Ja, je kunt maar beter alvast zelf zorgen voor je pensioen. De volgende generatie gaat het niet redden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit nu de jeugd: laat ik maar neuken met iemand die ik niet mag inplaats van bezig te zijn met buiten spelen/pokemon kaarten ruilen/stiekem een sigaretje roken/in het habbo hotel rondhangen?
Ik huil en vrees voor de toekomst van onze samenleving
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit nu de jeugd: laat ik maar neuken met iemand die ik niet mag inplaats van bezig te zijn met buiten spelen/pokemon kaarten ruilen/stiekem een sigaretje roken/in het habbo hotel rondhangen?
Ik huil en vrees voor de toekomst van onze samenleving
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor hem maar voor mezelf, het kan me niet zoveel schelen hoe hij zich voelt ofzo.
Eerst zeker weten dat-ie niet alleen aardig doet om seks. Enige manier om daar zeker van te zijn is om niet meteen de eerste week je broek uit te trekken maar er, zeg, een maand mee te wachten. Is-ie dan nog steeds serieus, dan is-ie of een volhardende eikel, of in elk geval veelbelovender dan deze dude. Vergeet niet dat mannen meestal interesse verliezen na seks. Gebruik 't als middel om hem te manipuleren richting een relatie. Don't give the goods away up front.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Geen enkele meer. Ik wil niet meer dingen hoeven te pikken van zo'n gozer als hij.
Kon je net zo goed een dildo/vibrator kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor hem maar voor mezelf, het kan me niet zoveel schelen hoe hij zich voelt ofzo.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het klinkt eigenlijk alsof je verslaafd bent aan zijn vlees staaf.
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Eerst zeker weten dat-ie niet alleen aardig doet om seks. Enige manier om daar zeker van te zijn is om niet meteen de eerste week je broek uit te trekken maar er, zeg, een maand mee te wachten. Is-ie dan nog steeds serieus, dan is-ie of een volhardende eikel, of in elk geval veelbelovender dan deze dude. Vergeet niet dat mannen meestal interesse verliezen na seks. Gebruik 't als middel om hem te manipuleren richting een relatie. Don't give the goods away up front.
Shit, instrueer ik nou echt een vrouw hoe ze zich moet gedragen om een typische vrouw te worden? Spoiling it for men around the country.
friends with benefits is ook een soort van relatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
friends with benefits is ook een soort van relatie.
We lachen je toe. En stiekem wil iedereen weer 15 zijn om diezelfde fouten allemaal nog eens te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Jullie lachen me gewoon uit hè.. Ik ga niet meer reageren!
TS was ook geen friend with benefits voor die gast, ze was een fleshlight met benenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.
Niet de hele tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Gedraag je naar je leeftijd en download de nieuwe barbie-make-up-app of kijk herhalingen van blossom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar je had bijna een vol topic, iets wat ik nooit heb bereikt!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Nikmans het volgende:
Doe gewoon net alsof er niks is gebeurd en hij liegt om zichzelf interessanter te maken
Ja maar, dit gaat geen 2x werken, dat heeft iedereen door dat het een copypaste is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.
Welnee meid, we lachen je toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Natuurlijk niet. Ik ben een kiwi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
heb jij nog leuke kleine ideetjes voor in het verhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |