me voorstellen dat de spanning je allemaal wat teveel aan het worden is hoor.
ja. ik ben een beetje Gesink.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er met de mooie OP van Ajacied422 gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
, dat was verreweg de beste.
fijn bedanktquote:
Stijntje heeft niet geslapen vannacht zo spannend dat ie het vindt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Volgens Stijn kon die andere dicht maar ik kan me voorstellen dat de spanning je allemaal wat teveel aan het worden is hoor.
Kan dat andere topic niet even Sticky-af worden gezet om 20:30? 90% van de users slaat de sticky-topics over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik gok dat dat de bedoeling is ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan dat andere topic niet even Sticky-af worden gezet om 20:30? 90% van de users slaat de sticky-topics over.
wordquote:
dat is zonder +tquote:
VBLquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
VBL wil graag over het songfestival praten. Het is zo spannend allemaal.
Gaat gebeuren man wees maar niet bangquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan dat andere topic niet even Sticky-af worden gezet om 20:30? 90% van de users slaat de sticky-topics over.
Prima.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |