Ninja-edit,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Diarree aan informatie. Schrijf een encyclopedie
![]()
![]()
.
Ik hou van je Miss <3.
Geen idee, interesseert me ook niet. Succes met je feitenkennis.quote:
Die begint dan eindeloos te vertellen over R&P-topics, Viva-praatjes en hersendodende TV-programma's.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Ugjerke het volgende:
Zo te horen moet je Chai en mij niet in een ruimte zetten.
Gvd, moet gewoon lachen omdat jij moet lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Diarree aan informatie. Schrijf een encyclopedie
![]()
![]()
.
Ik hou van je Chloro <3.
Ja daarom.. Dus het slaat gewoon als een lul op een drumstel Ugjerkequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht het even logisch te vinden, omdat het niet slim is om te sproeien in de brandende zon. Maar er was vanmiddag al bijna geen zon meer.
En het regende net.
Heel erg bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, interesseert me ook niet. Succes met je feitenkennis.
Oooooké, laat maar. Ik heb hele andere feitjes in mijn hoofd om op te dreunen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die begint dan eindeloos te vertellen over R&P-topics, Viva-praatjes en hersendodende TV-programma's.
Ik las drumstick.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja daarom.. Dus het slaat gewoon als een lul op een drumstel Ugjerke
Zit jij ook aan de pillen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oooooké, laat maar. Ik heb hele andere feitjes in mijn hoofd om op te dreunen.
Nee, maar ik zou ze wel kunnen krijgen.quote:
Diarre ipv diarree, nou nou.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ninja-edit,kan gebeuren, op tijd gequote.
Moet nu gewoon weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, moet gewoon lachen omdat jij moet lachen.
Je breekt m'n hart.. Nu heb ik nog meer honger en ik heb dat niet in huisquote:
Lekker wel :$quote:
Oh wacht, failquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ninja-edit,kan gebeuren, op tijd gequote.
Wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou ze wel kunnen krijgen.
Ik stel het al een jaar of zeven uit.Ik vind mezelf veel te leuk zo.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet nu gewoon weer![]()
![]()
. Schrijf een encyclopedie, mi kanki mi papi
.
quote:
Neeeee, dat is wel het laatste wat ik wil horen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je breekt m'n hart.. Nu heb ik nog meer honger en ik heb dat niet in huis
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Neeeee, dat is wel het laatste wat ik wil horen.Ik zou zeeën en aarde bewegen om dit recht te zetten, maar ik ben niet stalker genoeg om nu al te weten waar je woont.
En de supermarkt is dicht, dat vooral eigenlijk.
ADD of ADHD. Ik heb wel eens pogingen gewaagd om erachter te komen hoe het nou precies zit, maar ik maak dat soort dingen nooit af. De pilletjes helpen wel goed in ieder geval, daar heb ik vroeger wel gebruik van gemaakt.quote:
Ja, fuck.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Ja, teringzooiFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik ga straks wel tosti's maken, want yolo
Wat raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
ADD of ADHD. Ik heb wel eens pogingen gewaagd om erachter te komen hoe het nou precies zit, maar ik maak dat soort dingen nooit af. De pilletjes helpen wel goed in ieder geval, daar heb ik vroeger wel gebruik van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |