quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Je wilt ook een pakje fristi en een zakje smoeltjes bij spel?
Wat is dit voor onzin zeg
Met de echt zeldzame auto's doe je wat zuiniger (logisch) daarbij kun je toch bijna alles wel een keer weer vinden.
Als je ook maar een beetje kunt rijden, is er toch niks aan de hand?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Dat is tantoe gay.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]![]()
Voor de gepimpte auto's zou ik het wel logisch vinden, gewoon een soort verzekering ofzo
Stel je maakt even een rondje en je flipt hem perongeluk, dan ben je hem dus mooi kwijt (tenzij je je save game load)
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:11 schreef maxburger het volgende:
[..]
Je kan in GTA V je eigen auto kopen bij een dealer.
gast, ik vraag er toch ook niet om... leer eens lezen idioot...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin zeg
Met de echt zeldzame auto's doe je wat zuiniger (logisch) daarbij kun je toch bijna alles wel een keer weer vinden.
Als je ook maar een beetje kunt rijden, is er toch niks aan de hand?
Stond ergens in een preview.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is tantoe gay.
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Dit dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef NumberSeven het volgende:
Het belangrijkste vind ik dat het gewoon een heldere en overzichtelijke omgeving is, vond gta IV wel heel erg donker en grauw met al die hoge gebouwen en viaducten zie je bijna niets van de omgeving. Ik zou het ideaal vinden als ze de omgeving van Vice City hadden meegenomen. ben trouwens wel blij dat het een tommy vercetti-achtige hoofdpersoon is.
Dat houd je toch in de stad.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef NumberSeven het volgende:
Het belangrijkste vind ik dat het gewoon een heldere en overzichtelijke omgeving is, vond gta IV wel heel erg donker en grauw met al die hoge gebouwen en viaducten zie je bijna niets van de omgeving. Ik zou het ideaal vinden als ze de omgeving van Vice City hadden meegenomen. ben trouwens wel blij dat het een tommy vercetti-achtige hoofdpersoon is.
En voor alle SA fans hebben we een neger om mee te spelen!quote:Op zondag 12 mei 2013 13:57 schreef NumberSeven het volgende: ben trouwens wel blij dat het een tommy vercetti-achtige hoofdpersoon is.
Je kunt de shops wel opzoeken, maar niets kopen. Gewoon jatten.quote:
nee want niemand is zijn auto kwijt na het flippen. die pakken een andere wagen om hem weer rechtop de duwen.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:05 schreef Ties02 het volgende:
Stel je maakt even een rondje en je flipt hem perongeluk, dan ben je hem dus mooi kwijt (tenzij je je save game load)
Waarheid!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
nee want niemand is zijn auto kwijt na het flippen. die pakken een andere wagen om hem weer rechtop de duwen.
behalve jij dus
fristiquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:28 schreef Pap89 het volgende:
dat de makers maar eens tegen die logica in moeten gaan en dat je eigen auto's hoe dan ook op hun plek staan,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |