quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
wss moest ts gaan slapen neuken van haar ouders fwb
10/10 would laugh again.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
een slet als jij heeft daar natuurlijk niet genoeg aan, nee
[..]
En wat is de klacht?
Als je dit leest, TS, stop met mij negeren, ik vind je echt leuk, en ik vind je geen slet!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ik gok dat we eerst allemaal individueel in dit topic sorry moeten zeggen voor ze weer reageert. SORRY!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
Tsja, hij heeft je gewoon in zijn web nu. Enigste wat jij nog kan doen is afstand nemen.
Hoeveel afstand, zoveel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
Tsja, hij heeft je gewoon in zijn web nu. Enigste wat jij nog kan doen is afstand nemen.
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dit leest, TS, stop met mij negeren, ik vind je echt leuk, en ik vind je geen slet!
Sorry voor mijn mede Fok!ers
Nee, ik vind haar echt leuk, ik ben verliefd op haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.
Dat zei die andere kerel vast ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar echt leuk, ik ben verliefd op haar.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef superworm het volgende:
[..]
"Back on the savannah, a sex-starved male spots a weak female in a passing herd and decides to go for it."
Ja maar die gozer was macho, en ik ben een Fok!autist, en Fok!autisten liegen niet over liefde!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zei die andere kerel vast ook.
Nee, geen superslet, wel makkelijk. Hij doet een weekje aardig tegen je en je hebt seks met 'm. Dat is geen waardeoordeel, wat mij betreft is het niet fout, maar je moet het niet anders gaan noemen dan het is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dit is maar een dingetje, een foutje, dat ik heb ondergaan. Dat maakt me niet gelijk een super slet.
Mischien is TS nu je postgeschiedenis aan het doorlezen om zich ervan te verzekeren dat je geen klootzak bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar die gozer was macho, en ik ben een Fok!autist, en Fok!autisten liegen niet over liefde!
Ik debk eerder dat die jongen een popiejopie is en dat zij dacht dat ze vet cool voor de rest is, als ze zijn goedkeuring heeft.quote:
Hij zoekt vrienden, perfect match.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Mischien is TS nu je postgeschiedenis aan het doorlezen om zich ervan te verzekeren dat je geen klootzak bent.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zoekt vrienden, perfect match.
ONZ / Vriendschappen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zoekt vrienden, perfect match.
ONZ / Vriendschappen
We hebben het verpest. Of Sesamstraat is afgelopen natuurlijk.quote:geregistreerd op: vrijdag 10 mei 2013 @ 21:24
laatste bezoek: 9 minuten, 9 seconden geleden.
aantal posts: 36 (gemiddeld 36 per dag)
Verrader.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef solyaris het volgende:
Zeg tegen iedereen dat hij een kleine lul heeft en niet kan neuken.
echt waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |