Inderdaad, schandalig hoe ze hier blanke mensen afscheiden van de rest. Blanken zijn ook altijd de klos..quote:
Jawel.quote:
hmm true, ik heb gewoon de hoop dat ie op de ps4 komtquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
De beste graphics op de PS2 (God of War II) waren vergelijkbaar met de begin graphics van de PS3, is heel logisch aangezien developers ook moeten leren werken met de hardware.
Staat in de OPquote:
Ik zou er niet heel hard op hopen, maar he, als ze over een maand de Sony-persconferentie starten met "dit zijn wat van de PS4-games bij launch" en ze starten GTA V op denk ik dat ik oordopjes in ga doenquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm true, ik heb gewoon de hoop dat ie op de ps4 komt
geen zin om een game als deze op de ps3 te spelen als een maand later de 4 al uit is
Het moet toch ook bijna wel, de grootste titel van 2013, en het jaar dat de next gen uitkomt... kan me bijna niet voorstellen dat hij er niet op komt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou er niet heel hard op hopen, maar he, als ze over een maand de Sony-persconferentie starten met "dit zijn wat van de PS4-games bij launch" en ze starten GTA V op denk ik dat ik oordopjes in ga doen
Het is zo groot omdat de doelgroep een current-gen heeft. Het merendeel van de mensheid gaat echt geen PS4 en/of Xbox whatever halen bij release. Wat dus een heel kleine doelgroep betreft. Als het uitkomt (dikke als) dan is het exact dezelfde versie als die van PS3/Xbox 360. En heeft iemand met een grote zak geld voor timed exclusiviteit op hun next-gen gerammeld.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het moet toch ook bijna wel, de grootste titel van 2013, en het jaar dat de next gen uitkomt... kan me bijna niet voorstellen dat hij er niet op komt.
Al heeft geen enkele GTA ooit een launch gehad op 2generaties consoles tergerlijk
Ik zou het iig fijn vinden; al is het precies dezelfde.. dan kan ie tenminste wel in mn ps4 gestopt wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is zo groot omdat de doelgroep een current-gen heeft. Het merendeel van de mensheid gaat echt geen PS4 en/of Xbox whatever halen bij release. Wat dus een heel kleine doelgroep betreft. Als het uitkomt (dikke als) dan is het exact dezelfde versie als die van PS3/Xbox 360. En heeft iemand met een grote zak geld voor timed exclusiviteit op hun next-gen gerammeld.
Jij bent vast iemand die ook gaat janken als de game op 4 discs komt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm true, ik heb gewoon de hoop dat ie op de ps4 komt
geen zin om een game als deze op de ps3 te spelen als een maand later de 4 al uit is
Een moker en wat geduld en misschien past het PS3-schijfje er dan toch inquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zou het iig fijn vinden; al is het precies dezelfde.. dan kan ie tenminste wel in mn ps4 gestopt worden
Het is gewoon mentaal niet goed bij me om als je een gloednieuwe console hebt staan om dan toch nog op de console te spelen waar je al zoveel jaar op speeltDan zal en moet ik ook op de nieuwe gaan haha
neuh, zou t wel jammer vinden als je constant moet disk switchen...moet je weer van de bank af enzo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:05 schreef Rogan het volgende:
[..]
Jij bent vast iemand die ook gaat janken als de game op 4 discs komt.
Dan kan ik de ps4 gelijk terug sturenquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een moker en wat geduld en misschien past het PS3-schijfje er dan toch in
begin nov 2013 zet ik mn geld op in... 5 nov oidquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:08 schreef Pheno het volgende:
Maar het porten naar next-gen lijkt me niet de reden van het uitstel. Of Microsoft moet iedereen verbazen en in september al los gaan. Sony gaat het vast niet doen, die hadden het al over holidays, dus met kerst. Dan zou een uitstel tot kerst logischer zijn, anders koopt iedereen het in september en dan PS4-versie in december. Dan moet je wel geld over hebben voor eenzelfde versie
Ik hoop dat ze weer die eettentjes hebben vooraf, want het is de hele dag van de ene persconferentie naar de ander. Krijg ik honger vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan kan ik de ps4 gelijk terug sturen
Ben benieuwd wat sony tijdens de e3 en hun eigen presentatie laat zien... heel veel launch titels mag ik hopen, vind het niet erg een gemiddeld maandsalaris uit te geven op release day, maar dan moeten de games wel tof zijn
waar is de persco dit keer ? la weer?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze weer die eettentjes hebben vooraf, want het is de hele dag van de ene persconferentie naar de ander. Krijg ik honger vanEn twee jaar geleden was de persconferentie leuker omdat daarna veel dingen (ook de Vita met een debiele wachtrij) speelbaar waren. Dat was vorig jaar echt heel matig. "Dit was het, doei".
Ja, al waren er vorig jaar echt op de E3 zelf al geruchten dat het toen de laatste keer was in LA. Maar blijkbaar dus toch nog niet. Ik zou New York ook niet erg vinden, maar ach, dit jaarzullen er weer geruchten zijnquote:
Nee, ik had het ook over de E3, de persco is op de E3 (dag van te voren). Ik betaal zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Jimbo het volgende:
Ohh je had het over de e3, ik dacht de persco zelf.
Wel tof dat fok inmiddels budget heeft om jou/jullie daarheen te sturen.(of ga je namens een anderr mag?)
Sony gaat toch ook een andere perso nog geven (daar doelde ik iig op) Van wat ik hoorde gingen ze nog heel veel nieuws melden enzo een paar weken na de e3quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook over de E3, de persco is op de E3 (dag van te voren). Ik betaal zelf.
Hoe was het half uur durend filmpje eigenlijk??quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef Pheno het volgende:
Als het kut was deed ik het nietGamescom is wel leuk, maar ik mijd dan ook de publieke hallen. Bizar druk. Firstlook is voor mij lastlook, dus daar ga ik nooit zelf heen.
Rockstar is wel jammer, ze zijn eigenlijk nooit op de beurzen, hebben ze ook niet nodig natuurlijk. De pers en gamers vallen al over een aankondiging over de aankondiging over een screenshot of trailer. Hoe meer hype heb je nog nodig
een half uur denk ik zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe was het half uur durend filmpje eigenlijk??
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef sjeppert het volgende:
Is het al bekend hoeveel uurtjes gameplay er in de single player zitten?
Zijn ps 3 graphics. Dit is bevestigd door Rockstar aan de journalisten toen ze demo lieten zien. Lichte beelden zijn over het algemeen best mooi op de huidige generatie consoles. Komt dat even goed uit dat de game zich afspeelt in sunny LA.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:05 schreef Jimbo het volgende:
Jullie mening;
de graphics van de screenshots... die zijn toch gewoon PS4 kwaliteit en niet ps3... (of ze zijn er met flink wat zooi overheen gegaan, maar ik vind het er next gen uit zien)
Zal wel minstens 50 uur zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef sjeppert het volgende:
Is het al bekend hoeveel uurtjes gameplay er in de single player zitten?
Ah okquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn ps 3 graphics. Dit is bevestigd door Rockstar aan de journalisten toen ze demo lieten zien. Lichte beelden zijn over het algemeen best mooi op de huidige generatie consoles. Komt dat even goed uit dat de game zich afspeelt in sunny LA.
Is dit sarcastisch? Die auto's in IV reden echt als boten zo lomp en traagquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:21 schreef Rogan het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat er weinig veranderd aan de handling van de auto's.
Nee, niet sarcastisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Die auto's in IV reden echt als boten zo lomp en traah
Realistischer heet dat, als je terug wilt naar de GTA:VC of GTA:SA handling dan is er iets niet goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Die auto's in IV reden echt als boten zo lomp en traag
Met 160KM de bocht in gaan is ook niet alles.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Realistischer is ook niet altijd beter, ik hoor trouwens vaker dat mensen de handling niet fijn vonden in IV. Die suspension hing veel te los en als je een beetje op snelheid was met IV kon je al niks meer
Maargoed je hebt nu in tegenstelling tot IV wel veel meer open ruimte en grotere wegen waar je je kan manoeuvreren, achja we zien wel
Daarvoor is het GTA, het hoeft voor mij geen autorij simulator te wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met 160KM de bocht in gaan is ook niet alles.
Dat zou inderdaad epic zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
Zou trouwens wel fucking tof zijn als er echt paarden in GTA5 zaten, waar je dan, net als in RDR, gewoon op zou kunnen rijden.
Even door the hood galopperen voor een originele drive-by...
Keep dreaming. Als dat allemaal in GTA V zit dan verwacht ik dat de release date eerder in 2015 zal plaatsvindenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Faazz het volgende:
Ergens in de previews werd er opgemerkt dat je nu wel zowat elk gebouw dat er staat, in zou kunnen wandelen. Het werd wel subtiel gebracht, ik dacht in die van gamekings.
Ben benieuwd of dit ook echt zo is.
Eerdere uitspraken van R* deden al vermoeden dat dit zo is, omdat "het totale landoppervlak is groter dan SA, RDR en GTAIV bij elkaar" waarbij het interieur werd meegeteld.
Tijdens de hypetrain van IV werd ook al gespeculeerd over deze mogelijkheid om werkelijk elk gebouw binnen te treden, maar uiteindelijk viel dat dus best tegen.
Lijkt me juist vet dat je bijvoorbeeld de bank in kan lopen en ook echt op elke etage personeel ziet werken en een heist kan starten. Of als je een random huis binnen loopt er mensen aan de eettafel zitten of zo. Uit een vliegtuig springen en met je parachute op een groot schip landen om vervolgens de kapitein en crew te gijzelen en met het schip kan rondvarenZelfs een ritje in het reuzenrad of achtbaan zou moeten kunnen..
*Take ride on rollercoaster.
-....
*Stamina upgraded!
Never say neverquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:28 schreef Samael het volgende:
[..]
Keep dreaming. Als dat allemaal in GTA V zit dan verwacht ik dat de release date eerder in 2015 zal plaatsvinden
Denk niet dat dat veel zou toevoegen aan de game... Leuk om eens ergens binnen te kunnen lopen, maar daar is het meeste ook mee gezegd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:40 schreef Faazz het volgende:
Ergens in de previews werd er opgemerkt dat je nu wel zowat elk gebouw dat er staat, in zou kunnen wandelen.
E3 zou toch naar een jaar (of paar jaar) gaan naar NY, omdat LA Convention Centre verbouwd zou worden? Dat is als het goed is uitgesteld en vandaar dit jaar E3 nog in LA.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al waren er vorig jaar echt op de E3 zelf al geruchten dat het toen de laatste keer was in LA. Maar blijkbaar dus toch nog niet. Ik zou New York ook niet erg vinden, maar ach, dit jaarzullen er weer geruchten zijn
Rockstar wist nog niet of ze aanwezig waren, ik had ze al gemaild. Ik vermoed dus niet. 2K (ook dochteronderneming van Take Two, net als Rockstar) is ook niet aanwezig met een booth.
Mods zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik vind de graphics van de GTA V screenshots echt niet beter dan GTA IV nu is op de PC.
Nopequote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik vind de graphics van de GTA V screenshots echt niet beter dan GTA IV nu is op de PC.
Waarom de fuck maak je eigenlijk die vergelijking?quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
[..]
Waarom de fuck maak je eigenlijk die vergelijking?
Screens zijn van een PS3, die machine die 250 euro kost.
Jij hebt het over een PC die 750+ euro kost.
Wat een KUT vergelijking.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De PC waarop het wordt gespeeld kost 600, met zeer veel gemodde auto's en custom missions. En ik maak die vergelijking omdat het een spel wordt voor o.a next-gen consoles, dus verwachtte ik betere graphics dan wat ik tot nu toe heb gezien.
Ik zeg het alleen omdat ik bij mensen als jij niet verwacht dat ze daar van op de hoogte zijn.quote:
Aaah ok, dus dan moet het gepubliceerd zijn door de uitgever / ontwikkelaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen omdat ik bij mensen als jij niet verwacht dat ze daar van op de hoogte zijn.
Oeeps, ik dacht dat je wel wist dat ik rij R* werk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Aaah ok, dus dan moet het gepubliceerd zijn door de uitgever / ontwikkelaar.
Waar is die officiële bron?
Dan nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oeeps, ik dacht dat je wel wist dat ik rij R* werk.
Nee, ik heb het verkeerd geschreven, er moest ''waarschijnlijk'' voor
Nee, want je verwacht dat een nieuw spel gewoon een stuk mooier is dan het vorige.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee, want je verwacht dat een nieuw spel gewoon een stuk mooier is dan het vorige.
Dus jij verwacht dat een spel er niet een stuk mooier uitziet, dan zijn voorloper? Ga toch wegquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ik dit topic zo lees gaat het de slechtste game ooit worden.
Nee.quote:
Ik ga helemaal niks bezoeken.quote:
Ik wou alleen weten waarom jij denkt dat het een slecht spel gaat worden.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dus jij verwacht dat een spel er niet een stuk mooier uitziet, dan zijn voorloper? Ga toch weg
In plaats van zo debiel te doen kun je ook gewoon met woorden communiceren, maar dat is blijkbaar te hoog gegrepen? Ik heb het al gezien, laters.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
In plaats van zo debiel te doen kun je ook gewoon met woorden communiceren, maar dat is blijkbaar te hoog gegrepen? Ik heb het al gezien, laters.
omdat dit topic zo negatief is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik wou alleen weten waarom jij denkt dat het een slecht spel gaat worden.
Ah ok.quote:
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:
not dunquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.
goedkoop scorenquote:
Ps3 was anders eerst ook 600 euroquote:Op vrijdag 10 mei 2013 07:29 schreef Rogan het volgende:
[..]
[..]
Waarom de fuck maak je eigenlijk die vergelijking?
Screens zijn van een PS3, die machine die 250 euro kost.
Jij hebt het over een PC die 750+ euro kost.
Wat een KUT vergelijking.![]()
![]()
En daar kon je destijds misschien wel ongeveer hetzelfde mee als een PC van toen, die toen ook 600 euro was. Het verschil in kwaliteit was toen in ieder geval een stuk kleiner. Inmiddels loopt de PC ver voor op de consoles, waardoor een prijsverschil te rechtvaardigen valt.quote:
Helemaal waar, heb zelf leuk bakbeest staan van 1800 euro en een 360. Maar als je niet zo veel geld hebt te besteden is een console ideaal.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
En daar kon je destijds misschien wel ongeveer hetzelfde mee als een PC van toen, die toen ook 600 euro was. Het verschil in kwaliteit was toen in ieder geval een stuk kleiner. Inmiddels loopt de PC ver voor op de consoles, waardoor een prijsverschil te rechtvaardigen valt.
+1quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het wel tof dat car cutsomizing weer terugkomt!
Klopt, je kan gewoon je eigen auto kopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
+1
Ook leuk dat je je auto nu niet zo snel meer kwijt bent, tenminste dat las ik
Que?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:19 schreef maxburger het volgende:
[..]
Klopt, je kan gewoon je eigen auto kopen.
Zal vast wel. Misschien wel een systeem zoals Scarface erin gebouwd, dat je met je mobieltje je chauffeur kan bellen die een auto komt afleveren of iets.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou het ook gewoon vet vinden als je een auto kon kopen en ie gewoon altijd voor je deur stond, ongeacht of je hem een keer ergens kapot gereden hebt ofzo.
Michael zo'n dikke bak bijvoorbeeld.
Kon bij GTA 4 al.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:42 schreef Ties02 het volgende:
Ik zou het ook gewoon vet vinden als je een auto kon kopen en ie gewoon altijd voor je deur stond, ongeacht of je hem een keer ergens kapot gereden hebt ofzo.
Michael zo'n dikke bak bijvoorbeeld.
Ja, maar ik geloof dat Ties02 bedoelt dat die auto altijd voor je deur staat (na een nachtje slapen bijvoorbeeld), waar je hem ook achterlaat of wat je er ook meedoet.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof dat Ties02 bedoelt dat die auto altijd voor je deur staat (na een nachtje slapen bijvoorbeeld), waar je hem ook achterlaat of wat je er ook meedoet.
Je hebt voor elk huis dat je kan krijgen bij GTA 4 een parkeerplaats met een gele lijn waar je auto's kan opslaan.quote:
Ja, dat weet ik. Maar als je die auto crasht en daarna laat staan en verder gaat met het spel dan staat die auto niet meer in het parkeervak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Je hebt voor elk huis dat je kan krijgen bij GTA 4 een parkeerplaats met een gele lijn waar je auto's kan opslaan.
Ik heb bij elk huis een helikopter, een auto en een motor in dat parkeervak staan (no cheats).
Crasht als in affikt of gewoon schade? Als ik 'm terug zet dan staat 'ie er weer.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar als je die auto crasht en daarna laat staan en verder gaat met het spel dan staat die auto niet meer in het parkeervak.
Ja, het is logisch dat als je hem niet terugzet dat ie er dan ook niet meer staat, maar volgens mij bedoelde Ties02 dat de makers maar eens tegen die logica in moeten gaan en dat je eigen auto's hoe dan ook op hun plek staan, ook al crash je er een in de oceaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Crasht als in affikt of gewoon schade? Als ik 'm terug zet dan staat 'ie er weer.
Is toch logisch dat een auto verdwijnt als je deze ergens in de oceaan achterlaat ipv het parkeervak?
Hmm.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, het is logisch dat als je hem niet terugzet dat ie er dan ook niet meer staat, maar volgens mij bedoelde Ties02 dat de makers maar eens tegen die logica in moeten gaan en dat je eigen auto's hoe dan ook op hun plek staan, ook al crash je er een in de oceaan.
Niet echt realistisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, het is logisch dat als je hem niet terugzet dat ie er dan ook niet meer staat, maar volgens mij bedoelde Ties02 dat de makers maar eens tegen die logica in moeten gaan en dat je eigen auto's hoe dan ook op hun plek staan, ook al crash je er een in de oceaan.
Je wilt ook een pakje fristi en een zakje smoeltjes bij spel?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Je wilt ook een pakje fristi en een zakje smoeltjes bij spel?
Wat is dit voor onzin zeg
Met de echt zeldzame auto's doe je wat zuiniger (logisch) daarbij kun je toch bijna alles wel een keer weer vinden.
Als je ook maar een beetje kunt rijden, is er toch niks aan de hand?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Dat is tantoe gay.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Voor de gepimpte auto's zou ik het wel logisch vinden, gewoon een soort verzekering ofzo
Stel je maakt even een rondje en je flipt hem perongeluk, dan ben je hem dus mooi kwijt (tenzij je je save game load)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef maxburger het volgende:
[..]
Je kan in GTA V je eigen auto kopen bij een dealer.
gast, ik vraag er toch ook niet om... leer eens lezen idioot...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin zeg
Met de echt zeldzame auto's doe je wat zuiniger (logisch) daarbij kun je toch bijna alles wel een keer weer vinden.
Als je ook maar een beetje kunt rijden, is er toch niks aan de hand?
Stond ergens in een preview.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is tantoe gay.
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Dit dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef NumberSeven het volgende:
Het belangrijkste vind ik dat het gewoon een heldere en overzichtelijke omgeving is, vond gta IV wel heel erg donker en grauw met al die hoge gebouwen en viaducten zie je bijna niets van de omgeving. Ik zou het ideaal vinden als ze de omgeving van Vice City hadden meegenomen. ben trouwens wel blij dat het een tommy vercetti-achtige hoofdpersoon is.
Dat houd je toch in de stad.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef NumberSeven het volgende:
Het belangrijkste vind ik dat het gewoon een heldere en overzichtelijke omgeving is, vond gta IV wel heel erg donker en grauw met al die hoge gebouwen en viaducten zie je bijna niets van de omgeving. Ik zou het ideaal vinden als ze de omgeving van Vice City hadden meegenomen. ben trouwens wel blij dat het een tommy vercetti-achtige hoofdpersoon is.
En voor alle SA fans hebben we een neger om mee te spelen!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef NumberSeven het volgende: ben trouwens wel blij dat het een tommy vercetti-achtige hoofdpersoon is.
Je kunt de shops wel opzoeken, maar niets kopen. Gewoon jatten.quote:
nee want niemand is zijn auto kwijt na het flippen. die pakken een andere wagen om hem weer rechtop de duwen.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
Stel je maakt even een rondje en je flipt hem perongeluk, dan ben je hem dus mooi kwijt (tenzij je je save game load)
Waarheid!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
nee want niemand is zijn auto kwijt na het flippen. die pakken een andere wagen om hem weer rechtop de duwen.
behalve jij dus
fristiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
dat de makers maar eens tegen die logica in moeten gaan en dat je eigen auto's hoe dan ook op hun plek staan,
Juist. Als die echt zijn, dan hebben we de grootte van Los Santos ernstig onderschatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
gewoon screenshots met een layer erover
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Rockstar heeft bekend gemaakt dat ze niet naar de E3 komen
Ze gaan zich niet verlagen tot E3 niveau natuurlijk
[ afbeelding ]
Totaal niet verbaasd. They don't need the extra hypequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Preorderenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Anushaar het volgende:
Ik ben eraan het twijfelen, GTA V pre orderen of niet, bedoel dadelijk gaat de game mania falliet, en ben ik me geld kwijt![]()
Nou, dan pre-order je niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Anushaar het volgende:
Ik ben eraan het twijfelen, GTA V pre orderen of niet, bedoel dadelijk gaat de game mania falliet, en ben ik me geld kwijt![]()
Je kunt beter wachten op een limited edition of iets dergelijks ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Anushaar het volgende:
Oh mooi was datquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef LeaderRoel het volgende:
[ afbeelding ]
Fantaseren over de HUDquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van dit plaatje?
bestel dan bij saturn of zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Anushaar het volgende:
Ik dus ook hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Nielsch het volgende:
ik ga pre-orderen bij bol.com want heb nog voor 30 euro aan bol.com bonnen liggen...
Kwestie van tijd voor ze failliet gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb hem gepre-orderd bij de Free record shop. Loop ik daar van de week binnen, is bijne heel de FRS leeg, iets met reoganisatieHad er toch niet zo'n lekker gevoel bij. Maargoed, ze willen naar 1 winkel in Eindhoven, op dit moment hebben ze er 4. Dan maar in de stad halen uiteindelijk en niet in het winkelcentrum, ietsjes verder.
Ja dat idee had ik dus ook. Ze zeiden dat ze wel zouden blijven bestaan, maar wel minder producten als eerst zulllen gaan hebben. Ik heb ze dus maar verteld dat mochten ze wel failiet gaan, dat ze dat maar doen nadat ik GTA heb opgehaald. Want mochten ze failliet gaan, wordt dat allemaal opgeeist door bedrijven enzo, als klant heb je dan volgens mij geen poot om op te staan en heb je gewoon pech.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef Kwork het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor ze failliet gaan.
Dus gewoon maar beter niet pre-orderen bij FRS?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik dus ook. Ze zeiden dat ze wel zouden blijven bestaan, maar wel minder producten als eerst zulllen gaan hebben. Ik heb ze dus maar verteld dat mochten ze wel failiet gaan, dat ze dat maar doen nadat ik GTA heb opgehaald. Want mochten ze failliet gaan, wordt dat allemaal opgeeist door bedrijven enzo, als klant heb je dan volgens mij geen poot om op te staan en heb je gewoon pech.
Ik heb hem destijds eigenlijk alleen daar gepre-orderd omdat ik als ik 2 games inleverde ik 20 euro korting kreeg. Dus betaal ik nu maar 40, tenminste, als ze tegen die tijd nog open zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus gewoon maar beter niet pre-orderen bij FRS?
Gewoon bij Steamquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus gewoon maar beter niet pre-orderen bij FRS?
FRS zit op het randje van, falliet..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb hem gepre-orderd bij de Free record shop. Loop ik daar van de week binnen, is bijne heel de FRS leeg, iets met reoganisatieHad er toch niet zo'n lekker gevoel bij. Maargoed, ze willen naar 1 winkel in Eindhoven, op dit moment hebben ze er 4. Dan maar in de stad halen uiteindelijk en niet in het winkelcentrum, ietsjes verder.
Klopt, dat is El quebrados of fort carstonquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef DSS24 het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/641
Dit lijkt ook verdomd veel op een plaatsje die je in San Andreas hebt... Er zat een Spray 'n Pay
Het is Pay 'n Spray.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef DSS24 het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/641
Dit lijkt ook verdomd veel op een plaatsje die je in San Andreas hebt... Er zat een Spray 'n Pay
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef DSS24 het volgende:
Ik betaalde altijd achteraf dus noem ik het zo.
Dat spel komt toch wel of je het nou pre-ordered of nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Anushaar het volgende:
Game Mania doet niet moeilijk als jequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je kunt beter wachten op een limited edition of iets dergelijks ?
Ben ik ook van plan
Waarom pre orderen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het kutter dat ik hem wil preorderen maar eerst 100% zeker wil weten of ie voor de ps4 komt
De meeste pre-orders bij GM krijg jequote:
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De meeste pre-orders bij GM krijg je
al een paar dagen voor de release.
Maar bij de GTA serie zal het (zoals normaal) niet zijn.
Maar je weet iig wel dat een exemplaar voor je klaar ligt.
Maar waarom doet iedereen zo moeilijk over pre-orders ?
Dat is maximaal 1 dag van tevoren, en moet je alsnog een beetje mattie met die vent zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zie bovenstaande klachten van users die pre-orders hebben geplaatst en nu in hun broek schijten omdat ze niet zeker weten of de winkel uberhaupt nog bestaat. Stakkers.quote:Maar waarom doet iedereen zo moeilijk over pre-orders ?
2 a 3 dagen is wel vaker voorgekomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is maximaal 1 dag van tevoren, en moet je alsnog een beetje mattie met die vent zijn.
Tja...quote:[..]
Zie bovenstaande klachten van users die pre-orders hebben geplaatst en nu in hun broek schijten omdat ze niet zeker weten of de winkel uberhaupt nog bestaat. Stakkers.
Mogelijk een slecht spel(Aliens: Colonial Marines, Simcity), mogelijk veel technische problemen(Simcity), pre-order DLC dat weggesneden content is van het spel (Metro's Hard difficulty, facties voor Rome:TW 2) Ik wacht altijd wel een week na release met kopen van een spel om te horen van gebruikers wat ze ervan vinden, meestal download ik 'm ook omdat anno 2013 er nauwelijks demo's zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Alles wordt weggelaten en wordt day 1 DLC. tegenwoordig moet je al pre orderen voor een moeilijkheids graadquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.quote:
Ligt er ook aan hoever je van de stad af woont.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
Hier in rotterdam (kop hem maar inquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoever je van de stad af woont.
Lekker personeel dan in die bepaalde winkel
Als er ooit een goede reden was om een relatie te verbreken....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
pics van je vriendin?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuitenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
Je moet eens wetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuiten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De meeste pre orders? Onzin. Gamemania verkoopt alleen voor de release date wanneer daar akkoord voor gegeven is van de uitgever. Daarnaast krijgen andere winkels dat akkoord ook en gaat de game overal in de verkoop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sowieso achtervolgingsmissies, en al helemaal die missies die scripted zijn en je gewoon rustig moet achtervolgen ipv intercepten FFFFUUUUquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef maxburger het volgende:
Ik heb net die missie in San Andreas gespeeld dat je OG Loc uit de gevangenis haalt. Wat een kut missie met die motor. Chase me, chase me!
Dat is wel een koopje idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Voor zn prijs kan ik hem niet laten liggen. en mocht ie alsnog voor de PS4 komen dan ruil ik hem wel omquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is wel een koopje idd.Maar alsnog ga ik het niet doen.
waar moet ik die code invullen dan? ik kom geen scherm tegen waar ik dat kan doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Ken dat gevoelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
Ik woon zelf in zo'n trieste buurt dat ik het bij m'n moeder laat afleverenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Omdat ik m'n post hier niet zelf ontvang
Goedkoper dan dit wordt het niet. Zou dit nu de inkoopprijs zijn voor Wehkamp?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor 38,45 uiteindelijk in de pre-order bij Wehkamp. Of het op tijd aankomt of niet boeit mij niet zo, prijs zal niet beter zijn bij de release![]()
Code is trouwens "Pinksteren", dus niet helemaal in caps.
aan het einde waar je ideal kiest is een klein lapje text waar je op kan drukken voor kortingscodesquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar moet ik die code invullen dan? ik kom geen scherm tegen waar ik dat kan doen
Het is niet capslock gebonden, alles magquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor 38,45 uiteindelijk in de pre-order bij Wehkamp. Of het op tijd aankomt of niet boeit mij niet zo, prijs zal niet beter zijn bij de release![]()
dat zal rond de 4 tientjes liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef eight het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit wordt het niet. Zou dit nu de inkoopprijs zijn voor Wehkamp?
Het werkte bij mij juist niet met caps. Nouja dat kan ook komen omdat ik mobiel probeerde te bestellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is niet capslock gebonden, alles mag
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Geen idee, lijkt me niet dat je zo'n grote titel als loss leader gaat inzetten. Het percentage dat iets extra's erbij haalt lijkt me echt laag. Aan de andere kant lijkt een marge van 20 euro op een spel ook weer erg hoog.
Dat klopt wel. Ik heb nog nooit een game besteld daar maar met de juiste prijs weet je mij over te halen als shopquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.
Ze hebben vaak leuke acties qua playstation games.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.
Dat zit bij Wehkamp wel in orde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef Thieske het volgende:
Op zich wel een leuke prijs bij de Wehkamp.
Toevallig iemand die ervaring heeft met het bestellen van games daar en die weet of ze dan ook echt op de release dag leveren?
ik heb ook maar gebeld, schijnt een storing te zijn, maar chille prijs, ja toch!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aan het einde waar je ideal kiest is een klein lapje text waar je op kan drukken voor kortingscodes
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat zit bij Wehkamp wel in orde.
Ik ga hem trouwens niet bestellen; mijzelf kennende vergeet ik dat dan toch weer en koop ik hem ook nog ergens anders.
je moet bellen voor die codequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:14 schreef rickyszz het volgende:
Bij mij sta er al korting, maar dan kom ik uit op ¤44,-?
Bellen hoeft niet. Werkte bij mij gewoon. Invoeren bij het betalingsscherm. (waar je ook je betalingsoptie kiest)quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ga hem trouwens niet bestellen; mijzelf kennende vergeet ik dat dan toch weer en koop ik hem ook nog ergens anders.
tm 20ste meen ikquote:
ik vind de voorpret nu al meer dan die 35eur waardquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook maar gebeld, schijnt een storing te zijn, maar chille prijs, ja toch!!!
Ik kan alleen met iDeal? Laat maar, ander account wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Betalen per acceptgiro in september![]()
Wehkamp
Nu doet de code het wel inderdaad. Heb hem even geannuleerd en opnieuw besteldquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga toch vragenquote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
Hij zal ooit wel komen, maar ik heb voor mezelf nu besloten om gewoon voor een console versie te gaan. Speelt toch wel fijner en die versies zijn toch altijd wel beter gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga toch vragenWanneer verwachten jullie dat de PC versie wel komt? Las ergens dat andere GTA's hun pc versie 6 tot 12 maand na de console versie releasden. Klopt dat?
behalve de aim is een console fijner jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hij zal ooit wel komen, maar ik heb voor mezelf nu besloten om gewoon voor een console versie te gaan. Speelt toch wel fijner en die versies zijn toch altijd wel beter gemaakt.
Inderdaad, vind de PS3 echt bagger met aimen.. Doe mij maar lekker een muis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve de aim is een console fijner ja
Maar met pc is t kut dat je lang moet wachtenheeft iedereen toch alles al gespoiled
En toch gelukt, bedankt ma.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef Marco001 het volgende:
Ppfff, toch besloten hem te bestellen, kan ik niet inloggen.
1. Er is geen PC versie aangekondigd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
Ik heb nog een paar vragen
1. Gaan de graphics voor de PC veel beter zijn dan de ps3 of gewoon een directe poort met dezelfde graphics?
2. Gaat deze ook nog uit komen voor ps4/xbox720?
Helaas denk ik dat je dan vrij lang kan wachten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
Heb mijn beslissing gemaakt, ik wacht wel op de PC versie geen zin in de brakke graphics van de console.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
Heb mijn beslissing gemaakt, ik wacht wel op de PC versie geen zin in de brakke graphics van de console.
Consolegamer spotted...quote:
Tsja, genoeg andere games nog dit jaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat je dan vrij lang kan wachten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Consolegamer spotted...
[..]
Tsja, genoeg andere games nog dit jaarVermaak me wel hoor. Heb nu nog geen gamepc dus denk dat ik sowieso eerst nog heel wat in te halen heb
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Consolegamer spotted...
[..]
Tsja, genoeg andere games nog dit jaarVermaak me wel hoor. Heb nu nog geen gamepc dus denk dat ik sowieso eerst nog heel wat in te halen heb
Er valt niet te ontkennen dat spellen op een pc er 100x beter uit zien op grafisch gebied dan op een console.quote:
Ik weet prima wat ik typ hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Je weet niet eens waar je over aan het lullen bent vent.
360 kost nieuw ¤ 179,99 (tweakers pricewatch)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Er valt niet te ontkennen dat spellen op een pc er 100x beter uit zien op grafisch gebied dan op een console.
Je kan het natuurlijk ook anders zien. Wanneer ik toch al een goeie pc heb hoef ik er alleen nog maar een goeie videokaart bij te kopen om er een ''game pc'' van te maken. Een goeie videokaart in de vorm van 7870xt of 7950 heb je voor zo'n eurotje of 200-260. Dan vallen die kosten allemaal nog wel mee. Mijn ps3 slim kostte bijna 2 jaar geleden 275 euro (320gb icm bf3)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Rogan het volgende:
[..]
360 kost nieuw ¤ 179,99 (tweakers pricewatch)
Goede PC kan je ¤ 750 + voor rekenen.
Natuurlijk zien PC games er beter uit Sherlock.
Die lag ligt niet aan je aantal hertz, maar aan de paardenkrachten van de PS3. Dus een nieuwe tv gaat niet helpen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Hoeveel Hz tv hebben jullie trouwens?
Ik heb 60 en GTA IV ging soms een beetje laggerig, is 120Hz aan te raden? Ik las namelijk dat de PS3 maar een 60hz output ofzo heeft
Hmm ligt dat aan die 256MB GDDR3 ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:21 schreef maxburger het volgende:
[..]
Die lag ligt niet aan je aantal hertz, maar aan de paardenkrachten van de PS3. Dus een nieuwe tv gaat niet helpen.
Jup, en de videokaart. Gelukkig heeft Rockstar de RAGE goed weten te optimaliseren dus GTAV zou stukken beter moeten lopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ligt dat aan die 256MB GDDR3 ?
Ik heb het spel wel eens bij vrienden op een andere tv gespeeld en daar ging het naar mijn idee soepeler allemaal maar kan ook tussen m'n oren zitten.
Ja, ik heb ook besteld dankje gozer!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Jimbo het volgende:
allemaal mensen blij gemaaktmijn dag kan niet meer stuk
Je kan het natuurlijk anders zien, je 'goede' PC heeft ook geld gekost.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook anders zien. Wanneer ik toch al een goeie pc heb hoef ik er alleen nog maar een goeie videokaart bij te kopen om er een ''game pc'' van te maken. Een goeie videokaart in de vorm van 7870xt of 7950 heb je voor zo'n eurotje of 200-260. Dan vallen die kosten allemaal nog wel mee. Mijn ps3 slim kostte bijna 2 jaar geleden 275 euro (320gb icm bf3)
Accept giro, omdat toen ik bestelde die korting er nog niet af gingquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook besteld dankje gozer!
Hebben jullie ideal of accept giro gedaan?
Ah oke, ik hoop het!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jup, en de videokaart. Gelukkig heeft Rockstar de RAGE goed weten te optimaliseren dus GTAV zou stukken beter moeten lopen.
Daarnaast is de multiplayer op consoles op 1 of andere manier ook chiller.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Precies, sinds GTA als third person bestond heb ik het altijd op console gespeeld.
Lekker vanuit bed of op de bank
Die shit was best tof ja, aardig wat uurtjes mee vermaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond de multiplayer van IV helemaal niet zo slecht als ik mensen vaak hoor zeggen eigenlijkLekker met RPG's op elkaar vuren op het vliegveld.
Die party mode met vrienden was ook best geniaal.
launchdate komt ie binnen, en als je met acceptgiro besteld heb stuur je hem gewoon weer terug. (anders ook maar dan moet je op je geld wachten)quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ook maar een pre-order bij Wehkamp gedaan.
Ben benieuwd of ik mezelf kan inhouden als het spel een paar dagen eerder in de winkel ligt en ik het nog niet binnen heb
Held! Zojuist ook besteld dmv acceptgiroquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
tussen 8.00 en 23.00 vandaag is deze 44 euro bij Wehkamp!
Zelfs maar ¤ 36,50 met code PINKSTEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |