450 euro per dag....dan ben ik je vriendquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben jullie Fok!ers, nog echte vrienden?
Ik helaas niet meer, wie wil vrienden worden?
Wat hebben mensen hier toch met 450, zal wel een grote historie hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
450 euro per dag....dan ben ik je vriend
Dan zullen we het echt fantastisch hebben....
hoooiquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef 123eend het volgende:
[..]
Ik wil wl vrienden met je zijn hoor:D
Echte vriendin 1 echte vriend 1.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:32 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben jullie Fok!ers, nog echte vrienden?
Ik helaas niet meer, wie wil vrienden worden?
Zuid-Holland stellendamquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:33 schreef 123eend het volgende:
eeeey man wij waren toch brada's..
waar woon je. gaan we toch een keer chillin zetten.
Dit niet kennen.....quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat hebben mensen hier toch met 450, zal wel een grote historie hebben![]()
en nee, vriendschap is niet te koop. Ik trakteerde te veel, en nu bleken mijn vrienden geen echte vrienden te zijn. Donder op !
jullie hebben wel mooie stranden enzo... je hebt daar ook campings zat, dus genoeg meisjes zomers denk ?quote:
Ja genoeg meisjes, jammer dat ik niet naar buiten durfquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:35 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
jullie hebben wel mooie stranden enzo... je hebt daar ook campings zat, dus genoeg meisjes zomers denk ?
Wat is er mis met een boeren dorp.quote:
Dichtbij ons is een (ikdurfhetgeetdorptenoemen) met 3 stratenquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:38 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een boeren dorp.
Trouwens hij woont in de stad vergeleken met waar ik woon
(7 straten om presies te zijn)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |