Iets totaal willekeurigs. Zoals "Appelkruimel gebak", "Het is patat", "Leve de republiek", "Negers zijn bruin" of de klassieke "Nee, want ja".quote:
Ben al bezig jachtploeg op te richten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Straks heb je mensen hier zo kwaad gemaakt dat ze je komen opzoeken en neersteken tijdens de (pre-)meet ofzo.
machtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Ugjerke het volgende:
Toch ergens jammer als je je bedenkt dat je de lapo had kunnen hebben. Dat heeft toch iets he, wat is dat toch ja?
Want ik ben te dik voor jouw skinny ass?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ben al bezig jachtploeg op te richten.
iets met negers is altijd lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Iets totaal willekeurigs. Zoals "Appelkruimel gebak", "Het is patat", "Leve de republiek", "Negers zijn bruin" of de klassieke "Nee, want ja".
Ik zie 'm nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Chloroform het volgende:
Je eigen UI als plaatje in de OP zetten.Zosk.
![]()
Waarom kom jij niet meer naar de echte meet eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want ik ben te dik voor jouw skinny ass?
soms komt spongebob nog.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Silentalarm het volgende:
Is er nog iets op tv wat de moeite van het kijken waard is?
Behalve de Holocaust, dat ligt nogal gevoelig bij ze.quote:
Zeker je bril niet op?!?! hahaHahaAHahah ;pquote:
Nou nou, 6 ja 4 nee, ik heb denderendere (wow) uitslagen gezienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Chloroform het volgende:
KLB / [KLB SC] Kom hier bevestiging krijgen :$
Hahahaha
Om jouw lichaam na afloop te dumpen hebben we 11 man nodig om dat gevaarte te verplaatsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Want ik ben te dik voor jouw skinny ass?
Moest drie keer lezenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker je bril niet op?!?! hahaHahaAHahah ;p![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deelnemers: Skippy22.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet meer naar de echte meet eigenlijk?
vrij vandaag manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Sala... ga eens bij het spoor weg, het leven heeft best nog wel zin
copy de afbeelding url van een UI.quote:
op fok posten als laatste activiteit voor je zelfmoord pleegtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want op een vrije dag kun je geen zelfmoord plegen idd.
Nee, niet genoeg stress. Vrije dag is niet stress tenzij elke dag vrije dag dan vrije dag juist stress. Snap?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want op een vrije dag kun je geen zelfmoord plegen idd.
Ja (9)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou nou, 6 ja 4 nee, ik heb denderendere (wow) uitslagen gezien.
Denken dat skippy echt komt.quote:
Dan is het op zich wel terecht om jezelf van kant te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op fok posten als laatste activiteit voor je zelfmoord pleegt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Chloroform het volgende:
Je eigen UI als plaatje in de OP zetten.Zosk.
![]()
Als krio komt kom ik ook heb ik gezegd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook al was die er niet, dan ging je toch nie.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou nou, 3 stemmen erbij.
't Interesseart mah niet.
Hoezo? iedereen is juist de hele tijd heel negatief over het verloop.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Dat gezanik over die meet trouwens de hele tijd.Kan niet anders dat die meet ontzettend tegen gaat vallen.
Tenzij iemand bliksemschietende koalas uitpoept.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Dat gezanik over die meet trouwens de hele tijd.Kan niet anders dat die meet ontzettend tegen gaat vallen.
Hij komt wel maar niet door jou, schatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als krio komt kom ik ook heb ik gezegd.
Was tijd geleden toch ook zo een ONZ meet, met van die figuren als Spaghettivretah en die pepsnuivende aap?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Tja. Dan is 't zwakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Denken dat skippy echt komt.Overigens zat jij al heel lang te hinten dat je misschien toch maar niet zou komen. Vind ik toch een beetje zwak.
Als het toch m'n laatste dag zou zijn zou ik denk ik direct voor de heroinespuit gaan. Blowen doe ik al zo vaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan is het op zich wel terecht om jezelf van kant te maken.
Ik zou denk ik fappen en blowen.
Ik ben een keer naar een ONZ meet gegaan toen ik helemaal niet op Fok! zat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was tijd geleden toch ook zo een ONZ meet, met van die figuren als Spaghettivretah en die pepsnuivende aap?
Oh shi-.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij komt wel maar niet door jou, schat
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was tijd geleden toch ook zo een ONZ meet, met van die figuren als Spaghettivretah en die pepsnuivende aap?
Hoezo? Is de wond nog te vers?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen we het ook een dag níet over Vas hebben?
Ja vooral aangezien jij zo'n beetje de grootste mond had over kijken of iedereen in het echt ook nog zo stoer was. Maar ja, jouw keuze.quote:
Jij kent mn skills niet. Ik vergeef je jouw opmerking.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij komt wel maar niet door jou, schat
Wilde er nog inb4 vas bij zetten maar wilde eigenlijk gewoon dat iemand t zou doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen we het ook een dag níet over Vas hebben?
Zo kk vlijmscherp deze chickquote:
Deelnemers spreken me niet aan. De eters wel. Dus daar ben ik wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja vooral aangezien jij zo'n beetje de grootste mond had over kijken of iedereen in het echt ook nog zo stoer was. Maar ja, jouw keuze.
Goed punt. En ik zou gaan wildplassen, maar niet laf in een steegje, nee gewoon tijdens het afrekenen in de winkel ofzo. En dan doen alsof het doodnormaal is. Of je vinger afsnijden en op de toonbank leggen. "Doe me mijn ringvinger maar eeeeen.. hebben jullie nog opladers voor een samsung?".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het toch m'n laatste dag zou zijn zou ik denk ik direct voor de heroinespuit gaan. Blowen doe ik al zo vaak.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij een verse wond van je neusverkleining?
Was eigenlijk een serieuze vraag, ze zou er toch echt wat aan gaan doen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
chloro neusgrappen worden wel een beetje oud
Hehe in zo'n winkel waar je 50 cent moet betalen om de wc te gebruiken, 50 cent op de toonbank leggen en er tegenaan zeiken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Goed punt. En ik zou gaan wildplassen, maar niet laf in een steegje, nee gewoon tijdens het afrekenen in de winkel ofzo. En dan doen alsof het doodnormaal is. Of je vinger afsnijden en op de toonbank leggen. "Doe me mijn ringvinger maar eeeeen.. hebben jullie nog opladers voor een samsung?".
Vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
chloro neusgrappen worden wel een beetje oud
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef WAHRHEIT het volgende:
Sala... ga eens bij het spoor weg, het leven heeft best nog wel zin
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij een verse wond van je neusverkleining?
whatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Om jouw lichaam na afloop te dumpen hebben we 11 man nodig om dat gevaarte te verplaatsen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe in zo'n winkel waar je 50 cent moet betalen om de wc te gebruiken, 50 cent op de toonbank leggen en er tegenaan zeiken.
Hahaha.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was eigenlijk een serieuze vraag, ze zou er toch echt wat aan gaan doen?
Ik snap 'em niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ja, het is wel iets wat ik overweeg maar dat is nog een proces.
Snap je... Proces... Omdat-ie zo groot is...![]()
![]()
300% srsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
whatdeze tent wordt steeds grimmiger.
![]()
Zou de punch eerder zetten bij 'overweeg', omdat ze niet geloven dat 'ie zo zwaar is enzquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ja, het is wel iets wat ik overweeg maar dat is nog een proces.
Snap je... Proces... Omdat-ie zo groot is...![]()
![]()
Chloro's neus is 9 kg?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou de punch eerder zetten bij 'overweeg', omdat ze niet geloven dat 'ie zo zwaar is enz.
Zwaar? Nee man, alleen in het midden beetje de zijkanten bijschaven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou de punch eerder zetten bij 'overweeg', omdat ze niet geloven dat 'ie zo zwaar is enz.
Wel veel geld voor iets dat klinkt alsof je alleen even je dooie haarpunten wil knippen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwaar? Nee man, alleen in het midden beetje de zijkanten bijschaven.
Zo bigga?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Al zou Pinokkio de holocaust ontkennen heeft 'ie nog een kleine neus dan Chloro.
Ik laat iemand gewoon een stomp op m'n neus geven, dan is het geen cosmetische ingreep meer, hehehehhe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel veel geld voor iets dat klinkt alsof je alleen even je dooie haarpunten wil knippen.
Gewoon met zo'n ding doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik laat iemand gewoon een stomp op m'n neus geven, dan is het geen cosmetische ingreep meer, hehehehhe.
Jij met je hero :pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Als het toch m'n laatste dag zou zijn zou ik denk ik direct voor de heroinespuit gaan. Blowen doe ik al zo vaak.
Is dit een subtiele manier om te zeggen dat ik meteen maar m'n hele kop moet laten verbouwen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n ding doen.
[ afbeelding ]
Mag wel hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ugjerke het volgende:
Ik wilde Chloro quoten maar toen dacht ik "Nee, die heb ik net al gequote". Dus toen deed ik het niet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dit een subtiele manier om te zeggen dat ik meteen maar m'n hele kop moet laten verbouwen?
GEEF ANTWOORD DAN, VIEZE CURRYKROKETquote:
Wow! Een halve, nou iets meer, ergens tussen een halve en een hele seconde voordat deze pagina geladen was had ik exact deze woorden in mijn hoofd. Ik wist gewoon dat die er zouden staan. Hoe bizar is dat?quote:
Currycroketquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
GEEF ANTWOORD DAN, VIEZE CURRYKROKET
Weer iets nieuws geleerd over mijzelf. Ik vind "VIEZE CURRYKROKET" seksueel opwindend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
GEEF ANTWOORD DAN, VIEZE CURRYKROKET
En jij ziet niet eens of je nou een kroket of een frikandel in je handen hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Currycroket_!
Jij kan nieteens fatsoenlijk een kroket eten man gek.
je bent gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, ga uit mijn hoofd!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wow! Een halve, nou iets meer, ergens tussen een halve en een hele seconde voordat deze pagina geladen was had ik exact deze woorden in mijn hoofd. Ik wist gewoon dat die er zouden staan. Hoe bizar is dat?
Moet je je vinger er eens insteken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weer iets nieuws geleerd over mijzelf. Ik vind "VIEZE CURRYKROKET" seksueel opwindend.
Meisjes in de treinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
dat feel wanneer je in de trein zit, de zon ondergaat en de ramen gaan reflecteren.dat arms
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij ziet niet eens of je nou een kroket of een frikandel in je handen hebt.
Die rij heeft dezelfde dikte als jouw brilglazen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Bij jou past een een hele Febo-rij aan kroketten in één neusgat.
Je zag het gewoon al staan, maar je brain was gewoon te traag om het te processenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wow! Een halve, nou iets meer, ergens tussen een halve en een hele seconde voordat deze pagina geladen was had ik exact deze woorden in mijn hoofd. Ik wist gewoon dat die er zouden staan. Hoe bizar is dat?
Oké, oké, ik ga al.quote:
Mmmmm... Jij weet wat sexy is.quote:[..]
Moet je je vinger er eens insteken.
Geen montuur dat op jouw kop pastquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die rij heeft dezelfde dikte als jouw brilglazen.
Als dit waar is hoef ik het niet te weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je zag het gewoon al staan, maar je brain was gewoon te traag om het te processen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
je bent gek.Nieuwsgierigheid is een bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Omg, waarom ben je zo gemeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen montuur dat op jouw kop past.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omg, waarom ben je zo gemeen.
HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
8,23/10 op de schaal van goed gevonden.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
[..]
Bel me wanneer ze 18+ zijn :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja goed zo. En blijf uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oké, oké, ik ga al.Het was ook niet mijn bedoeling, ik sloeg linksaf en daar was ik.
[..]
Mmmmm... Jij weet wat sexy is.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
!
8,23/10 op de schaal van goed gevonden.
[..]
8/10 would cuddle and tell everything's alright.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dan ben jij al 56, dkut pls.quote:
Zat jij in East 17?!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
8/10 would cuddle and tell everything's alright.
Dit lijkt mij nou zo'n geval van "Ik zeg het een, maar ik bedoel het ander".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja goed zo. En blijf uit mijn hoofd.
Nooit een kroket gevonden die groot genoeg was.quote:Wel eens geblazen in een te hete kroket?
Maakt dat uit dan?quote:
Eeeh, als ik dan in je hoofd mag komen. Prima, zat ik in East 17.quote:
Ja, als we zelfmoord plegen plassen we in een winkel en onze kinderen zijn mollen.quote:
In mijn hoofd komen, ja ja, die ken ik. Zeker mijn neus neuken of niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Eeeh, als ik dan in je hoofd mag komen. Prima, zat ik in East 17.
Nee, Lakiquote:
Ik las 'jeuken'. Die dirty mind van mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In mijn hoofd komen, ja ja, die ken ik. Zeker mijn neus neuken of niet.
Eigenlijk niet, DM me je nummer, dWc heeft toch niets te zeggen in dezen.quote:
[..]
Chloro, ik snap het idee achter zelfspot, maar je hebt een mooie neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ze maar praten.
Ahw, wat lief. Voel me ineens een stuk beter, heb meer zelfvertrouwen gekregen en kan de wereld aan. Thanks!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Chloro, ik snap het idee achter zelfspot, maar je hebt een mooie neus.Laat ze maar praten.
Zeven dagen lang.quote:
Ok, momentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, DM me je nummer, dWc heeft toch niets te zeggen in dezen.
Verwacht je wat anders van een vrouw? :$quote:
Haha, nice. Had dat tijd geleden met zo'n filmpje over pinguïns.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Door je post tot nu filmpjes van/over/met mollen aan het kijken.
Ik kan je de lasagne van de jumbo niet aanraden.quote:
quote:
Dat kon je altijd al en dat heb ik altijd al geweten, maar nooit durven uitspreken omdat ik bang was voor digitale lasterpraatjes en cyberpesten. Ben zo trots op je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, wat lief. Voel me ineens een stuk beter, heb meer zelfvertrouwen gekregen en kan de wereld aan. Thanks!
Dappere Dodoquote:
Word een beetje emotioneel door deze lieve woorden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat kon je altijd al en dat heb ik altijd al geweten, maar nooit durven uitspreken omdat ik bang was voor digitale lasterpraatjes en cyberpesten. Ben zo trots op je.
Ziek, dit.. Noem jou toch ook geen Bobotiequote:
Die is lekker!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan je de lasagne van de jumbo niet aanraden.
over 5 minuten test ik de bbq chicken big pizza van dr. oetker voor je.
Ik ga wel voor die andere optie dan, if you don't mind :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever penis. Die dingen smaken zo nice.
Met of zonder kaas?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jawelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ziek, dit.. Noem jou toch ook geen Bobotie
Blijf eens van die snoepjes afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:05 schreef Ugjerke het volgende:
S S S S
A A A A
F F F F
E E E E
T T T T
Y Y Y Y
SAFE SAFE SAFE SAFE
DANCE
TOE DIE DOE TIE DOE TIE DOE TIE
Ben in een lievige bui, vraag me niet hoe het kan maar profiteer en bizar hard van. Nu kan ik tenminste mijn gevoel uitspreken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word een beetje emotioneel door deze lieve woorden.
Als je maar niet van je af gaat slaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word een beetje emotioneel door deze lieve woorden.
De snoepjes zitten in mijn hoofd.quote:
Gelijk geef ik je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal dit moment voor eeuwig koesteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben in een lievige bui, vraag me niet hoe het kan maar profiteer en bizar hard van. Nu kan ik tenminste mijn gevoel uitspreken.
Dit vind ik zelfs niet cool.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
als chloro haar neus in een startup zaakje steekt heb je meteen een multinational
Baby neushoorn?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De snoepjes zitten in mijn hoofd.
WOEPWOEPWOEPWOEPWOEP DOET DE NEUSHOORN
Ik dacht dat we een speciale band aan het creëren waren, kom je met dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
als chloro haar neus in een startup zaakje steekt heb je meteen een multinational
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Waarom een baby? Ik sluit het niet uit, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de reden waarom je opeens aan baby neushoorns denkt.quote:
Dat is inmiddels ook terecht.quote:
Te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Hier een hintquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom een baby? Ik sluit het niet uit, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de reden waarom je opeens aan baby neushoorns denkt.
Dat is een olifant.quote:
Doe eens normaal, dat is een grijze muisquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Te laat.'Fappen met oude kaas en ganzen', zal de bitches sowieso wel trekken, ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Je moeder is een grijze muis.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit.
Bakkes, fluitinjereetmansquote:
Wiesda in je UI?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
'Fappen met oude kaas en ganzen', zal de bitches sowieso wel trekken, ja..
Ah, iemand heeft er een opmerking over gemaakt. Tijd om een nieuwe te bedenken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je het zeker?quote:
WHAT THE FUCK MUR?! JEZUS GODVER CHRISTUS TERINGSTOKKNOBBELTYFUS.quote:
begin me te trekkequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee.. Mensen die niet wetenquote:
Vind ik lullig dat je zo over haar praat, doet me pijnquote:
Een goede gerijpte kaas kan soms net dat extra beetje pit geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Knuffel?quote:
Ik zal een kaasplankje meenemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Mensen die niet weten:$
[..]
Vind ik lullig dat je zo over haar praat, doet me pijn
Hoe kan ik je nu ooit nog aan haar voorstellen man
Wil die kleine tentakeltjes kietelen.quote:
Hmmm Camembert hmmmmmquote:
Oké, ik wacht.quote:
Honger gekregen :$quote:
Wil je een smoothie?quote:
Ik bewaar de kaas voor je moeder hoor. Ik heb nog wel een brosje, maar dat is voornamelijk lucht.quote:
Van jou welquote:
Ok, vooruit.. Als het maar wel hete lucht is ok? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bewaar de kaas voor je moeder hoor. Ik heb nog wel een brosje, maar dat is voornamelijk lucht.
Geen probleem, ding heeft de halve dag in m'n broek gezet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van jou wel
[..]
Ok, vooruit.. Als het maar wel hete lucht is ok? :$
Net als mijn bros.quote:
Kan moeilijk omgaan met mijn gevoelens, moeilijke jeugd ditdat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een speciale band aan het creëren waren, kom je met dit.
Alles komt helemaal goed, het is fantastisch.. Kan het iedereen aanbevelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen probleem, ding heeft de halve dag in m'n broek gezet.![]()
Er is absoluut niks dat daarbij mis kan gaan.
Mwehehehequote:
Iedereen showt ineens KLB SC-liefde aan elkaar, waar blijft mijn portie.quote:
Dat je er om moet vragen zegt al genoeg he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Iedereen showt ineens KLB SC-liefde aan elkaar, waar blijft mijn portie.
Pics van je tietenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kom maar even op schoot hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kom maar :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me geroepen voelen, maar ik ben te druk met fappen op Dqod's fobo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Daar heb ik echt respect voor, weet je dat? Je hebt ook mensen die het exclusief en voor zichzelf willen houden, maar zo ben jij niet. Jij verkondigt het goede gewoon aan eenieder die het wil horen of totdat je afgeleid word door iets anders. Dat is echt bewonderingswaardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alles komt helemaal goed, het is fantastisch.. Kan het iedereen aanbevelen
Ik ben in the mood meisje. Je kan alles krijgen nu.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Kijk uit mensen, deze dame sleurt je mee in een uitzichtloze seksrelatie, een episch en animalistisch dierdicht dat zijn weerga niet kent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten, ben ik er voor je. We kunnen elkaar erdoorheen slepen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan moeilijk omgaan met mijn gevoelens, moeilijke jeugd ditdat.
Ik wil hier helemaal niet om lachen.quote:
Ambi toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben in the mood meisje. Je kan alles krijgen nu.
Wil je ook even met mij kroelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben in the mood meisje. Je kan alles krijgen nu.
Word btje verlegen van jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me geroepen voelen, maar ik ben te druk met fappen op Dqod's fobo.
[..]
Daar heb ik echt respect voor, weet je dat? Je hebt ook mensen die het exclusief en voor zichzelf willen houden, maar zo ben jij niet. Jij verkondigt het goede gewoon aan eenieder die het wil horen of totdat je afgeleid word door iets anders. Dat is echt bewonderingswaardig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk uit mensen, deze dame sleurt je mee in een uitzichtloze seksrelatie, een episch en animalistisch dierdicht dat zijn weerga niet kent.
Begin er alleen aan als je er tegen opgewassen bent.
Dan kan ik je vertellen dat we synchroon aan het fappen zijn. Windt het je op?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik me geroepen voelen, maar ik ben te druk met fappen op Dqod's fobo.
Kom JIJ maar even op schoot meisjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wil je ook even met mij kroelen?
Ik heb een jetlag en ben zielig en moe en heb knuffelbehoefte's
Je doet het erom eh, vuig kindquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar je vriendin.
[..]
Prrrrrrr
Vind haar door die film stom. Stel me haar nu altijd voor met die slome gezichtsuitdrukking en dat eendebekje wat ze de hele tijd had.quote:
Ga je ook weer babyfruithapjes eten dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Silentalarm het volgende:
Zojuist besloten dat ik weer een slabbetje ga dragen tijdens het eten.
Ok, DM je nummer maar.quote:
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.quote:
Beetje in m'n mond gekotst.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Heb je toen ook nog een beetje met je tong er doorheen geroerd en daarna de harde stukjes nog een keer extra gekauwd?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan kan ik je vertellen dat we synchroon aan het fappen zijn. Windt het je op?
Dat zeg je maar tegen Mozy als je weer eens op zijn gezicht klaarkomt, maar niet tegen mij.quote:
Wauw Ugjerke.. Just... Wauw.. Dude :$ :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet meer voor me houden. Soms kom je een speciaal iemand tegen, een bijzonder iemand. En als dat gebeurt moet diegene dat weten. Dat verdient diegene. Dat verdien jij. Want voor je het weet ga je denken dat je niet bijzonder bent, maar vreemd. En dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen.
Ik kan niet spuitend klaarkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen Mozy als je weer eens op zijn gezicht klaarkomt, maar niet tegen mij.
't Interesseert me niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan niet spuitend klaarkomen.
En waarom niet slikken? daar kwam het ook vandaan en het is niet langer in je mond dan wanneer je het uitspuugt.
we'll build a fortressquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten, ben ik er voor je. We kunnen elkaar erdoorheen slepen.
quote:
Send.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Ambipur het volgende:
Willen de dames die ambi actie willen mij even DM'en svp?
De sluizen zijn open.
haal me foto weg gvdquote:
Met deze reactie ben ik al tevreden.quote:
Maar deze reactie zie ik nog liever.quote:
Tja weinig mannen op het moment aanwezig om aandacht van te krijgen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit verandert steeds meer in de Lesbo SC.
Zo'n gevoelige jongen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
we'll build a fortress
to keep them out
and if they try to hurt you
i'll tear them down
Gelukkig zijn de vrouwen erg leuk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja weinig mannen op het moment aanwezig om aandacht van te krijgen.
En dat terwijl ik geeneens lesbisch/biseksueel ben. Het is wat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, maar echt ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi om dat tegen Chai te zeggen steeds idd als ze weer te lang doorlult.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Send.
[..]
haal me foto weg gvd
Hardop gelachen i.c.m. met een khgg ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar echt ook.Die diarree aan informatie elke keer.
Schrijf een encyclopedie ofzo maar val mij er niet mee lastig.
Mooi om jou en dWc steeds overprikkeld te zien raken en aan de noodrem te zien trekken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar echt ook.Die diarree aan informatie elke keer.
Schrijf een encyclopedie ofzo maar val mij er niet mee lastig.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja weinig mannen op het moment aanwezig om aandacht van te krijgen.
Niks ergs aan tochquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen i.c.m. met een khgg ofzo![]()
![]()
.
Heeft niets met overprikkeld te maken, het lijkt er meer op dat jij zelf alle prikkels niet kunt handelen en geen sociaal acceptabel antwoord kunt geven en daarom maar met feitjes op de proppen komt waar niemand om heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mooi om jou en dWc steeds overprikkeld te zien raken en aan de noodrem te zien trekken.
En dat maakt mij uit omdat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
Heeft niets met overprikkeld te maken, het lijkt er meer op dat jij zelf alle prikkels niet kunt handelen en geen sociaal acceptabel antwoord kunt geven en daarom maar met feitjes op de proppen komt waar niemand om heeft gevraagd.
Ik dacht het even logisch te vinden, omdat het niet slim is om te sproeien in de brandende zon. Maar er was vanmiddag al bijna geen zon meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Dqod het volgende:
Wie de neuk is er nu nog met een tuinslang aan het sproeien hier
Ninja-edit,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Diarree aan informatie. Schrijf een encyclopedie
![]()
![]()
.
Ik hou van je Miss <3.
Geen idee, interesseert me ook niet. Succes met je feitenkennis.quote:
Die begint dan eindeloos te vertellen over R&P-topics, Viva-praatjes en hersendodende TV-programma's.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
Zo te horen moet je Chai en mij niet in een ruimte zetten.
Gvd, moet gewoon lachen omdat jij moet lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Diarree aan informatie. Schrijf een encyclopedie
![]()
![]()
.
Ik hou van je Chloro <3.
Ja daarom.. Dus het slaat gewoon als een lul op een drumstel Ugjerkequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht het even logisch te vinden, omdat het niet slim is om te sproeien in de brandende zon. Maar er was vanmiddag al bijna geen zon meer.
En het regende net.
Heel erg bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, interesseert me ook niet. Succes met je feitenkennis.
Oooooké, laat maar. Ik heb hele andere feitjes in mijn hoofd om op te dreunen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die begint dan eindeloos te vertellen over R&P-topics, Viva-praatjes en hersendodende TV-programma's.
Ik las drumstick.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja daarom.. Dus het slaat gewoon als een lul op een drumstel Ugjerke
Zit jij ook aan de pillen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oooooké, laat maar. Ik heb hele andere feitjes in mijn hoofd om op te dreunen.
Nee, maar ik zou ze wel kunnen krijgen.quote:
Diarre ipv diarree, nou nou.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ninja-edit,kan gebeuren, op tijd gequote.
Moet nu gewoon weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, moet gewoon lachen omdat jij moet lachen.
Je breekt m'n hart.. Nu heb ik nog meer honger en ik heb dat niet in huisquote:
Lekker wel :$quote:
Oh wacht, failquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ninja-edit,kan gebeuren, op tijd gequote.
Wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ze wel kunnen krijgen.
Ik stel het al een jaar of zeven uit.Ik vind mezelf veel te leuk zo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet nu gewoon weer![]()
![]()
. Schrijf een encyclopedie, mi kanki mi papi
.
quote:
Neeeee, dat is wel het laatste wat ik wil horen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je breekt m'n hart.. Nu heb ik nog meer honger en ik heb dat niet in huis
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Neeeee, dat is wel het laatste wat ik wil horen.Ik zou zeeën en aarde bewegen om dit recht te zetten, maar ik ben niet stalker genoeg om nu al te weten waar je woont.
En de supermarkt is dicht, dat vooral eigenlijk.
ADD of ADHD. Ik heb wel eens pogingen gewaagd om erachter te komen hoe het nou precies zit, maar ik maak dat soort dingen nooit af. De pilletjes helpen wel goed in ieder geval, daar heb ik vroeger wel gebruik van gemaakt.quote:
Ja, fuck.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Ja, teringzooiFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik ga straks wel tosti's maken, want yolo
Wat raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
ADD of ADHD. Ik heb wel eens pogingen gewaagd om erachter te komen hoe het nou precies zit, maar ik maak dat soort dingen nooit af. De pilletjes helpen wel goed in ieder geval, daar heb ik vroeger wel gebruik van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |