friends with benefits is ook een soort van relatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
friends with benefits is ook een soort van relatie.
We lachen je toe. En stiekem wil iedereen weer 15 zijn om diezelfde fouten allemaal nog eens te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Jullie lachen me gewoon uit hè.. Ik ga niet meer reageren!
TS was ook geen friend with benefits voor die gast, ze was een fleshlight met benenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.
Niet de hele tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Gedraag je naar je leeftijd en download de nieuwe barbie-make-up-app of kijk herhalingen van blossom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar je had bijna een vol topic, iets wat ik nooit heb bereikt!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Nikmans het volgende:
Doe gewoon net alsof er niks is gebeurd en hij liegt om zichzelf interessanter te maken
Ja maar, dit gaat geen 2x werken, dat heeft iedereen door dat het een copypaste is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.
Welnee meid, we lachen je toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Natuurlijk niet. Ik ben een kiwi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
heb jij nog leuke kleine ideetjes voor in het verhaal?
welke kans?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben jullie nou mijn enigste kans op ontmaagding weggejaagd?
Stuur haar een PM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Gedraag je als een klootzak in de PM, haar grot wordt daar nat van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ze neukt nu weer die ene kerelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
ik had als dm's gestuurd, maar volgens mij is ze gewoon weg van heel Fok!
Ze zit nu te soppen op jouw DMs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ze haar mening bijgesteld hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Hallo lieve mensen op dit geniale forum
Oh misschien is ze er morgen weer, ik heb nog kansquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
wss moest ts gaan slapen van haar ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |