Stijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Volgens Stijn kon die andere dicht maar ik kan me voorstellen dat de spanning je allemaal wat teveel aan het worden is hoor.
ja. ik ben een beetje Gesink.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is er met de mooie OP van Ajacied422 gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
, dat was verreweg de beste.
fijn bedanktquote:
Stijntje heeft niet geslapen vannacht zo spannend dat ie het vindt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Volgens Stijn kon die andere dicht maar ik kan me voorstellen dat de spanning je allemaal wat teveel aan het worden is hoor.
Kan dat andere topic niet even Sticky-af worden gezet om 20:30? 90% van de users slaat de sticky-topics over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik gok dat dat de bedoeling is ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan dat andere topic niet even Sticky-af worden gezet om 20:30? 90% van de users slaat de sticky-topics over.
wordquote:
dat is zonder +tquote:
VBLquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
VBL wil graag over het songfestival praten. Het is zo spannend allemaal.
Gaat gebeuren man wees maar niet bangquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Kan dat andere topic niet even Sticky-af worden gezet om 20:30? 90% van de users slaat de sticky-topics over.
Prima.quote:
quote:
wij zijn toch de onderhond?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat de underdog gaat winnen, San Marino
Luxemburg heeft wel eens gewonnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat de underdog gaat winnen, San Marino
Gees heeft vandaag tijd verloren om morgen als underdog toe te slaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na het falen van De Gees voel ik dat dit ook niet de dag van Anouk wordt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef D. het volgende:
Er doen 16 landen mee maar er zijn maar 8 die punten mogen geven?
Maar in onderstaand topic staat dat er 8 puntgevers zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nee gewoon alle 16 plus 3 al zekere finalisten.
Jij bent meer iemand van de Toppersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Ben ik trouwens de enige hier die hoopt dat Anouk eruit vliegt?
Ik bedoel normaliter ben ik altijd voor de Nederlander of Nederlandse club, tijdens elke sport of event eigenlijk. Maar als Anouk met dit walgelijk zeiknummer de finale haalt is dat toch wel een aanfluiting.
Het zou een schande zijn voor muziek en cultuur als ze doorgaat en dan staat Nederland wederom voor gek.
Dat is niet lief van je.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Ik bedoel normaliter ben ik altijd voor de Nederlander of Nederlandse club, tijdens elke sport of event eigenlijk. Maar als Anouk met dit walgelijk zeiknummer de finale haalt is dat toch wel een aanfluiting.
Het zou een schande zijn voor muziek en cultuur als ze doorgaat en dan staat Nederland wederom voor gek.
20:45 dacht ikquote:
Nee, maar die twee andere inzendingen (Ik ben verliefd en You and Me) waren vele malen beter.quote:
Ik ben eigenlijk al een paar jaar blij dat we er meten uitvlogen (quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Ze heeft wel een supergoed figuur, maar om haar daarom maar door te laten gaan vind ik een beetje goedkoop.quote:
Maar dat is siewosie een falend kuttopicquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Maar in onderstaand topic staat dat er 8 puntgevers zijn
ESF / [Livetopic] Eurovisie Songfestival: De eerste halve finale #1
21:00 ESF, 20:30 voorbeschouwingquote:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 09:59:41De reden dat Anouk vanavond een grote kans heeft, komt ook omdat niemand haar naar huis durft te sturen.. #eurovisie reageer retweet
laat, 1 uur oidquote:
Ah, dus die TS faalt in de info?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is siewosie een falend kuttopic
ik zou er bijna om moeten lachenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:TijlMTBeckand twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 09:59:41De reden dat Anouk vanavond een grote kans heeft, komt ook omdat niemand haar naar huis durft te sturen.. #eurovisie reageer retweet
Niet waar. Ik ga bijna een report machen van deze post.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat is siewosie een falend kuttopic
grappig......quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Wat een rare vraag. Ze moeten eerst zingen voor we kunnen oordelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Lpunt het volgende:
O leuk! En wie gaat er eigenlijk winnen denken jullie?
Nee hoor, jullie kennen de nummers toch wel en er zijn toch ook wel favorieten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Ze moeten eerst zingen voor we kunnen oordelen
nee groter dat we wel doorgaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Vorig jaar stonden in elke halve finale 18 landen, nu nog maar 16. Dat betekent een nog kleinere kans om niet naar de finale te gaan.
Ik denk Denemarken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Lpunt het volgende:
O leuk! En wie gaat er eigenlijk winnen denken jullie? Maakt Anouk veel kans enzo? Waar kan ik van die tussenstanden zien? Ik vind Anouk haar nummer niet mooi eigenlijk maar ik vind haar stem wel mooi.
BIRDS !!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie kennen de nummers toch wel en er zijn toch ook wel favorieten?
Uhuh ik heb met opzet niet geluisterd, doe ik nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, want er gaan net als vorig jaar 10 landen per halve finale door naar de finalequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Vorig jaar stonden in elke halve finale 18 landen, nu nog maar 16. Dat betekent een nog kleinere kans om niet naar de finale te gaan.
Hoi Karinaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Uhuh ik heb met opzet niet geluisterd, doe ik nooit.
Touché.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want er gaan net als vorig jaar 10 landen per halve finale door naar de finale
Ik heb alleen dat Anouk nummer een keer of 10 gehoord, de rest is mij onbekendquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Met opzet? Ik heb niets ontweken, maar ben ze nergens tegen gekomenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Uhuh ik heb met opzet niet geluisterd, doe ik nooit.
Tijl haalt in ieder geval zijn gebruikelijke niveau weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Evertjan het volgende:
Je kunt ze opzoeken natuurlijk en beluisteren, maar dat doe ik niet. Vind ik niet leuk. Helaas Anouk wel vaak gehoord zodat ik nu niet meer weet of ik dat nou leuk vind of niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Met opzet? Ik heb niets ontweken, maar ben ze nergens tegen gekomen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Lpunt het volgende:
Vind het maar een lelijuk nummer hoor. Waarom sturen ze niet gewoon een gewillige sexy stoeipoes met een sexy nummer. Wedden dat Nederland dan wint.
¡Hola!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Dus, wie zijn de strumbahnfuhrers vanavond.
opa, karina , en wie nogmeer ?
en Benny.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
je vind het leuk!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ze opzoeken natuurlijk en beluisteren, maar dat doe ik niet. Vind ik niet leuk. Helaas Anouk wel vaak gehoord zodat ik nu niet meer weet of ik dat nou leuk vind of niet.
Hoi benny!quote:
Da's meer met opzet wel luisteren, dan met opzet ontwijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ze opzoeken natuurlijk en beluisteren, maar dat doe ik niet. Vind ik niet leuk. Helaas Anouk wel vaak gehoord zodat ik nu niet meer weet of ik dat nou leuk vind of niet.
Present.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
Jaja mierenneukerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Da's meer met opzet wel luisteren, dan met opzet ontwijken
Ik heb beide niet gedaan
Dat is de reden dat het hier gezellig is.quote:
insert seksgrapquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het is niet echt mijn stijl, te sloom.
Opatje, whaddup Gquote:
We moeten Stoeipoes Stacey sturenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee joh, die is veel te opzichtig voor zoiets.
Stuur gewoon:
[ afbeelding ]
Nee maar serieus, Elize zou het zeker wel goed doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
We moeten Stoeipoes Stacey sturen
[ afbeelding ]
met niet te veel kleding aan
wie is elize?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee maar serieus, Elize zou het zeker wel goed doen.
Neeeeeee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Stuur gewoon:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Stuur gewoon:
[ afbeelding ]
Het is een beetje een vreemde zinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat toennet voor het eerst de tekst te luisten en zat
Wijffie hoorquote:
mee eensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef Shreyas het volgende:
Hi buddyquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, heb ik goed begrepen dat we om 20:30 verhuizen naar het andere live topic?
ESSIE !!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, heb ik goed begrepen dat we om 20:30 verhuizen naar het andere live topic?
2min nogietsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer verhuizen we eigenlijk naar het andere topic?
20:30 uurquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer verhuizen we eigenlijk naar het andere topic?
zij hebben al eens meegedaan!quote:
Gaat deze dan ook gelijk dicht?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) - di. 14 mei 21.00 uur
ESSS !!! GEEF ME EENS ERKENNING DOOS !quote:
oh, hoiquote:
quote:
quote:
Nou vooruitquote:
hoi!quote:
Nog een paar secondenquote:
quote:
Haaiquote:
Goeie timing welquote: