Gewoon bij Steamquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus gewoon maar beter niet pre-orderen bij FRS?
FRS zit op het randje van, falliet..quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb hem gepre-orderd bij de Free record shop. Loop ik daar van de week binnen, is bijne heel de FRS leeg, iets met reoganisatieHad er toch niet zo'n lekker gevoel bij. Maargoed, ze willen naar 1 winkel in Eindhoven, op dit moment hebben ze er 4. Dan maar in de stad halen uiteindelijk en niet in het winkelcentrum, ietsjes verder.
Klopt, dat is El quebrados of fort carstonquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef DSS24 het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/641
Dit lijkt ook verdomd veel op een plaatsje die je in San Andreas hebt... Er zat een Spray 'n Pay
Het is Pay 'n Spray.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:51 schreef DSS24 het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/screenshots/screenshot/641
Dit lijkt ook verdomd veel op een plaatsje die je in San Andreas hebt... Er zat een Spray 'n Pay
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef DSS24 het volgende:
Ik betaalde altijd achteraf dus noem ik het zo.
Dat spel komt toch wel of je het nou pre-ordered of nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Anushaar het volgende:
Ik ben eraan het twijfelen, GTA V pre orderen of niet, bedoel dadelijk gaat de game mania falliet, en ben ik me geld kwijt![]()
Game Mania doet niet moeilijk als jequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je kunt beter wachten op een limited edition of iets dergelijks ?
Ben ik ook van plan
Waarom pre orderen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het kutter dat ik hem wil preorderen maar eerst 100% zeker wil weten of ie voor de ps4 komt
De meeste pre-orders bij GM krijg jequote:
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De meeste pre-orders bij GM krijg je
al een paar dagen voor de release.
Maar bij de GTA serie zal het (zoals normaal) niet zijn.
Maar je weet iig wel dat een exemplaar voor je klaar ligt.
Maar waarom doet iedereen zo moeilijk over pre-orders ?
Dat is maximaal 1 dag van tevoren, en moet je alsnog een beetje mattie met die vent zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zie bovenstaande klachten van users die pre-orders hebben geplaatst en nu in hun broek schijten omdat ze niet zeker weten of de winkel uberhaupt nog bestaat. Stakkers.quote:Maar waarom doet iedereen zo moeilijk over pre-orders ?
2 a 3 dagen is wel vaker voorgekomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:23 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is maximaal 1 dag van tevoren, en moet je alsnog een beetje mattie met die vent zijn.
Tja...quote:[..]
Zie bovenstaande klachten van users die pre-orders hebben geplaatst en nu in hun broek schijten omdat ze niet zeker weten of de winkel uberhaupt nog bestaat. Stakkers.
Mogelijk een slecht spel(Aliens: Colonial Marines, Simcity), mogelijk veel technische problemen(Simcity), pre-order DLC dat weggesneden content is van het spel (Metro's Hard difficulty, facties voor Rome:TW 2) Ik wacht altijd wel een week na release met kopen van een spel om te horen van gebruikers wat ze ervan vinden, meestal download ik 'm ook omdat anno 2013 er nauwelijks demo's zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Alles wordt weggelaten en wordt day 1 DLC. tegenwoordig moet je al pre orderen voor een moeilijkheids graadquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar bij de GTA serie zal het (zoals normaal) niet zijn.
Maar je weet iig wel dat een exemplaar voor je klaar ligt.
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.quote:
Ligt er ook aan hoever je van de stad af woont.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
Hier in rotterdam (kop hem maar inquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoever je van de stad af woont.
Lekker personeel dan in die bepaalde winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |