Ja, je kunt maar beter alvast zelf zorgen voor je pensioen. De volgende generatie gaat het niet redden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit nu de jeugd: laat ik maar neuken met iemand die ik niet mag inplaats van bezig te zijn met buiten spelen/pokemon kaarten ruilen/stiekem een sigaretje roken/in het habbo hotel rondhangen?
Ik huil en vrees voor de toekomst van onze samenleving
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Is dit nu de jeugd: laat ik maar neuken met iemand die ik niet mag inplaats van bezig te zijn met buiten spelen/pokemon kaarten ruilen/stiekem een sigaretje roken/in het habbo hotel rondhangen?
Ik huil en vrees voor de toekomst van onze samenleving
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor hem maar voor mezelf, het kan me niet zoveel schelen hoe hij zich voelt ofzo.
Eerst zeker weten dat-ie niet alleen aardig doet om seks. Enige manier om daar zeker van te zijn is om niet meteen de eerste week je broek uit te trekken maar er, zeg, een maand mee te wachten. Is-ie dan nog steeds serieus, dan is-ie of een volhardende eikel, of in elk geval veelbelovender dan deze dude. Vergeet niet dat mannen meestal interesse verliezen na seks. Gebruik 't als middel om hem te manipuleren richting een relatie. Don't give the goods away up front.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Geen enkele meer. Ik wil niet meer dingen hoeven te pikken van zo'n gozer als hij.
Kon je net zo goed een dildo/vibrator kopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor hem maar voor mezelf, het kan me niet zoveel schelen hoe hij zich voelt ofzo.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het klinkt eigenlijk alsof je verslaafd bent aan zijn vlees staaf.
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Eerst zeker weten dat-ie niet alleen aardig doet om seks. Enige manier om daar zeker van te zijn is om niet meteen de eerste week je broek uit te trekken maar er, zeg, een maand mee te wachten. Is-ie dan nog steeds serieus, dan is-ie of een volhardende eikel, of in elk geval veelbelovender dan deze dude. Vergeet niet dat mannen meestal interesse verliezen na seks. Gebruik 't als middel om hem te manipuleren richting een relatie. Don't give the goods away up front.
Shit, instrueer ik nou echt een vrouw hoe ze zich moet gedragen om een typische vrouw te worden? Spoiling it for men around the country.
friends with benefits is ook een soort van relatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Ik wil dus echt geen relatie met hem! Of een vriendje, ik ben er een beetje klaar mee.
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
friends with benefits is ook een soort van relatie.
We lachen je toe. En stiekem wil iedereen weer 15 zijn om diezelfde fouten allemaal nog eens te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Jullie lachen me gewoon uit hè.. Ik ga niet meer reageren!
TS was ook geen friend with benefits voor die gast, ze was een fleshlight met benenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit. Er moet wel sprake zijn van enige vriendschappelijkheid tussen elkaar, voor je er benefits aan kan verbinden.
Niet de hele tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Gedraag je naar je leeftijd en download de nieuwe barbie-make-up-app of kijk herhalingen van blossom.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef Spatieloos het volgende:
Maar je had bijna een vol topic, iets wat ik nooit heb bereikt!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:53 schreef Nikmans het volgende:
Doe gewoon net alsof er niks is gebeurd en hij liegt om zichzelf interessanter te maken
Ja maar, dit gaat geen 2x werken, dat heeft iedereen door dat het een copypaste is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je weet nu wat jij moet doen om een topic vol te krijgen.
Welnee meid, we lachen je toe.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef boerenkoolx het volgende:
Natuurlijk niet. Ik ben een kiwi.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
heb jij nog leuke kleine ideetjes voor in het verhaal?
welke kans?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Hebben jullie nou mijn enigste kans op ontmaagding weggejaagd?
Stuur haar een PM.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Gedraag je als een klootzak in de PM, haar grot wordt daar nat van.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
Ze neukt nu weer die ene kerelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
ik had als dm's gestuurd, maar volgens mij is ze gewoon weg van heel Fok!
Ze zit nu te soppen op jouw DMs.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ze haar mening bijgesteld hebbenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef boerenkoolx het volgende:
Hallo lieve mensen op dit geniale forum
Oh misschien is ze er morgen weer, ik heb nog kansquote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
wss moest ts gaan slapen van haar ouders
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:00 schreef 2012OBAMA2016 het volgende:
wss moest ts gaan slapen neuken van haar ouders fwb
10/10 would laugh again.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
een slet als jij heeft daar natuurlijk niet genoeg aan, nee
[..]
En wat is de klacht?
Als je dit leest, TS, stop met mij negeren, ik vind je echt leuk, en ik vind je geen slet!quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ik gok dat we eerst allemaal individueel in dit topic sorry moeten zeggen voor ze weer reageert. SORRY!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
Tsja, hij heeft je gewoon in zijn web nu. Enigste wat jij nog kan doen is afstand nemen.
Hoeveel afstand, zoveel?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:07 schreef tetouaribo het volgende:
Tsja, hij heeft je gewoon in zijn web nu. Enigste wat jij nog kan doen is afstand nemen.
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dit leest, TS, stop met mij negeren, ik vind je echt leuk, en ik vind je geen slet!
Sorry voor mijn mede Fok!ers
Nee, ik vind haar echt leuk, ik ben verliefd op haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je haar wil neuken.
Dat zei die andere kerel vast ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar echt leuk, ik ben verliefd op haar.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef superworm het volgende:
[..]
"Back on the savannah, a sex-starved male spots a weak female in a passing herd and decides to go for it."
Ja maar die gozer was macho, en ik ben een Fok!autist, en Fok!autisten liegen niet over liefde!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zei die andere kerel vast ook.
Nee, geen superslet, wel makkelijk. Hij doet een weekje aardig tegen je en je hebt seks met 'm. Dat is geen waardeoordeel, wat mij betreft is het niet fout, maar je moet het niet anders gaan noemen dan het is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef boerenkoolx het volgende:
[..]
Dit is maar een dingetje, een foutje, dat ik heb ondergaan. Dat maakt me niet gelijk een super slet.
Mischien is TS nu je postgeschiedenis aan het doorlezen om zich ervan te verzekeren dat je geen klootzak bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar die gozer was macho, en ik ben een Fok!autist, en Fok!autisten liegen niet over liefde!
Ik debk eerder dat die jongen een popiejopie is en dat zij dacht dat ze vet cool voor de rest is, als ze zijn goedkeuring heeft.quote:
Hij zoekt vrienden, perfect match.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Mischien is TS nu je postgeschiedenis aan het doorlezen om zich ervan te verzekeren dat je geen klootzak bent.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zoekt vrienden, perfect match.
ONZ / Vriendschappen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zoekt vrienden, perfect match.
ONZ / Vriendschappen
We hebben het verpest. Of Sesamstraat is afgelopen natuurlijk.quote:geregistreerd op: vrijdag 10 mei 2013 @ 21:24
laatste bezoek: 9 minuten, 9 seconden geleden.
aantal posts: 36 (gemiddeld 36 per dag)
Verrader.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:18 schreef solyaris het volgende:
Zeg tegen iedereen dat hij een kleine lul heeft en niet kan neuken.
echt waar?quote:
Heldquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoi
[..]
Meid, wat leuk!
[..]
mm ok
[..]
nou? toppie toch
[..]
slet![]()
![]()
[..]
agressieve slet![]()
[..]
een slet als jij heeft daar natuurlijk niet genoeg aan, nee
[..]
En wat is de klacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt een beetje ranzig. Het gaat over seks en jij denkt aan het dode lijk van Princes Diana. Gast, laat je een keer nakijken. NECROFILIE IS GEEN GRAPJE, JIJ SMERIGE LIJKENNEUKER!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef superworm het volgende:
Dit topic was al reuze-amusant. Toen stond daar plots '1997' en werd het nog een heel stuk amusanterGodverdomme geboren in het jaar dat Diana doodging. De tijd gaat te snel
nee jullie vrouwen wel zekerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:21 schreef Pixy_Stix het volgende:
Zo zie je maar weer, kerels zijn niet te vertrouwen.
neuh. ze slaapt 20 uur per dag. die andere 4 uur besteed ze aan nutteloos lopen zeiken.ze wilt geen eten geen drinken en als je haar aandacht wilt geven loopt ze wegquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:25 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Ga je kat wat aandacht geven, voort schiet op!
Wat een kutbeest.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:45 schreef 123eend het volgende:
[..]
neuh. ze slaapt 20 uur per dag. die andere 4 uur besteed ze aan nutteloos lopen zeiken.ze wilt geen eten geen drinken en als je haar aandacht wilt geven loopt ze weg
dat is niet liev!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:01 schreef Pixy_Stix het volgende:
[..]
Niks mee te maken, verzuipen dat kreng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |