Als er ooit een goede reden was om een relatie te verbreken....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
pics van je vriendin?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuitenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
Je moet eens wetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuiten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
De meeste pre orders? Onzin. Gamemania verkoopt alleen voor de release date wanneer daar akkoord voor gegeven is van de uitgever. Daarnaast krijgen andere winkels dat akkoord ook en gaat de game overal in de verkoop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De meeste pre-orders bij GM krijg je
al een paar dagen voor de release.
Maar bij de GTA serie zal het (zoals normaal) niet zijn.
Maar je weet iig wel dat een exemplaar voor je klaar ligt.
Maar waarom doet iedereen zo moeilijk over pre-orders ?
Sowieso achtervolgingsmissies, en al helemaal die missies die scripted zijn en je gewoon rustig moet achtervolgen ipv intercepten FFFFUUUUquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef maxburger het volgende:
Ik heb net die missie in San Andreas gespeeld dat je OG Loc uit de gevangenis haalt. Wat een kut missie met die motor. Chase me, chase me!
Dat is wel een koopje idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Voor zn prijs kan ik hem niet laten liggen. en mocht ie alsnog voor de PS4 komen dan ruil ik hem wel omquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is wel een koopje idd.Maar alsnog ga ik het niet doen.
waar moet ik die code invullen dan? ik kom geen scherm tegen waar ik dat kan doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Ken dat gevoelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
Ik woon zelf in zo'n trieste buurt dat ik het bij m'n moeder laat afleverenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Omdat ik m'n post hier niet zelf ontvang
Goedkoper dan dit wordt het niet. Zou dit nu de inkoopprijs zijn voor Wehkamp?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor 38,45 uiteindelijk in de pre-order bij Wehkamp. Of het op tijd aankomt of niet boeit mij niet zo, prijs zal niet beter zijn bij de release![]()
Code is trouwens "Pinksteren", dus niet helemaal in caps.
aan het einde waar je ideal kiest is een klein lapje text waar je op kan drukken voor kortingscodesquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar moet ik die code invullen dan? ik kom geen scherm tegen waar ik dat kan doen
Het is niet capslock gebonden, alles magquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor 38,45 uiteindelijk in de pre-order bij Wehkamp. Of het op tijd aankomt of niet boeit mij niet zo, prijs zal niet beter zijn bij de release![]()
Code is trouwens "Pinksteren", dus niet helemaal in caps.
dat zal rond de 4 tientjes liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef eight het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit wordt het niet. Zou dit nu de inkoopprijs zijn voor Wehkamp?
Het werkte bij mij juist niet met caps. Nouja dat kan ook komen omdat ik mobiel probeerde te bestellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is niet capslock gebonden, alles mag
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Geen idee, lijkt me niet dat je zo'n grote titel als loss leader gaat inzetten. Het percentage dat iets extra's erbij haalt lijkt me echt laag. Aan de andere kant lijkt een marge van 20 euro op een spel ook weer erg hoog.
Dat klopt wel. Ik heb nog nooit een game besteld daar maar met de juiste prijs weet je mij over te halen als shopquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.
Ze hebben vaak leuke acties qua playstation games.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.
Dat zit bij Wehkamp wel in orde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef Thieske het volgende:
Op zich wel een leuke prijs bij de Wehkamp.
Toevallig iemand die ervaring heeft met het bestellen van games daar en die weet of ze dan ook echt op de release dag leveren?
ik heb ook maar gebeld, schijnt een storing te zijn, maar chille prijs, ja toch!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aan het einde waar je ideal kiest is een klein lapje text waar je op kan drukken voor kortingscodes
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat zit bij Wehkamp wel in orde.
Ik ga hem trouwens niet bestellen; mijzelf kennende vergeet ik dat dan toch weer en koop ik hem ook nog ergens anders.
je moet bellen voor die codequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:14 schreef rickyszz het volgende:
Bij mij sta er al korting, maar dan kom ik uit op ¤44,-?
Bellen hoeft niet. Werkte bij mij gewoon. Invoeren bij het betalingsscherm. (waar je ook je betalingsoptie kiest)quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ga hem trouwens niet bestellen; mijzelf kennende vergeet ik dat dan toch weer en koop ik hem ook nog ergens anders.
tm 20ste meen ikquote:
ik vind de voorpret nu al meer dan die 35eur waardquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook maar gebeld, schijnt een storing te zijn, maar chille prijs, ja toch!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |