Terecht dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat ik hem haat, wat eigenlijk zo is, en ik ben bang dat mensen me dan sletterig en schijnheilig gaan vinden.
Precies zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Matty___ het volgende:
even voor de duidelijkheid: je vond hem altijd al een klootzak maar toch ga je met hem naar bed en nu klaag je dat hij een klootzak is?
In deeltijd.quote:
Nee echt niet.quote:
Schiet hij dan op je ofzo? Of hoe moet ik dat zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee echt niet.Hij probeert me op elke mogelijke manier voorschut te zetten, zelfs in de klas.
Ja, met zijn puddingbuks natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Schiet hij dan op je ofzo? Of hoe moet ik dat zien.
Zet je hem toch voor schut, dat je nog nooit zo'n kleine leuter hebt gezien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee echt niet.Hij probeert me op elke mogelijke manier voorschut te zetten, zelfs in de klas.
Fulltimequote:
Zit je op vmbo kader?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Zolang niemand me op eet.quote:
Ehm als je het op die manier brengt klinkt het wel een beetje onlogisch. Ik heb er wel over na gedacht maar dit probleem niet overzien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Matty___ het volgende:
even voor de duidelijkheid: je vond hem altijd al een klootzak maar toch ga je met hem naar bed en nu klaag je dat hij een klootzak is?
Eerst nadenken, dan neuken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ehm als je het op die manier brengt klinkt het wel een beetje onlogisch. Ik heb er wel over na gedacht maar dit probleem niet overzien.
Typisch weer zo'n meisje dat klaagt over klootzakken maar ondertussen op klootzakken valt. Klaag dan ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ehm als je het op die manier brengt klinkt het wel een beetje onlogisch. Ik heb er wel over na gedacht maar dit probleem niet overzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |