Het was pas een win-win situatie geweest als je iemand zou hebben gezocht die je aardig vond en geen klootzak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Sorry maar ik gedraag me niet als een slet. Ik vond het eigenlijk wel een win-win situatie mits niemand erachter zou komen.
Hoe naiefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.
Je bent hier overduidelijk nog veel te jong voor..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.
Maar toch wil ze niet mijn Eenhoorn komen aaien snap er niets vanquote:
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Piye het volgende:
[..]
En blijkbaar vind je dat zelf dus eigenlijk ook.Je had het niet moeten doen dus en nu moet je op de blaren zitten. Zo erg is het ook weer niet, je komt er wel overheen.
Hebben jullie eigenlijk nog seks gehad nadat dat "voor schut zetten" begon?
Prima dat je een klootzak wilt neuken hoor, maar je moet niet zo dom zijn te denken dat die betrouwbaar zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ach voor hetzelfde geldt denken ze "aait die is lekker makkelijk" en willen ze je nog steeds.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.
Iedereen weet het al. Iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.
Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
meisje toch, een gast zal je alles vertellen wat je wilt horen om aan je muis te mogen zitten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?
geregistreerd op: vrijdag 10 mei 2013 @ 21:24quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Had iemand me dat niet eerder kunnen vertellen?
TS is een slet, er zullen er meer geweest zijnquote:
Sorry hoor maar je bent dan toch ook gewoon een slet? Je doet het met hem en ondertussen wil je andere jongens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dan zou ik denk wel sneller voor diegene vallen en ik wil geen seks hebben met een goede vriend omdat het de vriendschap kan verpesten. Snap je nu waarom ik dacht dat hij perfect zou zijn als fwb?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het was pas een win-win situatie geweest als je iemand zou hebben gezocht die je aardig vond en geen klootzak.
Neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dan zou ik denk wel sneller voor diegene vallen en ik wil geen seks hebben met een goede vriend omdat het de vriendschap kan verpesten. Snap je nu waarom ik dacht dat hij perfect zou zijn als fwb?
Ja, voor de seks. Als ik iemand echt leuk vind wil ik die liefde ook terug krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach voor hetzelfde geldt denken ze "aait die is lekker makkelijk" en willen ze je nog steeds.
''1998''quote:
Kans verkeken! Ben je al verhuisplannen aan het maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ja, voor de seks. Als ik iemand echt leuk vind wil ik die liefde ook terug krijgen.
Ik bedoel in het leven. Voordat dit alles gebeurde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nee dus.
Jij snapt het concept van FWB niet schat ik zo inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ja, voor de seks. Als ik iemand echt leuk vind wil ik die liefde ook terug krijgen.
Het leven wordt bepaald door de keuzes die je maakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een beetje te jong aan dit soort dingen begonnen...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik bedoel in het leven. Voordat dit alles gebeurde.
Moet je je vooral zo gedragen, dat je bekend staat als slet in je vriendengroep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |