copy de afbeelding url van een UI.quote:
op fok posten als laatste activiteit voor je zelfmoord pleegtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want op een vrije dag kun je geen zelfmoord plegen idd.
Nee, niet genoeg stress. Vrije dag is niet stress tenzij elke dag vrije dag dan vrije dag juist stress. Snap?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want op een vrije dag kun je geen zelfmoord plegen idd.
Ja (9)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou nou, 6 ja 4 nee, ik heb denderendere (wow) uitslagen gezien.
Denken dat skippy echt komt.quote:
Dan is het op zich wel terecht om jezelf van kant te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
op fok posten als laatste activiteit voor je zelfmoord pleegt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Chloroform het volgende:
Je eigen UI als plaatje in de OP zetten.Zosk.
![]()
Als krio komt kom ik ook heb ik gezegd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ook al was die er niet, dan ging je toch nie.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nou nou, 3 stemmen erbij.
't Interesseart mah niet.
Hoezo? iedereen is juist de hele tijd heel negatief over het verloop.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Dat gezanik over die meet trouwens de hele tijd.Kan niet anders dat die meet ontzettend tegen gaat vallen.
Tenzij iemand bliksemschietende koalas uitpoept.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Dat gezanik over die meet trouwens de hele tijd.Kan niet anders dat die meet ontzettend tegen gaat vallen.
Hij komt wel maar niet door jou, schatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als krio komt kom ik ook heb ik gezegd.
Was tijd geleden toch ook zo een ONZ meet, met van die figuren als Spaghettivretah en die pepsnuivende aap?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Tja. Dan is 't zwakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Denken dat skippy echt komt.Overigens zat jij al heel lang te hinten dat je misschien toch maar niet zou komen. Vind ik toch een beetje zwak.
Als het toch m'n laatste dag zou zijn zou ik denk ik direct voor de heroinespuit gaan. Blowen doe ik al zo vaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan is het op zich wel terecht om jezelf van kant te maken.
Ik zou denk ik fappen en blowen.
Ik ben een keer naar een ONZ meet gegaan toen ik helemaal niet op Fok! zat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was tijd geleden toch ook zo een ONZ meet, met van die figuren als Spaghettivretah en die pepsnuivende aap?
Oh shi-.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Hij komt wel maar niet door jou, schat
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Was tijd geleden toch ook zo een ONZ meet, met van die figuren als Spaghettivretah en die pepsnuivende aap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |