Lol reageer dan niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef HighVolume het volgende:
Te veel shit om te lezen op een vrijdagavond
Okee, dan maak ik wel een samenvatting voor jou.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef HighVolume het volgende:
hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Hallo lieve mensen op dit geniale forum,
Meid, wat leuk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik ben best wel nieuw hier, ik heb een tijdje meegelezen maar durfde nooit echt een account te maken en aangezien ik KLB toch wel het grappigste forum vind heb ik maar besloten een account te maken nu ik wat te klagen heb.
mm okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Het gaat dus om een jongen uit mijn vriendengroep.
nou? toppie tochquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik heb hem nooit echt gemogen (hij maakte altijd seksuele opmerkingen naar mij toe en staat bekend als player) maar ik ben nieuw sinds dit jaar en hij hoorde gewoon bij hun. Heel even leek het erop dat we vrienden zouden worden maar ik realiseerde al snel dat ie geen fuck om mij geeft en alleen seks wil. Hij heeft serieus een week lang lief en aardig tegen me gedaan zodat we "friends" with benefits zouden kunnen worden.
sletquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Dat zijn we uiteindelijk ook geworden; allemaal leuk en aardig omdat we toch niet om elkaar geven maar elkaar wel vaak zien.
agressieve sletquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Maar hij is de laatste tijd zo erg op mijn zenuwen gaan werken dat ik hem dolgraag een klap wil verkopen.
een slet als jij heeft daar natuurlijk niet genoeg aan, neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Zo heeft ie me voorschut gezet bij meerdere jongens door opmerkingen te maken van seksuele aard die mij afdoen als een grote slet, maakt hij opmerkingen in de klas en bij onze vrienden. Oh en hij is op het idiote idee gekomen dat we allen seks mogen hebben met elkaar.
En wat is de klacht?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Mensen beginnen zich al af te vragen wat er gaande is tussen ons twee en ik wil echt niet dat iemand weet van onze 'relatie'.
het komt erop neer dat ts een sletje is en nu bang is dat mensen erachter komen dat ze sletje isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:48 schreef HighVolume het volgende:
Dit ja, en ze wil de 'relatie' niet verbreken omdat ze dan geen geile neuqseks meer heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
het komt erop neer dat ts een sletje is en nu bang is dat mensen erachter komen dat ze sletje is
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
een slet als jij heeft daar natuurlijk niet genoeg aan, nee
[..]
En wat is de klacht?
Nee maar je begrijpt het niet.. Ik dacht dat het een geheimpje zou blijven en dat hebben we ook beloofd aan elkaar maar hij komt zijn afspraak niet na èn hij zet me voor schut.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
[..]
En wat is de klacht?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Klaagbaak man, hier heeft iedereen de concentratie van een drachtige bever met adhd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Hallo lieve mensen op dit geniale forum,
Ik ben best wel nieuw hier
Dit is FOK!.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee maar je begrijpt het niet.. Ik dacht dat het een geheimpje zou blijven en dat hebben we ook beloofd aan elkaar maar hij komt zijn afspraak niet na èn hij zet me voor schut.
Hoef ik de OP niet te lezen, goede reactiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
[..]
En wat is de klacht?
Ja dat helpt dus niet omdat ik me zo ongemakkelijk voel als ie weer zoiets doms doet, ik word altijd rood.. De vorige keer ging ie steeds om kusjes vragen en iedereen vond het raar en hij wou serieus niet ophouden, dat was een van die momenten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Nikmans het volgende:
Doe gewoon net alsof er niks is gebeurd en hij liegt om zichzelf interessanter te maken
Dom van jou om het te geloven en best wel sletterig om "friends with benefits" te worden met iemand die je eigenlijk niet eens echt mag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee maar je begrijpt het niet.. Ik dacht dat het een geheimpje zou blijven en dat hebben we ook beloofd aan elkaar maar hij komt zijn afspraak niet na èn hij zet me voor schut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |