Als er ooit een goede reden was om een relatie te verbreken....quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
pics van je vriendin?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben dan een weekendje weg met mn vriendin
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuitenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
Je moet eens wetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Brrr, inderdaad. Enge wereld daarbuiten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan komt ie op dag van release in mn brievenbus, geen zin om naar de winkels te gaan.
sowieso een verschrikkelijke hekel aan naar de stad / of winkel te gaanstaat er van dat quasi hippe personeel je de deur uit te staren met keiharde kankerherrie op de achtergrond
nee dankje, ik laat hem wel in mn brievenbus bezorgen rond 10:00 sochtends
De meeste pre orders? Onzin. Gamemania verkoopt alleen voor de release date wanneer daar akkoord voor gegeven is van de uitgever. Daarnaast krijgen andere winkels dat akkoord ook en gaat de game overal in de verkoop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De meeste pre-orders bij GM krijg je
al een paar dagen voor de release.
Maar bij de GTA serie zal het (zoals normaal) niet zijn.
Maar je weet iig wel dat een exemplaar voor je klaar ligt.
Maar waarom doet iedereen zo moeilijk over pre-orders ?
Sowieso achtervolgingsmissies, en al helemaal die missies die scripted zijn en je gewoon rustig moet achtervolgen ipv intercepten FFFFUUUUquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef maxburger het volgende:
Ik heb net die missie in San Andreas gespeeld dat je OG Loc uit de gevangenis haalt. Wat een kut missie met die motor. Chase me, chase me!
Dat is wel een koopje idd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Voor zn prijs kan ik hem niet laten liggen. en mocht ie alsnog voor de PS4 komen dan ruil ik hem wel omquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is wel een koopje idd.Maar alsnog ga ik het niet doen.
waar moet ik die code invullen dan? ik kom geen scherm tegen waar ik dat kan doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
Wehkamp net gebeld, je kan nu dus GTA V preorderen voor 36.50 als je de code Pinksteren gebruikt.
Mocht hij het niet doen kan er even gebeld worden naar ze, maar ik heb hem nu dus voor 36.50
Ken dat gevoelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Na SIMCITY pre-order ik NOOIT meer een game.![]()
Ik woon zelf in zo'n trieste buurt dat ik het bij m'n moeder laat afleverenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Omdat ik m'n post hier niet zelf ontvang
Goedkoper dan dit wordt het niet. Zou dit nu de inkoopprijs zijn voor Wehkamp?quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor 38,45 uiteindelijk in de pre-order bij Wehkamp. Of het op tijd aankomt of niet boeit mij niet zo, prijs zal niet beter zijn bij de release![]()
Code is trouwens "Pinksteren", dus niet helemaal in caps.
aan het einde waar je ideal kiest is een klein lapje text waar je op kan drukken voor kortingscodesquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar moet ik die code invullen dan? ik kom geen scherm tegen waar ik dat kan doen
Het is niet capslock gebonden, alles magquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor 38,45 uiteindelijk in de pre-order bij Wehkamp. Of het op tijd aankomt of niet boeit mij niet zo, prijs zal niet beter zijn bij de release![]()
dat zal rond de 4 tientjes liggen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:33 schreef eight het volgende:
[..]
Goedkoper dan dit wordt het niet. Zou dit nu de inkoopprijs zijn voor Wehkamp?
Het werkte bij mij juist niet met caps. Nouja dat kan ook komen omdat ik mobiel probeerde te bestellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is niet capslock gebonden, alles mag
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Geen idee, lijkt me niet dat je zo'n grote titel als loss leader gaat inzetten. Het percentage dat iets extra's erbij haalt lijkt me echt laag. Aan de andere kant lijkt een marge van 20 euro op een spel ook weer erg hoog.
Dat klopt wel. Ik heb nog nooit een game besteld daar maar met de juiste prijs weet je mij over te halen als shopquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.
Ze hebben vaak leuke acties qua playstation games.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:00 schreef eight het volgende:
[..]
Idd. Toch is bijverkoop eigenlijk de enige reden die ik kan bedenken. Waarschijnlijk horen de gamers die nu een pre order plaatsen bij wehkamp toch niet tot hun reguliere klanten, dus niet geschoten is altijd mis.
Dat zit bij Wehkamp wel in orde.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef Thieske het volgende:
Op zich wel een leuke prijs bij de Wehkamp.
Toevallig iemand die ervaring heeft met het bestellen van games daar en die weet of ze dan ook echt op de release dag leveren?
ik heb ook maar gebeld, schijnt een storing te zijn, maar chille prijs, ja toch!!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
aan het einde waar je ideal kiest is een klein lapje text waar je op kan drukken voor kortingscodes
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat zit bij Wehkamp wel in orde.
Ik ga hem trouwens niet bestellen; mijzelf kennende vergeet ik dat dan toch weer en koop ik hem ook nog ergens anders.
je moet bellen voor die codequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:14 schreef rickyszz het volgende:
Bij mij sta er al korting, maar dan kom ik uit op ¤44,-?
Bellen hoeft niet. Werkte bij mij gewoon. Invoeren bij het betalingsscherm. (waar je ook je betalingsoptie kiest)quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ga hem trouwens niet bestellen; mijzelf kennende vergeet ik dat dan toch weer en koop ik hem ook nog ergens anders.
tm 20ste meen ikquote:
ik vind de voorpret nu al meer dan die 35eur waardquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb ook maar gebeld, schijnt een storing te zijn, maar chille prijs, ja toch!!!
Ik kan alleen met iDeal? Laat maar, ander account wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Betalen per acceptgiro in september![]()
Wehkamp
Nu doet de code het wel inderdaad. Heb hem even geannuleerd en opnieuw besteldquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ga toch vragenquote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
Hij zal ooit wel komen, maar ik heb voor mezelf nu besloten om gewoon voor een console versie te gaan. Speelt toch wel fijner en die versies zijn toch altijd wel beter gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga toch vragenWanneer verwachten jullie dat de PC versie wel komt? Las ergens dat andere GTA's hun pc versie 6 tot 12 maand na de console versie releasden. Klopt dat?
behalve de aim is een console fijner jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hij zal ooit wel komen, maar ik heb voor mezelf nu besloten om gewoon voor een console versie te gaan. Speelt toch wel fijner en die versies zijn toch altijd wel beter gemaakt.
Inderdaad, vind de PS3 echt bagger met aimen.. Doe mij maar lekker een muis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve de aim is een console fijner ja
Maar met pc is t kut dat je lang moet wachtenheeft iedereen toch alles al gespoiled
En toch gelukt, bedankt ma.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef Marco001 het volgende:
Ppfff, toch besloten hem te bestellen, kan ik niet inloggen.
1. Er is geen PC versie aangekondigd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
Ik heb nog een paar vragen
1. Gaan de graphics voor de PC veel beter zijn dan de ps3 of gewoon een directe poort met dezelfde graphics?
2. Gaat deze ook nog uit komen voor ps4/xbox720?
Helaas denk ik dat je dan vrij lang kan wachten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
Heb mijn beslissing gemaakt, ik wacht wel op de PC versie geen zin in de brakke graphics van de console.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
Heb mijn beslissing gemaakt, ik wacht wel op de PC versie geen zin in de brakke graphics van de console.
Consolegamer spotted...quote:
Tsja, genoeg andere games nog dit jaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat je dan vrij lang kan wachten.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Consolegamer spotted...
[..]
Tsja, genoeg andere games nog dit jaarVermaak me wel hoor. Heb nu nog geen gamepc dus denk dat ik sowieso eerst nog heel wat in te halen heb
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Consolegamer spotted...
[..]
Tsja, genoeg andere games nog dit jaarVermaak me wel hoor. Heb nu nog geen gamepc dus denk dat ik sowieso eerst nog heel wat in te halen heb
Er valt niet te ontkennen dat spellen op een pc er 100x beter uit zien op grafisch gebied dan op een console.quote:
Ik weet prima wat ik typ hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Je weet niet eens waar je over aan het lullen bent vent.
360 kost nieuw ¤ 179,99 (tweakers pricewatch)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Er valt niet te ontkennen dat spellen op een pc er 100x beter uit zien op grafisch gebied dan op een console.
Je kan het natuurlijk ook anders zien. Wanneer ik toch al een goeie pc heb hoef ik er alleen nog maar een goeie videokaart bij te kopen om er een ''game pc'' van te maken. Een goeie videokaart in de vorm van 7870xt of 7950 heb je voor zo'n eurotje of 200-260. Dan vallen die kosten allemaal nog wel mee. Mijn ps3 slim kostte bijna 2 jaar geleden 275 euro (320gb icm bf3)quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Rogan het volgende:
[..]
360 kost nieuw ¤ 179,99 (tweakers pricewatch)
Goede PC kan je ¤ 750 + voor rekenen.
Natuurlijk zien PC games er beter uit Sherlock.
Die lag ligt niet aan je aantal hertz, maar aan de paardenkrachten van de PS3. Dus een nieuwe tv gaat niet helpen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Hoeveel Hz tv hebben jullie trouwens?
Ik heb 60 en GTA IV ging soms een beetje laggerig, is 120Hz aan te raden? Ik las namelijk dat de PS3 maar een 60hz output ofzo heeft
Hmm ligt dat aan die 256MB GDDR3 ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:21 schreef maxburger het volgende:
[..]
Die lag ligt niet aan je aantal hertz, maar aan de paardenkrachten van de PS3. Dus een nieuwe tv gaat niet helpen.
Jup, en de videokaart. Gelukkig heeft Rockstar de RAGE goed weten te optimaliseren dus GTAV zou stukken beter moeten lopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ligt dat aan die 256MB GDDR3 ?
Ik heb het spel wel eens bij vrienden op een andere tv gespeeld en daar ging het naar mijn idee soepeler allemaal maar kan ook tussen m'n oren zitten.
Ja, ik heb ook besteld dankje gozer!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Jimbo het volgende:
allemaal mensen blij gemaaktmijn dag kan niet meer stuk
Je kan het natuurlijk anders zien, je 'goede' PC heeft ook geld gekost.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk ook anders zien. Wanneer ik toch al een goeie pc heb hoef ik er alleen nog maar een goeie videokaart bij te kopen om er een ''game pc'' van te maken. Een goeie videokaart in de vorm van 7870xt of 7950 heb je voor zo'n eurotje of 200-260. Dan vallen die kosten allemaal nog wel mee. Mijn ps3 slim kostte bijna 2 jaar geleden 275 euro (320gb icm bf3)
Accept giro, omdat toen ik bestelde die korting er nog niet af gingquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook besteld dankje gozer!
Hebben jullie ideal of accept giro gedaan?
Ah oke, ik hoop het!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jup, en de videokaart. Gelukkig heeft Rockstar de RAGE goed weten te optimaliseren dus GTAV zou stukken beter moeten lopen.
Daarnaast is de multiplayer op consoles op 1 of andere manier ook chiller.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef Ties02 het volgende:
Precies, sinds GTA als third person bestond heb ik het altijd op console gespeeld.
Lekker vanuit bed of op de bank
Die shit was best tof ja, aardig wat uurtjes mee vermaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond de multiplayer van IV helemaal niet zo slecht als ik mensen vaak hoor zeggen eigenlijkLekker met RPG's op elkaar vuren op het vliegveld.
Die party mode met vrienden was ook best geniaal.
launchdate komt ie binnen, en als je met acceptgiro besteld heb stuur je hem gewoon weer terug. (anders ook maar dan moet je op je geld wachten)quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Ook maar een pre-order bij Wehkamp gedaan.
Ben benieuwd of ik mezelf kan inhouden als het spel een paar dagen eerder in de winkel ligt en ik het nog niet binnen heb
Held! Zojuist ook besteld dmv acceptgiroquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
tussen 8.00 en 23.00 vandaag is deze 44 euro bij Wehkamp!
Zelfs maar ¤ 36,50 met code PINKSTEREN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |