Als er ooit een goede reden was om een relatie te verbreken....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
pics van je vriendin?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuitenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
Je moet eens wetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuiten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
De meeste pre orders? Onzin. Gamemania verkoopt alleen voor de release date wanneer daar akkoord voor gegeven is van de uitgever. Daarnaast krijgen andere winkels dat akkoord ook en gaat de game overal in de verkoop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De meeste pre-orders bij GM krijg je
al een paar dagen voor de release.
Maar bij de GTA serie zal het (zoals normaal) niet zijn.
Maar je weet iig wel dat een exemplaar voor je klaar ligt.
Maar waarom doet iedereen zo moeilijk over pre-orders ?
Sowieso achtervolgingsmissies, en al helemaal die missies die scripted zijn en je gewoon rustig moet achtervolgen ipv intercepten FFFFUUUUquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef maxburger het volgende:
Ik heb net die missie in San Andreas gespeeld dat je OG Loc uit de gevangenis haalt. Wat een kut missie met die motor. Chase me, chase me!
Dat is wel een koopje idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Voor zn prijs kan ik hem niet laten liggen. en mocht ie alsnog voor de PS4 komen dan ruil ik hem wel omquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is wel een koopje idd.Maar alsnog ga ik het niet doen.
waar moet ik die code invullen dan? ik kom geen scherm tegen waar ik dat kan doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Ken dat gevoelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |