Ideaal ESF liedje, qua opbouw. Maar ik heb liever iets origineels.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef Voszje het volgende:
Denemarken vind ik ook best leuk, maar niet heel speciaal.
Hij weet meer dan alle weblogs dan, en voor wat betreft de zang kan ik in elk geval bevestigen dat het uitstekend ging.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Albert V. meldt dat er niet zo'n positieve berichten waren over de generale gisteren? Heb ik iets gemist?
Stelletje preutsredacteuren heeft hijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij weet meer dan alle weblogs dan, en voor wat betreft de zang kan ik in elk geval bevestigen dat het uitstekend ging.
Als het slecht gaat, dalen de quotes op wedsites meestal ook niet
Volgens mij via eurovision.tvquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:19 schreef Shush het volgende:
Ik ben ook ieder jaar weer een zeer trouw kijken van het songfestival. Helaas heb ik doordeweeks geen tv tot mijn beschikking (student op kamers...), maar ik wil vanavond eigenlijk wel heel graag kijken! Weet iemand waar ik het evenement online én live kan aanschouwen? Alvast bedankt!
Ja, daar zat ik ook al te kijken, al staat daar alleen gemeld dat de finale wordt uitgezonden. Er wordt verder niks gezegd over de halve finales...quote:
Ok, anders wellicht via de website van SVT, de organiserende omroep of via tros.nl?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:21 schreef Shush het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al te kijken, al staat daar alleen gemeld dat de finale wordt uitgezonden. Er wordt verder niks gezegd over de halve finales...
Denemarken. Bah.quote:
België heeft sinds 2004 twee keer in de finale gezeten, dus daarin doen ze het beter dan onsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Belgie.........
En die hadden ooit, heel lang geleden een zo onwijs mooi nummer. Geen idee meer wanneer maar het was iets met vier(?) man met een hele mooie presentatie, soort van langs elkaar heen lopen en zo. (ja, is cryptisch maar ik zie het zó voor me , het was iig mooi) Kan het alleen niet meer terug vinden .
"net iets minder slecht" is misschien een betere omschrijving.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
België heeft sinds 2004 twee keer in de finale gezeten, dus daarin doen ze het beter dan ons
Wel een keer een top 10 plaats in die 2 keerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
"net iets minder slecht" is misschien een betere omschrijving.
Ik wou net zeggen. Dat nummer van Tom Dice was een pareltje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel een keer een top 10 plaats in die 2 keer
twitter:vanderzande twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 18:31:53Na het bowling incident hebben we een nieuwe #songfestival rel, Daniel Dekker heeft onthuld dat Eric van Tijn in de vakjury zit... #magniet reageer retweet
Oei.. hoe lang geleden is dát wel niet, dat "wij" dat wisten te bereiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel een keer een top 10 plaats in die 2 keer
Albert V.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef TheVulture het volgende:
Albert V. meldt dat er niet zo'n positieve berichten waren over de generale gisteren? Heb ik iets gemist?
rij naar duitsland/belgie en stem op nederlandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik bedenk me net dat ik geen idee heb waar ik op ga stemmen vanavond..
Ik zit dicht bij de Duitse grens, maar die mag niet stemmen vanavondquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
rij naar duitsland/belgie en stem op nederland
Dan rij je door naar Denemarken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit dicht bij de Duitse grens, maar die mag niet stemmen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |