quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
De PC waarop het wordt gespeeld kost 600, met zeer veel gemodde auto's en custom missions. En ik maak die vergelijking omdat het een spel wordt voor o.a next-gen consoles, dus verwachtte ik betere graphics dan wat ik tot nu toe heb gezien.
Ik zeg het alleen omdat ik bij mensen als jij niet verwacht dat ze daar van op de hoogte zijn.quote:
Aaah ok, dus dan moet het gepubliceerd zijn door de uitgever / ontwikkelaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:10 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen omdat ik bij mensen als jij niet verwacht dat ze daar van op de hoogte zijn.
Oeeps, ik dacht dat je wel wist dat ik rij R* werk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Aaah ok, dus dan moet het gepubliceerd zijn door de uitgever / ontwikkelaar.
Waar is die officiële bron?
Dan nog.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oeeps, ik dacht dat je wel wist dat ik rij R* werk.
Nee, ik heb het verkeerd geschreven, er moest ''waarschijnlijk'' voor
Nee, want je verwacht dat een nieuw spel gewoon een stuk mooier is dan het vorige.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee, want je verwacht dat een nieuw spel gewoon een stuk mooier is dan het vorige.
Dus jij verwacht dat een spel er niet een stuk mooier uitziet, dan zijn voorloper? Ga toch wegquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Als ik dit topic zo lees gaat het de slechtste game ooit worden.
Nee.quote:
Ik ga helemaal niks bezoeken.quote:
Ik wou alleen weten waarom jij denkt dat het een slecht spel gaat worden.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dus jij verwacht dat een spel er niet een stuk mooier uitziet, dan zijn voorloper? Ga toch weg
In plaats van zo debiel te doen kun je ook gewoon met woorden communiceren, maar dat is blijkbaar te hoog gegrepen? Ik heb het al gezien, laters.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
In plaats van zo debiel te doen kun je ook gewoon met woorden communiceren, maar dat is blijkbaar te hoog gegrepen? Ik heb het al gezien, laters.
omdat dit topic zo negatief is.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik wou alleen weten waarom jij denkt dat het een slecht spel gaat worden.
Ah ok.quote:
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |