Hij vroeg een keer van hoe was je weekend en toen zei hij oh wacht ik weet al hoe het was en toen maakte hij dat geluid dat je hoort als je iemand pijpt. Mijn vriendinnen waren erbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Schiet hij dan op je ofzo? Of hoe moet ik dat zien.
Sorry maar ik gedraag me niet als een slet. Ik vond het eigenlijk wel een win-win situatie mits niemand erachter zou komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef chroestjov het volgende:
Dus jij wilt je wel als een slet gedragen maar geen slet worden genoemd? Ja, dat gaat niet, slet.
ah maar eigenlijk weet iedereen het al dus ja. lekker boeien. hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Hij vroeg een keer van hoe was je weekend en toen zei hij oh wacht ik weet al hoe het was en toen maakte hij dat geluid dat je hoort als je iemand pijpt. Mijn vriendinnen waren erbij.
1997, reken maar uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ah maar eigenlijk weet iedereen het al dus ja. lekker boeien. hoe oud ben je eigenlijk?
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.quote:
En blijkbaar vind je dat zelf dus eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ik hem haat, wat eigenlijk zo is, en ik ben bang dat mensen me dan sletterig en schijnheilig gaan vinden. Hij heeft nogal een reputatie.
oh iemand die dat ook echt invultquote:
Nee ze vonden het alleen maar vreemd.. Bijna 16 trouwens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ah maar eigenlijk weet iedereen het al dus ja. lekker boeien. hoe oud ben je eigenlijk?
meisje toch, een gast zal je alles vertellen wat je wilt horen om aan je muis te mogen zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Matty___ het volgende:
[..]
quote:
Juni 1997 zelfs dus als hij 16+ is kan ze 'm nog aanklagen, jeuj. 'Muricah fuck yeah, let's sue someone.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Juni 1997 zelfs dus als hij 16+ is kan ze 'm nog aanklagen, jeuj. 'Muricah fuck yeah, let's sue someone.
Als TS wraak wil zou ze dan kunnen doen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Juni 1997 zelfs dus als hij 16+ is kan ze 'm nog aanklagen, jeuj. 'Muricah fuck yeah, let's sue someone.
Het was pas een win-win situatie geweest als je iemand zou hebben gezocht die je aardig vond en geen klootzak.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Sorry maar ik gedraag me niet als een slet. Ik vond het eigenlijk wel een win-win situatie mits niemand erachter zou komen.
Hoe naiefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.. Hij zei echt van ja niemand hoeft het te weten, we doen gewoon alsof er niets gaande is.
Je bent hier overduidelijk nog veel te jong voor..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Maar toch wil ze niet mijn Eenhoorn komen aaien snap er niets vanquote:
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Piye het volgende:
[..]
En blijkbaar vind je dat zelf dus eigenlijk ook.Je had het niet moeten doen dus en nu moet je op de blaren zitten. Zo erg is het ook weer niet, je komt er wel overheen.
Hebben jullie eigenlijk nog seks gehad nadat dat "voor schut zetten" begon?
Prima dat je een klootzak wilt neuken hoor, maar je moet niet zo dom zijn te denken dat die betrouwbaar zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ach voor hetzelfde geldt denken ze "aait die is lekker makkelijk" en willen ze je nog steeds.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.
Iedereen weet het al. Iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:12 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat niemand het weet omdat anders jongens die ik leuk vind gaan denken dat ik een slet ben en daardoor niets met me willen.. (of alleen seks) Een keer nadat hij dat ene van het slikken enzo had gezegd, daarna niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |