Nee, gelukkig niet.quote:
Hou eens op.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
TS is een slet, er zullen er meer geweest zijn
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je bent dan toch ook gewoon een slet? Je doet het met hem en ondertussen wil je andere jongens.
Of gewoon een troll natuurlijk
Zie hierboven: klopt als een bus. Hindsight's 20/20.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.
Maar dat ben je toch ook als je iemand neukt die je een klootzak vindt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
[..]
Hou eens op.
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.
Wat je dus ook bent. Is helemaal niet erg, die moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik bedoel dat dit mijn "echte" relaties in de weg kan zitten omdat jongens denken dat ik makkelijk ben.
Je bent ook makkelijk!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Ik ga eerst met hem proberen te praten, als dat niet lukt vertel ik het andere mensen voordat hij het kan doen. Hij maakt me zo boos.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kans verkeken! Ben je al verhuisplannen aan het maken?
Maar stiekem ben je dan toch ook makkelijk? Alleen wil je niet dat andere mensen dat weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
Wil je nu beweren dat je niet makkelijk bent?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
[..]
Hou eens op.
[..]
Vertel iedereen dat hij de kleinste piemel heeft die je ooit gezien hebt, en je er niets van voelde. Gezien je inmiddels gevestigde reputatie zal iedereen je geloven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik ga eerst met hem proberen te praten, als dat niet lukt vertel ik het andere mensen voordat hij het kan doen. Hij maakt me zo boos.
Dat was toch allang bekend?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef superworm het volgende:
Wat leren we hiervan: het proberen bij meisjes die een schijthekel aan je hebben is blijkbaar tóch een goed idee!![]()
O en vanzelfsprekend kwam-ie na drie stoten al.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Vertel iedereen dat hij de kleinste piemel heeft die je ooit gezien hebt, en je er niets van voelde. Gezien je inmiddels gevestigde reputatie zal iedereen je geloven.
Misschien wel.. Ik heb zo vaak domme dingen gedaan en achteraf van mensen gehoord dat ik naief bezig was en het had moeten weten maar op dat soort momenten denk ik ook echt de juiste beslissing te maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een beetje te jong aan dit soort dingen begonnen...
Ze was al eerder ontmaagd...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
15 + ontmaagd = slet
slet + liefde =
je leert elke keer een beetje bij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Misschien wel.. Ik heb zo vaak domme dingen gedaan en achteraf van mensen gehoord dat ik naief bezig was en het had moeten weten maar op dat soort momenten denk ik ook echt de juiste beslissing te maken.
Nou je het zegt is het mij meermaals overkomen - meisjes die je eerder niet mochten en zich plots voor je voeten werpen. Vrouwenquote:
Dit zijn de enige meisjes waarbij ik enig succes heb. Jammer dat ik zo leuk ben en meisjes dus niet snel een hekel aan me hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef superworm het volgende:
Wat leren we hiervan: het proberen bij meisjes die een schijthekel aan je hebben is blijkbaar tóch een goed idee!![]()
Jij móet haast wel uit fryslan komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Misschien wel.. Ik heb zo vaak domme dingen gedaan en achteraf van mensen gehoord dat ik naief bezig was en het had moeten weten maar op dat soort momenten denk ik ook echt de juiste beslissing te maken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat hij zijn mond houd. Ik snap eigenlijk niet eens waarom hij wil dat andere mensen het weten? Ik bedoel ik weet dat ie het leuk vind om mij te irriteren maar dit is echt gemeen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Moet je je vooral zo gedragen, dat je bekend staat als slet in je vriendengroep.Als mannen érgens niet serieus over nadenken, is het een relatie aangaan met een meisje dat als sletterig te boek staat.
Welke opleiding doe je? Vaak zijn de makkelijke en gewillige dames degene die wat lager opgeleid zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Het is een klootzak, dat concludeerde je zelfs al voordat je met hem neukte...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat hij zijn mond houd. Ik snap eigenlijk niet eens waarom hij wil dat andere mensen het weten? Ik bedoel ik weet dat ie het leuk vind om mij te irriteren maar dit is echt gemeen.
Ik ben niet makkelijk, ik heb gewoon een verkeerde beslissing gemaakt. Zie je wel dat mensen gelijk een mening over je hebben als dit soort dingen boven water komen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat je dus ook bent. Is helemaal niet erg, die moeten er ook zijn.
Jongens vertellen doorgaans alleen dat ze seks met iemand hebben gehad, als die iemand niet al te lelijk is. Dat is in elk geval een compliment. Verder: opscheppen, waarom anders. Kinderen van 15 die seks hebben, maken de blits bij hun kneutergamervriendjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat hij zijn mond houd. Ik snap eigenlijk niet eens waarom hij wil dat andere mensen het weten? Ik bedoel ik weet dat ie het leuk vind om mij te irriteren maar dit is echt gemeen.
en hoe meer het je ergert hoe leuker hij het vind.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
fok KLB is nu niet echt een referentie..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik ben niet makkelijk, ik heb gewoon een verkeerde beslissing gemaakt. Zie je wel dat mensen gelijk een mening over je hebben als dit soort dingen boven water komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |