Ja, al waren er vorig jaar echt op de E3 zelf al geruchten dat het toen de laatste keer was in LA. Maar blijkbaar dus toch nog niet. Ik zou New York ook niet erg vinden, maar ach, dit jaarzullen er weer geruchten zijnquote:
Nee, ik had het ook over de E3, de persco is op de E3 (dag van te voren). Ik betaal zelf.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:20 schreef Jimbo het volgende:
Ohh je had het over de e3, ik dacht de persco zelf.
Wel tof dat fok inmiddels budget heeft om jou/jullie daarheen te sturen.(of ga je namens een anderr mag?)
Sony gaat toch ook een andere perso nog geven (daar doelde ik iig op) Van wat ik hoorde gingen ze nog heel veel nieuws melden enzo een paar weken na de e3quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook over de E3, de persco is op de E3 (dag van te voren). Ik betaal zelf.
Hoe was het half uur durend filmpje eigenlijk??quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:49 schreef Pheno het volgende:
Als het kut was deed ik het nietGamescom is wel leuk, maar ik mijd dan ook de publieke hallen. Bizar druk. Firstlook is voor mij lastlook, dus daar ga ik nooit zelf heen.
Rockstar is wel jammer, ze zijn eigenlijk nooit op de beurzen, hebben ze ook niet nodig natuurlijk. De pers en gamers vallen al over een aankondiging over de aankondiging over een screenshot of trailer. Hoe meer hype heb je nog nodig
een half uur denk ik zoquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe was het half uur durend filmpje eigenlijk??
quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef sjeppert het volgende:
Is het al bekend hoeveel uurtjes gameplay er in de single player zitten?
Zijn ps 3 graphics. Dit is bevestigd door Rockstar aan de journalisten toen ze demo lieten zien. Lichte beelden zijn over het algemeen best mooi op de huidige generatie consoles. Komt dat even goed uit dat de game zich afspeelt in sunny LA.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:05 schreef Jimbo het volgende:
Jullie mening;
de graphics van de screenshots... die zijn toch gewoon PS4 kwaliteit en niet ps3... (of ze zijn er met flink wat zooi overheen gegaan, maar ik vind het er next gen uit zien)
Zal wel minstens 50 uur zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:02 schreef sjeppert het volgende:
Is het al bekend hoeveel uurtjes gameplay er in de single player zitten?
Ah okquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zijn ps 3 graphics. Dit is bevestigd door Rockstar aan de journalisten toen ze demo lieten zien. Lichte beelden zijn over het algemeen best mooi op de huidige generatie consoles. Komt dat even goed uit dat de game zich afspeelt in sunny LA.
Is dit sarcastisch? Die auto's in IV reden echt als boten zo lomp en traagquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:21 schreef Rogan het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat er weinig veranderd aan de handling van de auto's.
Nee, niet sarcastisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Die auto's in IV reden echt als boten zo lomp en traah
Realistischer heet dat, als je terug wilt naar de GTA:VC of GTA:SA handling dan is er iets niet goed.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is dit sarcastisch? Die auto's in IV reden echt als boten zo lomp en traag
Met 160KM de bocht in gaan is ook niet alles.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:23 schreef Ties02 het volgende:
Realistischer is ook niet altijd beter, ik hoor trouwens vaker dat mensen de handling niet fijn vonden in IV. Die suspension hing veel te los en als je een beetje op snelheid was met IV kon je al niks meer
Maargoed je hebt nu in tegenstelling tot IV wel veel meer open ruimte en grotere wegen waar je je kan manoeuvreren, achja we zien wel
Daarvoor is het GTA, het hoeft voor mij geen autorij simulator te wordenquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Met 160KM de bocht in gaan is ook niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |