Lol reageer dan niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef HighVolume het volgende:
Te veel shit om te lezen op een vrijdagavond
Okee, dan maak ik wel een samenvatting voor jou.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef HighVolume het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Hallo lieve mensen op dit geniale forum,
Meid, wat leuk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik ben best wel nieuw hier, ik heb een tijdje meegelezen maar durfde nooit echt een account te maken en aangezien ik KLB toch wel het grappigste forum vind heb ik maar besloten een account te maken nu ik wat te klagen heb.
mm okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Het gaat dus om een jongen uit mijn vriendengroep.
nou? toppie tochquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik heb hem nooit echt gemogen (hij maakte altijd seksuele opmerkingen naar mij toe en staat bekend als player) maar ik ben nieuw sinds dit jaar en hij hoorde gewoon bij hun. Heel even leek het erop dat we vrienden zouden worden maar ik realiseerde al snel dat ie geen fuck om mij geeft en alleen seks wil. Hij heeft serieus een week lang lief en aardig tegen me gedaan zodat we "friends" with benefits zouden kunnen worden.
sletquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Dat zijn we uiteindelijk ook geworden; allemaal leuk en aardig omdat we toch niet om elkaar geven maar elkaar wel vaak zien.
agressieve sletquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Maar hij is de laatste tijd zo erg op mijn zenuwen gaan werken dat ik hem dolgraag een klap wil verkopen.
een slet als jij heeft daar natuurlijk niet genoeg aan, neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Zo heeft ie me voorschut gezet bij meerdere jongens door opmerkingen te maken van seksuele aard die mij afdoen als een grote slet, maakt hij opmerkingen in de klas en bij onze vrienden. Oh en hij is op het idiote idee gekomen dat we allen seks mogen hebben met elkaar.
En wat is de klacht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Mensen beginnen zich al af te vragen wat er gaande is tussen ons twee en ik wil echt niet dat iemand weet van onze 'relatie'.
het komt erop neer dat ts een sletje is en nu bang is dat mensen erachter komen dat ze sletje isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef HighVolume het volgende:
Dit ja, en ze wil de 'relatie' niet verbreken omdat ze dan geen geile neuqseks meer heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
het komt erop neer dat ts een sletje is en nu bang is dat mensen erachter komen dat ze sletje is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
een slet als jij heeft daar natuurlijk niet genoeg aan, nee
[..]
En wat is de klacht?
Nee maar je begrijpt het niet.. Ik dacht dat het een geheimpje zou blijven en dat hebben we ook beloofd aan elkaar maar hij komt zijn afspraak niet na èn hij zet me voor schut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
[..]
En wat is de klacht?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Klaagbaak man, hier heeft iedereen de concentratie van een drachtige bever met adhd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Hallo lieve mensen op dit geniale forum,
Ik ben best wel nieuw hier
Dit is FOK!.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee maar je begrijpt het niet.. Ik dacht dat het een geheimpje zou blijven en dat hebben we ook beloofd aan elkaar maar hij komt zijn afspraak niet na èn hij zet me voor schut.
Hoef ik de OP niet te lezen, goede reactiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
[..]
En wat is de klacht?
Ja dat helpt dus niet omdat ik me zo ongemakkelijk voel als ie weer zoiets doms doet, ik word altijd rood.. De vorige keer ging ie steeds om kusjes vragen en iedereen vond het raar en hij wou serieus niet ophouden, dat was een van die momenten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Nikmans het volgende:
Doe gewoon net alsof er niks is gebeurd en hij liegt om zichzelf interessanter te maken
Dom van jou om het te geloven en best wel sletterig om "friends with benefits" te worden met iemand die je eigenlijk niet eens echt mag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee maar je begrijpt het niet.. Ik dacht dat het een geheimpje zou blijven en dat hebben we ook beloofd aan elkaar maar hij komt zijn afspraak niet na èn hij zet me voor schut.
Heeft ze serieus haar gegevens ingevuld?quote:
Zie profiel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Heeft ze serieus haar gegevens ingevuld?_____________________________!
Hehe goed punt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef Nikmans het volgende:
Iedere keer als een man een vrouw 'slet' noemt huil ik voor de mensheid, jullie graven ons eigen graf stelletje sukkels
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Klaagbaak man, hier heeft iedereen de concentratie van een drachtige bever met adhd.
Ik dacht dus dat het juist beter is dat ik hem niet mag omdat ik dan niet op hem zou vallen en geen verwachtingen zou krijgen. Ik heb geen verwachtingen van hem en ik ben alsnog teleurgesteld..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Dom van jou om het te geloven en best wel sletterig om "friends with benefits" te worden met iemand die je eigenlijk niet eens echt mag.
Deze man, pure wijsheidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef Nikmans het volgende:
Iedere keer als een man een vrouw 'slet' noemt huil ik voor de mensheid, jullie graven ons eigen graf stelletje sukkels
Mijn avond is weer gered, hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ik ben ff aan het huilen momentje_____________!!!!
Grappig dat je dit zegt want hij zei eens tegen een jongen waarmee ik op een feestje stond dat ie zich geen zorgen hoeft te maken omdat ik gewend ben om te slikken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef mujentas het volgende:
Hij probeert je zwart te maken omdat je niet wilde slikken.
Ik ben al bijna 16 hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Toto69 het volgende:
15 jaar en friends with benefits,
je bent net uit de luier
En is het echt zo erg als mensen om je heen dat weten? Jij vind het zelf wel gewoon kunnen om een fuckbuddy te hebben toch? Waarom zou je je er dan zo voor schamen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat het juist beter is dat ik hem niet mag omdat ik dan niet op hem zou vallen en geen verwachtingen zou krijgen. Ik heb geen verwachtingen van hem en ik ben alsnog teleurgesteld..
Nee, PLEASEquote:
Je lult.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt want hij zei eens tegen een jongen waarmee ik op een feestje stond dat ie zich geen zorgen hoeft te maken omdat ik gewend ben om te slikken.![]()
Ninja editquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, PLEASE
deze opmerking maakt het helemaal af
Iedereen denkt dat ik hem haat, wat eigenlijk zo is, en ik ben bang dat mensen me dan sletterig en schijnheilig gaan vinden. Hij heeft nogal een reputatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]
En is het echt zo erg als mensen om je heen dat weten? Jij vind het zelf wel gewoon kunnen om een fuckbuddy te hebben toch? Waarom zou je je er dan zo voor schamen?
Je liegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus.Hij zei ook van hou hem in je broek enzo, echt kut.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Het gaat dus om een jongen uit mijn vriendengroep. Ik heb hem nooit echt gemogen
Dus...quote:Ik realiseerde al snel dat ie geen fuck om mij geeft en alleen seks wil. Hij heeft serieus een week lang lief en aardig tegen me gedaan zodat we "friends" with benefits zouden kunnen worden.
Hier ging het foutquote:Dat zijn we uiteindelijk ook geworden;
En dat had je niet aan zien komen?quote:Zo heeft ie me voorschut gezet bij meerdere jongens door opmerkingen te maken van seksuele aard die mij afdoen als een grote slet, maakt hij opmerkingen in de klas en bij onze vrienden.
Terecht dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ik hem haat, wat eigenlijk zo is, en ik ben bang dat mensen me dan sletterig en schijnheilig gaan vinden.
Precies zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Matty___ het volgende:
even voor de duidelijkheid: je vond hem altijd al een klootzak maar toch ga je met hem naar bed en nu klaag je dat hij een klootzak is?
In deeltijd.quote:
Nee echt niet.quote:
Schiet hij dan op je ofzo? Of hoe moet ik dat zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee echt niet.Hij probeert me op elke mogelijke manier voorschut te zetten, zelfs in de klas.
Ja, met zijn puddingbuks natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Schiet hij dan op je ofzo? Of hoe moet ik dat zien.
Zet je hem toch voor schut, dat je nog nooit zo'n kleine leuter hebt gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee echt niet.Hij probeert me op elke mogelijke manier voorschut te zetten, zelfs in de klas.
Fulltimequote:
Zit je op vmbo kader?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Zolang niemand me op eet.quote:
Ehm als je het op die manier brengt klinkt het wel een beetje onlogisch. Ik heb er wel over na gedacht maar dit probleem niet overzien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Matty___ het volgende:
even voor de duidelijkheid: je vond hem altijd al een klootzak maar toch ga je met hem naar bed en nu klaag je dat hij een klootzak is?
Eerst nadenken, dan neuken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ehm als je het op die manier brengt klinkt het wel een beetje onlogisch. Ik heb er wel over na gedacht maar dit probleem niet overzien.
Typisch weer zo'n meisje dat klaagt over klootzakken maar ondertussen op klootzakken valt. Klaag dan ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ehm als je het op die manier brengt klinkt het wel een beetje onlogisch. Ik heb er wel over na gedacht maar dit probleem niet overzien.
Hij vroeg een keer van hoe was je weekend en toen zei hij oh wacht ik weet al hoe het was en toen maakte hij dat geluid dat je hoort als je iemand pijpt. Mijn vriendinnen waren erbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Schiet hij dan op je ofzo? Of hoe moet ik dat zien.
Sorry maar ik gedraag me niet als een slet. Ik vond het eigenlijk wel een win-win situatie mits niemand erachter zou komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef chroestjov het volgende:
Dus jij wilt je wel als een slet gedragen maar geen slet worden genoemd? Ja, dat gaat niet, slet.
ah maar eigenlijk weet iedereen het al dus ja. lekker boeien. hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Hij vroeg een keer van hoe was je weekend en toen zei hij oh wacht ik weet al hoe het was en toen maakte hij dat geluid dat je hoort als je iemand pijpt. Mijn vriendinnen waren erbij.
1997, reken maar uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ah maar eigenlijk weet iedereen het al dus ja. lekker boeien. hoe oud ben je eigenlijk?
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.quote:
En blijkbaar vind je dat zelf dus eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ik hem haat, wat eigenlijk zo is, en ik ben bang dat mensen me dan sletterig en schijnheilig gaan vinden. Hij heeft nogal een reputatie.
oh iemand die dat ook echt invultquote:
Nee ze vonden het alleen maar vreemd.. Bijna 16 trouwens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ah maar eigenlijk weet iedereen het al dus ja. lekker boeien. hoe oud ben je eigenlijk?
meisje toch, een gast zal je alles vertellen wat je wilt horen om aan je muis te mogen zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
quote:
Juni 1997 zelfs dus als hij 16+ is kan ze 'm nog aanklagen, jeuj. 'Muricah fuck yeah, let's sue someone.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Juni 1997 zelfs dus als hij 16+ is kan ze 'm nog aanklagen, jeuj. 'Muricah fuck yeah, let's sue someone.
Als TS wraak wil zou ze dan kunnen doen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Juni 1997 zelfs dus als hij 16+ is kan ze 'm nog aanklagen, jeuj. 'Muricah fuck yeah, let's sue someone.
Het was pas een win-win situatie geweest als je iemand zou hebben gezocht die je aardig vond en geen klootzak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Sorry maar ik gedraag me niet als een slet. Ik vond het eigenlijk wel een win-win situatie mits niemand erachter zou komen.
Hoe naiefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.
Je bent hier overduidelijk nog veel te jong voor..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Maar toch wil ze niet mijn Eenhoorn komen aaien snap er niets vanquote:
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Piye het volgende:
[..]
En blijkbaar vind je dat zelf dus eigenlijk ook.Je had het niet moeten doen dus en nu moet je op de blaren zitten. Zo erg is het ook weer niet, je komt er wel overheen.
Hebben jullie eigenlijk nog seks gehad nadat dat "voor schut zetten" begon?
Prima dat je een klootzak wilt neuken hoor, maar je moet niet zo dom zijn te denken dat die betrouwbaar zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ach voor hetzelfde geldt denken ze "aait die is lekker makkelijk" en willen ze je nog steeds.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.
Iedereen weet het al. Iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.
Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
meisje toch, een gast zal je alles vertellen wat je wilt horen om aan je muis te mogen zitten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?
geregistreerd op: vrijdag 10 mei 2013 @ 21:24quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?
TS is een slet, er zullen er meer geweest zijnquote:
Sorry hoor maar je bent dan toch ook gewoon een slet? Je doet het met hem en ondertussen wil je andere jongens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dan zou ik denk wel sneller voor diegene vallen en ik wil geen seks hebben met een goede vriend omdat het de vriendschap kan verpesten. Snap je nu waarom ik dacht dat hij perfect zou zijn als fwb?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het was pas een win-win situatie geweest als je iemand zou hebben gezocht die je aardig vond en geen klootzak.
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dan zou ik denk wel sneller voor diegene vallen en ik wil geen seks hebben met een goede vriend omdat het de vriendschap kan verpesten. Snap je nu waarom ik dacht dat hij perfect zou zijn als fwb?
Ja, voor de seks. Als ik iemand echt leuk vind wil ik die liefde ook terug krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach voor hetzelfde geldt denken ze "aait die is lekker makkelijk" en willen ze je nog steeds.
''1998''quote:
Kans verkeken! Ben je al verhuisplannen aan het maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ja, voor de seks. Als ik iemand echt leuk vind wil ik die liefde ook terug krijgen.
Ik bedoel in het leven. Voordat dit alles gebeurde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee dus.
Jij snapt het concept van FWB niet schat ik zo inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ja, voor de seks. Als ik iemand echt leuk vind wil ik die liefde ook terug krijgen.
Het leven wordt bepaald door de keuzes die je maakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een beetje te jong aan dit soort dingen begonnen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik bedoel in het leven. Voordat dit alles gebeurde.
Moet je je vooral zo gedragen, dat je bekend staat als slet in je vriendengroep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.quote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
TS is een slet, er zullen er meer geweest zijn
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je bent dan toch ook gewoon een slet? Je doet het met hem en ondertussen wil je andere jongens.
Of gewoon een troll natuurlijk
Zie hierboven: klopt als een bus. Hindsight's 20/20.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.
Maar dat ben je toch ook als je iemand neukt die je een klootzak vindt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
[..]
Hou eens op.
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.
Wat je dus ook bent. Is helemaal niet erg, die moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.
Je bent ook makkelijk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik ga eerst met hem proberen te praten, als dat niet lukt vertel ik het andere mensen voordat hij het kan doen. Hij maakt me zo boos.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kans verkeken! Ben je al verhuisplannen aan het maken?
Maar stiekem ben je dan toch ook makkelijk? Alleen wil je niet dat andere mensen dat weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Wil je nu beweren dat je niet makkelijk bent?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
[..]
Hou eens op.
[..]
Vertel iedereen dat hij de kleinste piemel heeft die je ooit gezien hebt, en je er niets van voelde. Gezien je inmiddels gevestigde reputatie zal iedereen je geloven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik ga eerst met hem proberen te praten, als dat niet lukt vertel ik het andere mensen voordat hij het kan doen. Hij maakt me zo boos.
Dat was toch allang bekend?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef superworm het volgende:
Wat leren we hiervan: het proberen bij meisjes die een schijthekel aan je hebben is blijkbaar tóch een goed idee!![]()
O en vanzelfsprekend kwam-ie na drie stoten al.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vertel iedereen dat hij de kleinste piemel heeft die je ooit gezien hebt, en je er niets van voelde. Gezien je inmiddels gevestigde reputatie zal iedereen je geloven.
Misschien wel.. Ik heb zo vaak domme dingen gedaan en achteraf van mensen gehoord dat ik naief bezig was en het had moeten weten maar op dat soort momenten denk ik ook echt de juiste beslissing te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een beetje te jong aan dit soort dingen begonnen...
Ze was al eerder ontmaagd...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
15 + ontmaagd = slet
slet + liefde =
je leert elke keer een beetje bij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Misschien wel.. Ik heb zo vaak domme dingen gedaan en achteraf van mensen gehoord dat ik naief bezig was en het had moeten weten maar op dat soort momenten denk ik ook echt de juiste beslissing te maken.
Nou je het zegt is het mij meermaals overkomen - meisjes die je eerder niet mochten en zich plots voor je voeten werpen. Vrouwenquote:
Dit zijn de enige meisjes waarbij ik enig succes heb. Jammer dat ik zo leuk ben en meisjes dus niet snel een hekel aan me hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef superworm het volgende:
Wat leren we hiervan: het proberen bij meisjes die een schijthekel aan je hebben is blijkbaar tóch een goed idee!![]()
Jij móet haast wel uit fryslan komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Misschien wel.. Ik heb zo vaak domme dingen gedaan en achteraf van mensen gehoord dat ik naief bezig was en het had moeten weten maar op dat soort momenten denk ik ook echt de juiste beslissing te maken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat hij zijn mond houd. Ik snap eigenlijk niet eens waarom hij wil dat andere mensen het weten? Ik bedoel ik weet dat ie het leuk vind om mij te irriteren maar dit is echt gemeen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Moet je je vooral zo gedragen, dat je bekend staat als slet in je vriendengroep.Als mannen érgens niet serieus over nadenken, is het een relatie aangaan met een meisje dat als sletterig te boek staat.
Welke opleiding doe je? Vaak zijn de makkelijke en gewillige dames degene die wat lager opgeleid zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Het is een klootzak, dat concludeerde je zelfs al voordat je met hem neukte...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat hij zijn mond houd. Ik snap eigenlijk niet eens waarom hij wil dat andere mensen het weten? Ik bedoel ik weet dat ie het leuk vind om mij te irriteren maar dit is echt gemeen.
Ik ben niet makkelijk, ik heb gewoon een verkeerde beslissing gemaakt. Zie je wel dat mensen gelijk een mening over je hebben als dit soort dingen boven water komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat je dus ook bent. Is helemaal niet erg, die moeten er ook zijn.
Jongens vertellen doorgaans alleen dat ze seks met iemand hebben gehad, als die iemand niet al te lelijk is. Dat is in elk geval een compliment. Verder: opscheppen, waarom anders. Kinderen van 15 die seks hebben, maken de blits bij hun kneutergamervriendjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat hij zijn mond houd. Ik snap eigenlijk niet eens waarom hij wil dat andere mensen het weten? Ik bedoel ik weet dat ie het leuk vind om mij te irriteren maar dit is echt gemeen.
en hoe meer het je ergert hoe leuker hij het vind.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
fok KLB is nu niet echt een referentie..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk, ik heb gewoon een verkeerde beslissing gemaakt. Zie je wel dat mensen gelijk een mening over je hebben als dit soort dingen boven water komen.
Ik zweer bij vrouwen die bekend staan als enigszins sletterig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Moet je je vooral zo gedragen, dat je bekend staat als slet in je vriendengroep.Als mannen érgens niet serieus over nadenken, is het een relatie aangaan met een meisje dat als sletterig te boek staat.
Ach, er zijn branches waar TS carrière kan maken zonder hoge opleiding nodig hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
Ts minder druk maken om sex op deze leeftijd en probeer minstens vmbo tl te halen ipv kader
Waarom besluit je dan in godsnaam om een gast te neuken waar je een hekel aan hebt? Was-ie soms de enige die je seksueel benaderde?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk, ik heb gewoon een verkeerde beslissing gemaakt. Zie je wel dat mensen gelijk een mening over je hebben als dit soort dingen boven water komen.
Toch niet voor huisjeboompjebeestje mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik zweer bij vrouwen die bekend staan als enigszins sletterig.
Aaw, zo gemeen! (wat je over mij zei) Maar ik kan wel zeggen dat z'n piemel afwijkt naar rechts ofzo, hij praat altijd over hoe trots hij is op zijn perfecte geslachtsdeel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vertel iedereen dat hij de kleinste piemel heeft die je ooit gezien hebt, en je er niets van voelde. Gezien je inmiddels gevestigde reputatie zal iedereen je geloven.
Je bent wel makkelijk, juist als gevolg van je beslissing.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Uhm 15...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef Cole_World het volgende:
Na het lezen van de op wist ik gewoon dat ts een 16-jarig naïef meisje was. Blijkt nog echt zo te zijn ook.
Iedereen's penis wijkt af.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Aaw, zo gemeen! (wat je over mij zei) Maar ik kan wel zeggen dat z'n piemel afwijkt naar rechts ofzo, hij praat altijd over hoe trots hij is op zijn perfecte geslachtsdeel.
De plantsoenendienst van de gemeente?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ach, er zijn branches waar TS carrière kan maken zonder hoge opleiding nodig hoor.
Ja die mening heb je zelf dus ook. Jij denkt namelijk "als mensen weten wat ik heb gedaan vinden ze mij makkelijk", dan heb je dus ook iets gedaan wat erop wijst dat je makkelijk bent. Maar eigenlijk ben je toch niet makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Doe eens normaal!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? Vaak zijn de makkelijke en gewillige dames degene die wat lager opgeleid zijn.
nou daar heb je toch al een mooi aanknopingspunt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Aaw, zo gemeen! (wat je over mij zei) Maar ik kan wel zeggen dat z'n piemel afwijkt naar rechts ofzo, hij praat altijd over hoe trots hij is op zijn perfecte geslachtsdeel.
De waarheid is hard.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Aaw, zo gemeen! (wat je over mij zei)
Ja, dat is echt je ultieme wraakquote:Maar ik kan wel zeggen dat z'n piemel afwijkt naar rechts ofzo, hij praat altijd over hoe trots hij is op zijn perfecte geslachtsdeel.
Wijkt af. Is klein. Kreeg hem niet omhoog. Kwam daarna, toen het na lang proberen eindelijk lukte een slappe halfzeven te krijgen, al na twee seconden klaar. Nooit zo'n slechte beurt gehad. Dacht alleen aan zichzelf. Etc etc. Als het dan toch bekend is, omdraaien en hém kapotmaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Die van bijna iedereen ja, en daar gaat hij zich echt niet voor schamen, daar lok je het alleen maar mee uit....quote:
Zwaarder geschut nodig, ja. Hem seksueel compleet voor paal zetten is the best way to go.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die van bijna iedereen ja, en daar gaat hij zich echt niet voor schamen, daar lok je het alleen maar mee uit....
Wel stom dat ie het ten koste van mij doet dan..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef superworm het volgende:
ellen doorgaans alleen dat ze seks met iemand hebben gehad, als die iemand niet al te lelijk is. Dat is in elk geval een compliment. Verder: opscheppen, waarom anders. Kinderen van 15 die seks hebben, maken de blits bij hun kneutergamervriendjes.
Hij pubert, pubers vertonen machogedrag omdat ze hun positie in de samenleving/vriendengroep willen afbakenen. 1 en 1 is 2. Over tien jaar lees je dit topic glimlachend terug.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Wel stom dat ie het ten koste van mij doet dan..
Sletterig is niet hetzelfde als onbetrouwbaar. Maar dat soort definities zijn lastig moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Toch niet voor huisjeboompjebeestje mag ik hopenScheid je sneller dan de zee als Mozes eraan komt.
Beter nodig je hem uit voor wat geile seks, zodra hij zich uit heeft gekleed pak je je fototoestel en maak je snel een foto van zijn leuter. Vervolgens hang je deze op school en verspreid je deze over het internet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Is juist een bevestiging dat ze een slet is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Cole_World het volgende:
TS neuk zijn beste vriend, dat zal hem leren.
Kinderporno, illegaal, ts gaat de gevangenis inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Beter nodig je hem uit voor wat geile seks, zodra hij zich uit heeft gekleed pak je je fototoestel en maak je snel een foto van zijn leuter. Vervolgens hang je deze op school en verspreid je deze over het internet.
Ja ik bedoel met sletterig: geeft het weg aan elke vent die maar naar d'r loenst. Het typetje vreemdganger, niet het typetje sletterig als in 'fucking geweldig in bed en tot alles bereid.'quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Sletterig is niet hetzelfde als onbetrouwbaar. Maar dat soort definities zijn lastig moet ik toegeven.
Nee. Ik wil eigenlijk sowieso niet bekend staan als een slet dus als ik iets met een jongen deed vond ik niet dat andere daar wat van moesten weten ofzo en aangezien ik hem niet mag en hij mij ook niet zou niemand denken dat wij wat met elkaar deden. Het enige is dat ik te dom was om te realiseren dat hij er weer een potje van zou maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef superworm het volgende:
[..]
Waarom besluit je dan in godsnaam om een gast te neuken waar je een hekel aan hebt? Was-ie soms de enige die je seksueel benaderde?
Is de enige juiste oplossing hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Is juist een bevestiging dat ze een slet is.
En je zet een goede SEO campagne op waardoor die foto de komende jaren steeds bovenaan de google zoekresultaten komt wanneer iemand zijn naam intyptquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Beter nodig je hem uit voor wat geile seks, zodra hij zich uit heeft gekleed pak je je fototoestel en maak je snel een foto van zijn leuter. Vervolgens hang je deze op school en verspreid je deze over het internet.
Bij vrouwen (en omgekeerd gok ik ook bij mannen) moet je er qua 'geheimen in vriendschappen' vanuit gaan dat je iets moet delen, dat je afhankelijk van elkaar moet zijn, om iets geheim te houden. Als je echt goede banden met iemand hebt wil je dat niet verkloten door het door te lullen. Heb je toch al een schijthekel aan iemand, dan is de kans op doorlullen behoorlijk veel groter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee. Ik wil eigenlijk sowieso niet bekend staan als een slet dus als ik iets met een jongen deed vond ik niet dat andere daar wat van moesten weten ofzo en aangezien ik hem niet mag en hij mij ook niet zou niemand denken dat wij wat met elkaar deden. Het enige is dat ik te dom was om te realiseren dat hij er weer een potje van zou maken.
Dit is maar een dingetje, een foutje, dat ik heb ondergaan. Dat maakt me niet gelijk een super slet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja die mening heb je zelf dus ook. Jij denkt namelijk "als mensen weten wat ik heb gedaan vinden ze mij makkelijk", dan heb je dus ook iets gedaan wat erop wijst dat je makkelijk bent. Maar eigenlijk ben je toch niet makkelijk hoor.
Dat hangt af van hoeveel foutjes je nog gaat maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dit is maar een dingetje, een foutje, dat ik heb ondergaan. Dat maakt me niet gelijk een super slet.
Bedankt!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Wijkt af. Is klein. Kreeg hem niet omhoog. Kwam daarna, toen het na lang proberen eindelijk lukte een slappe halfzeven te krijgen, al na twee seconden klaar. Nooit zo'n slechte beurt gehad. Dacht alleen aan zichzelf. Etc etc. Als het dan toch bekend is, omdraaien en hém kapotmaken.Leer wat van de songteksten van Lily Allen zou ik zeggen, om te beginnen bij "Not Big".
Niet super, wel een slet en gemakkelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dit is maar een dingetje, een foutje, dat ik heb ondergaan. Dat maakt me niet gelijk een super slet.
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet super, wel een slet en gemakkelijk.
En "heeft er veel geneukt"?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja ik bedoel met sletterig: geeft het weg aan elke vent die maar naar d'r loenst. Het typetje vreemdganger, niet het typetje sletterig als in 'fucking geweldig in bed en tot alles bereid.'
Volgende keer wat minder makkelijk je slipje omlaag trekken dus. En hem kun je ook weinig verwijten. Elke idioot die op zijn vijftiende seks ruikt, grijpt die kans met beide handen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Wie weet. Misschien was deze kerel al de 37e voor TS.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef NomanIW het volgende:
[..]
En "heeft er veel geneukt"?
Het gaat mij uiteindelijk vooral om dat laatste idd. Maar mijn ervaring is dat die dames vaak wel wat ervaring onder de riem hebben. Vind ik wel schattig ergens
Hebben vaak ook mooie verhalen.
Dat laatste is inderdaad bread and butter. Vrouwen die aangeven wat ze leuk vinden, initiatief nemen, daar heb ik de beste herinneringen aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef NomanIW het volgende:
[..]
En "heeft er veel geneukt"?
Het gaat mij uiteindelijk vooral om dat laatste idd. Maar mijn ervaring is dat die dames vaak wel wat ervaring onder de riem hebben. Vind ik wel schattig ergens
Hebben vaak ook mooie verhalen.
Geen enkele meer. Ik wil niet meer dingen hoeven te pikken van zo'n gozer als hij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoeveel foutjes je nog gaat maken.
Ze knapt totaal op hem af maar laat zich wel uitwonen door hem en vind het dan gek dat ze als slet betiteld wordt. Logica at work here.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Robophatt het volgende:
Die kerel moet er toch wel belachelijk mooi uitzien dat je dit er allemaal voor over hebtjezus
Ik deed het niet voor hem maar voor mezelf, het kan me niet zoveel schelen hoe hij zich voelt ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder makkelijk je slipje omlaag trekken dus. En hem kun je ook weinig verwijten. Elke idioot die op zijn vijftiende seks ruikt, grijpt die kans met beide handen.
Ja, je kunt maar beter alvast zelf zorgen voor je pensioen. De volgende generatie gaat het niet redden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit nu de jeugd: laat ik maar neuken met iemand die ik niet mag inplaats van bezig te zijn met buiten spelen/pokemon kaarten ruilen/stiekem een sigaretje roken/in het habbo hotel rondhangen?
Ik huil en vrees voor de toekomst van onze samenleving
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit nu de jeugd: laat ik maar neuken met iemand die ik niet mag inplaats van bezig te zijn met buiten spelen/pokemon kaarten ruilen/stiekem een sigaretje roken/in het habbo hotel rondhangen?
Ik huil en vrees voor de toekomst van onze samenleving
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor hem maar voor mezelf, het kan me niet zoveel schelen hoe hij zich voelt ofzo.
Eerst zeker weten dat-ie niet alleen aardig doet om seks. Enige manier om daar zeker van te zijn is om niet meteen de eerste week je broek uit te trekken maar er, zeg, een maand mee te wachten. Is-ie dan nog steeds serieus, dan is-ie of een volhardende eikel, of in elk geval veelbelovender dan deze dude. Vergeet niet dat mannen meestal interesse verliezen na seks. Gebruik 't als middel om hem te manipuleren richting een relatie. Don't give the goods away up front.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Geen enkele meer. Ik wil niet meer dingen hoeven te pikken van zo'n gozer als hij.
Kon je net zo goed een dildo/vibrator kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor hem maar voor mezelf, het kan me niet zoveel schelen hoe hij zich voelt ofzo.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het klinkt eigenlijk alsof je verslaafd bent aan zijn vlees staaf.
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Eerst zeker weten dat-ie niet alleen aardig doet om seks. Enige manier om daar zeker van te zijn is om niet meteen de eerste week je broek uit te trekken maar er, zeg, een maand mee te wachten. Is-ie dan nog steeds serieus, dan is-ie of een volhardende eikel, of in elk geval veelbelovender dan deze dude. Vergeet niet dat mannen meestal interesse verliezen na seks. Gebruik 't als middel om hem te manipuleren richting een relatie. Don't give the goods away up front.
Shit, instrueer ik nou echt een vrouw hoe ze zich moet gedragen om een typische vrouw te worden? Spoiling it for men around the country.
friends with benefits is ook een soort van relatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
friends with benefits is ook een soort van relatie.
We lachen je toe. En stiekem wil iedereen weer 15 zijn om diezelfde fouten allemaal nog eens te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Jullie lachen me gewoon uit hè.. Ik ga niet meer reageren!
TS was ook geen friend with benefits voor die gast, ze was een fleshlight met benenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.
Niet de hele tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Gedraag je naar je leeftijd en download de nieuwe barbie-make-up-app of kijk herhalingen van blossom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar je had bijna een vol topic, iets wat ik nooit heb bereikt!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Nikmans het volgende:
Doe gewoon net alsof er niks is gebeurd en hij liegt om zichzelf interessanter te maken
Ja maar, dit gaat geen 2x werken, dat heeft iedereen door dat het een copypaste is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.
Welnee meid, we lachen je toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Natuurlijk niet. Ik ben een kiwi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
heb jij nog leuke kleine ideetjes voor in het verhaal?
welke kans?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben jullie nou mijn enigste kans op ontmaagding weggejaagd?
Stuur haar een PM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Gedraag je als een klootzak in de PM, haar grot wordt daar nat van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ze neukt nu weer die ene kerelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
ik had als dm's gestuurd, maar volgens mij is ze gewoon weg van heel Fok!
Ze zit nu te soppen op jouw DMs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ze haar mening bijgesteld hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Hallo lieve mensen op dit geniale forum
Oh misschien is ze er morgen weer, ik heb nog kansquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
wss moest ts gaan slapen van haar ouders
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
wss moest ts gaan slapen neuken van haar ouders fwb
10/10 would laugh again.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
[..]
En wat is de klacht?
Als je dit leest, TS, stop met mij negeren, ik vind je echt leuk, en ik vind je geen slet!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ik gok dat we eerst allemaal individueel in dit topic sorry moeten zeggen voor ze weer reageert. SORRY!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
Tsja, hij heeft je gewoon in zijn web nu. Enigste wat jij nog kan doen is afstand nemen.
Hoeveel afstand, zoveel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
Tsja, hij heeft je gewoon in zijn web nu. Enigste wat jij nog kan doen is afstand nemen.
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dit leest, TS, stop met mij negeren, ik vind je echt leuk, en ik vind je geen slet!
Sorry voor mijn mede Fok!ers
Nee, ik vind haar echt leuk, ik ben verliefd op haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.
Dat zei die andere kerel vast ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar echt leuk, ik ben verliefd op haar.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef superworm het volgende:
[..]
"Back on the savannah, a sex-starved male spots a weak female in a passing herd and decides to go for it."
Ja maar die gozer was macho, en ik ben een Fok!autist, en Fok!autisten liegen niet over liefde!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zei die andere kerel vast ook.
Nee, geen superslet, wel makkelijk. Hij doet een weekje aardig tegen je en je hebt seks met 'm. Dat is geen waardeoordeel, wat mij betreft is het niet fout, maar je moet het niet anders gaan noemen dan het is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Mischien is TS nu je postgeschiedenis aan het doorlezen om zich ervan te verzekeren dat je geen klootzak bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar die gozer was macho, en ik ben een Fok!autist, en Fok!autisten liegen niet over liefde!
Ik debk eerder dat die jongen een popiejopie is en dat zij dacht dat ze vet cool voor de rest is, als ze zijn goedkeuring heeft.quote:
Hij zoekt vrienden, perfect match.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Mischien is TS nu je postgeschiedenis aan het doorlezen om zich ervan te verzekeren dat je geen klootzak bent.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zoekt vrienden, perfect match.
ONZ / Vriendschappen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zoekt vrienden, perfect match.
ONZ / Vriendschappen
We hebben het verpest. Of Sesamstraat is afgelopen natuurlijk.quote:geregistreerd op: vrijdag 10 mei 2013 @ 21:24
laatste bezoek: 9 minuten, 9 seconden geleden.
aantal posts: 36 (gemiddeld 36 per dag)
Verrader.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef solyaris het volgende:
Zeg tegen iedereen dat hij een kleine lul heeft en niet kan neuken.
echt waar?quote:
Heldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
[..]
En wat is de klacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt een beetje ranzig. Het gaat over seks en jij denkt aan het dode lijk van Princes Diana. Gast, laat je een keer nakijken. NECROFILIE IS GEEN GRAPJE, JIJ SMERIGE LIJKENNEUKER!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef superworm het volgende:
Dit topic was al reuze-amusant. Toen stond daar plots '1997' en werd het nog een heel stuk amusanterGodverdomme geboren in het jaar dat Diana doodging. De tijd gaat te snel
nee jullie vrouwen wel zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:21 schreef Pixy_Stix het volgende:
Zo zie je maar weer, kerels zijn niet te vertrouwen.
neuh. ze slaapt 20 uur per dag. die andere 4 uur besteed ze aan nutteloos lopen zeiken.ze wilt geen eten geen drinken en als je haar aandacht wilt geven loopt ze wegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:25 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ga je kat wat aandacht geven, voort schiet op!
Wat een kutbeest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:45 schreef 123eend het volgende:
[..]
neuh. ze slaapt 20 uur per dag. die andere 4 uur besteed ze aan nutteloos lopen zeiken.ze wilt geen eten geen drinken en als je haar aandacht wilt geven loopt ze weg
dat is niet liev!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:01 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Niks mee te maken, verzuipen dat kreng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |