Omdat ik de moed al 10 jaar geleden heb opgegeven met die meuk welke "wij" durfden in te sturen. We stonden heel wat jaren compleet voor lul.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen voor het Nederlandse liedje kijken? Op die manier zie je het hele festival misschien eens in de 30 jaar.
Okay. Goed, mij gaat het normaal niet echt om het Nederlandse liedje maar om het festival als geheel. En kom, 'voor lul staan' doen 'we' echt niet met iets als het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Omdat ik de moed al 10 jaar geleden heb opgegeven met die meuk welke "wij" durfden in te sturen. We stonden heel wat jaren compleet voor lul.
En dit jaar vind ik het wél kijkwaardig. Of dat nou is om Anouk op haar bek te zien gaan óf omdat ik het een prima inzending vind is mijn geheim
Het meest jammere is dat het gross van de Nederlanders er zo over denkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee maar je praat dus poep dat is jammer
Ja maar ja maar ja maar, ik wil vóór Nederland zijn hoor (maar niet met die kuch kuch *insert ernstige kuch* nummers en bijbehoordende "artiesten" van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Goed, mij gaat het normaal niet echt om het Nederlandse liedje maar om het festival als geheel. En kom, 'voor lul staan' doen 'we' echt niet met iets als het songfestival.
"En dit jaar vind ik het wél kijkwaardig. Of dat nou is om Anouk op haar bek te zien gaan óf omdat ik het een prima inzending vind is mijn geheim"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:49 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Het meest jammere is dat het gross van de Nederlanders er zo over denkt.
Maar hé, nieuw ESF, nieuwe kansen. Eén ding is zeker: voor het eerst sinds jaren staan we niet voor lul en dat geef ik zelfs toe. We moeten door want het is een uniek nummer in de ESF-historie. En zeker met twee nestkastjes in de tuin bomvol baby-meesjes moet "Birds" zeker knallen
Vanwege "mijn" meesjesbabies natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
"En dit jaar vind ik het wél kijkwaardig. Of dat nou is om Anouk op haar bek te zien gaan óf omdat ik het een prima inzending vind is mijn geheim"
Nu weten we wel waarom je kijkt.
Collectieve zelfmoord hier, in dat geval.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef friekin_ het volgende:
Als we niet doorgaan, hoe voelen jullie je dan? Want jullie doen zo enorm zeker..
Na het hele internationale succes ivm met de troonopvolging hebben we recht op een internationaal vervolg mbt het liedjesfestijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Collectieve zelfmoord hier, in dat geval.
Begrijpelijk. Maar toch, je weet het nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het wordt een ENORME tegenvaller als ze niet doorgaat... omdat niemand daar rekening mee houdt
Moah, ik hou er wel rekening mee, hoewel de kans op teleurstelling inderdaad niet al te groot lijkt te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Het wordt een ENORME tegenvaller als ze niet doorgaat... omdat niemand daar rekening mee houdt
De kroeg waar we op groot scherm kijken ligt pal aan het spoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Collectieve zelfmoord hier, in dat geval.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
De kroeg waar we op groot scherm kijken ligt pal aan het spoor.
Is dat ff handig
gaan we niet krassen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat ff handig
Ik hou er idd ook rekening mee, maar mocht ze niet doorgaan dan is mijn en de collectieve teleurstelling vele malen groter dan de tijdelijke depressies die Sieneke, Toppers, 3JS en Indiana Joan veroorzaakten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, ik hou er wel rekening mee, hoewel de kans op teleurstelling inderdaad niet al te groot lijkt te zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat ff handig
Als ik het met één uitspraak hier eens ben is het deze welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef grazz het volgende:
Als we dit jaar niet doorgaan, dan moeten we er echt mee stoppen. En dit keer echt.
Dat. We sturen nu iets goeds, mocht het dan niet lukken dan moet je er mee ophouden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef grazz het volgende:
Als we dit jaar niet doorgaan, dan moeten we er echt mee stoppen. En dit keer echt.
Nee! Gewoon door gaan. Het is eigenlijk toch ook wel leuk om het sukkeltje van Europa te zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef grazz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |