Heeft ze serieus haar gegevens ingevuld?quote:
Zie profiel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Heeft ze serieus haar gegevens ingevuld?_____________________________!
Hehe goed punt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef Nikmans het volgende:
Iedere keer als een man een vrouw 'slet' noemt huil ik voor de mensheid, jullie graven ons eigen graf stelletje sukkels
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Klaagbaak man, hier heeft iedereen de concentratie van een drachtige bever met adhd.
Ik dacht dus dat het juist beter is dat ik hem niet mag omdat ik dan niet op hem zou vallen en geen verwachtingen zou krijgen. Ik heb geen verwachtingen van hem en ik ben alsnog teleurgesteld..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Dom van jou om het te geloven en best wel sletterig om "friends with benefits" te worden met iemand die je eigenlijk niet eens echt mag.
Deze man, pure wijsheidquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef Nikmans het volgende:
Iedere keer als een man een vrouw 'slet' noemt huil ik voor de mensheid, jullie graven ons eigen graf stelletje sukkels
Mijn avond is weer gered, hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Ik ben ff aan het huilen momentje_____________!!!!
Grappig dat je dit zegt want hij zei eens tegen een jongen waarmee ik op een feestje stond dat ie zich geen zorgen hoeft te maken omdat ik gewend ben om te slikken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:56 schreef mujentas het volgende:
Hij probeert je zwart te maken omdat je niet wilde slikken.
Ik ben al bijna 16 hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Toto69 het volgende:
15 jaar en friends with benefits,
je bent net uit de luier
En is het echt zo erg als mensen om je heen dat weten? Jij vind het zelf wel gewoon kunnen om een fuckbuddy te hebben toch? Waarom zou je je er dan zo voor schamen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat het juist beter is dat ik hem niet mag omdat ik dan niet op hem zou vallen en geen verwachtingen zou krijgen. Ik heb geen verwachtingen van hem en ik ben alsnog teleurgesteld..
Nee, PLEASEquote:
Je lult.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt want hij zei eens tegen een jongen waarmee ik op een feestje stond dat ie zich geen zorgen hoeft te maken omdat ik gewend ben om te slikken.![]()
Ninja editquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, PLEASE
deze opmerking maakt het helemaal af
Iedereen denkt dat ik hem haat, wat eigenlijk zo is, en ik ben bang dat mensen me dan sletterig en schijnheilig gaan vinden. Hij heeft nogal een reputatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]
En is het echt zo erg als mensen om je heen dat weten? Jij vind het zelf wel gewoon kunnen om een fuckbuddy te hebben toch? Waarom zou je je er dan zo voor schamen?
Je liegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus.Hij zei ook van hou hem in je broek enzo, echt kut.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Het gaat dus om een jongen uit mijn vriendengroep. Ik heb hem nooit echt gemogen
Dus...quote:Ik realiseerde al snel dat ie geen fuck om mij geeft en alleen seks wil. Hij heeft serieus een week lang lief en aardig tegen me gedaan zodat we "friends" with benefits zouden kunnen worden.
Hier ging het foutquote:Dat zijn we uiteindelijk ook geworden;
En dat had je niet aan zien komen?quote:Zo heeft ie me voorschut gezet bij meerdere jongens door opmerkingen te maken van seksuele aard die mij afdoen als een grote slet, maakt hij opmerkingen in de klas en bij onze vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |