Ik vind het wel aardig, maar het is zo ontzettend cliché Eurovisie. Totaal niet origineel. Het zal ook geen grote Europese hit worden zoals Euphoria vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:27 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind dat nummertje van Denemarken (de favoriet) trouwens maar niks.
Euphoria was ook wel een topper. Die klinkt zelfs buiten Eurovisie nog goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig, maar het is zo ontzettend cliché Eurovisie. Totaal niet origineel. Het zal ook geen grote Europese hit worden zoals Euphoria vorig jaar.
Belgie.........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Als we niet doorgaan moet je maar zo bedenken dat er ook landen zijn die nog nooit in de finale hebben gestaan
BBC is tijdens de halve finales ook niet zo bijzonder. België is niet onaardig als alternatief.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Deceit het volgende:
Ben only teardrops al weer beu, leuk liedje maar verveeld al snel!
Gaat iedereen via Nederland 1 kijken of is BBC beter qua commentaar?
sowieso ned 1 voor jantjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Deceit het volgende:
Ben only teardrops al weer beu, leuk liedje maar verveeld al snel!
Gaat iedereen via Nederland 1 kijken of is BBC beter qua commentaar?
Als we met dit lied niet doorgaan houdt het wel een beetje op natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Cyan9 het volgende:
Als we niet doorgaan moet je maar zo bedenken dat er ook landen zijn die nog nooit in de finale hebben gestaan
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:10:05Zie hier de laatste peilingen in de persruimte... #Songfestival [pic]
reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:53 schreef hole1988 het volgende:
twitter:jansmit twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 14:10:05Zie hier de laatste peilingen in de persruimte... #Songfestival [pic] [ afbeelding ] reageer retweet
Hoe bedoel je? Vanavond weten we toch of ze door is naar de finales?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alleen jammer dat de uitslag zo laat op zich laat wachten.... Morgen gaat om 6 uur weer mijn wekkertje... Vrees dat ik pas morgen de uitslag zal kennen...
Ja maar ik zag dat het pas na elven is afgelopen. Dat is voor mij gewoon te laat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Vanavond weten we toch of ze door is naar de finales?
Oh zo, als je na de uitslag meteen gaat slapen is er niets aan de hand toch? Moet zo vaak vroeg op maar val toch niet in slaap voor 12 uur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja maar ik zag dat het pas na elven is afgelopen. Dat is voor mij gewoon te laat.
We gaan het zienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:00 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Oh zo, als je na de uitslag meteen gaat slapen is er niets aan de hand toch? Moet zo vaak vroeg op maar val toch niet in slaap voor 12 uur.
Misleidend toch hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |