Ik kan alleen met iDeal? Laat maar, ander account wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:41 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Betalen per acceptgiro in september![]()
Wehkamp

Nu doet de code het wel inderdaad. Heb hem even geannuleerd en opnieuw besteldquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor 38,45 uiteindelijk in de pre-order bij Wehkamp. Of het op tijd aankomt of niet boeit mij niet zo, prijs zal niet beter zijn bij de release![]()
Code is trouwens "Pinksteren", dus niet helemaal in caps.

Ik ga toch vragenquote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.

Hij zal ooit wel komen, maar ik heb voor mezelf nu besloten om gewoon voor een console versie te gaan. Speelt toch wel fijner en die versies zijn toch altijd wel beter gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga toch vragenWanneer verwachten jullie dat de PC versie wel komt? Las ergens dat andere GTA's hun pc versie 6 tot 12 maand na de console versie releasden. Klopt dat?

behalve de aim is een console fijner jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hij zal ooit wel komen, maar ik heb voor mezelf nu besloten om gewoon voor een console versie te gaan. Speelt toch wel fijner en die versies zijn toch altijd wel beter gemaakt.

Inderdaad, vind de PS3 echt bagger met aimen.. Doe mij maar lekker een muis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve de aim is een console fijner ja
Maar met pc is t kut dat je lang moet wachtenheeft iedereen toch alles al gespoiled

En toch gelukt, bedankt ma.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef Marco001 het volgende:
Ppfff, toch besloten hem te bestellen, kan ik niet inloggen.

1. Er is geen PC versie aangekondigd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
Ik heb nog een paar vragen
1. Gaan de graphics voor de PC veel beter zijn dan de ps3 of gewoon een directe poort met dezelfde graphics?
2. Gaat deze ook nog uit komen voor ps4/xbox720?

Helaas denk ik dat je dan vrij lang kan wachten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
Heb mijn beslissing gemaakt, ik wacht wel op de PC versie geen zin in de brakke graphics van de console.

quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
Heb mijn beslissing gemaakt, ik wacht wel op de PC versie geen zin in de brakke graphics van de console.

Consolegamer spotted...quote:
Tsja, genoeg andere games nog dit jaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:53 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Helaas denk ik dat je dan vrij lang kan wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |