Je moeder is een grijze muis.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit.
Bakkes, fluitinjereetmansquote:
Wiesda in je UI?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
'Fappen met oude kaas en ganzen', zal de bitches sowieso wel trekken, ja..
Ah, iemand heeft er een opmerking over gemaakt. Tijd om een nieuwe te bedenken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je het zeker?quote:
WHAT THE FUCK MUR?! JEZUS GODVER CHRISTUS TERINGSTOKKNOBBELTYFUS.quote:
begin me te trekkequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee.. Mensen die niet wetenquote:
Vind ik lullig dat je zo over haar praat, doet me pijnquote:
Een goede gerijpte kaas kan soms net dat extra beetje pit geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Knuffel?quote:
Ik zal een kaasplankje meenemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Mensen die niet weten:$
[..]
Vind ik lullig dat je zo over haar praat, doet me pijn
Hoe kan ik je nu ooit nog aan haar voorstellen man
Wil die kleine tentakeltjes kietelen.quote:
Hmmm Camembert hmmmmmquote:
Oké, ik wacht.quote:
Honger gekregen :$quote:
Wil je een smoothie?quote:
Ik bewaar de kaas voor je moeder hoor. Ik heb nog wel een brosje, maar dat is voornamelijk lucht.quote:
Van jou welquote:
Ok, vooruit.. Als het maar wel hete lucht is ok? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bewaar de kaas voor je moeder hoor. Ik heb nog wel een brosje, maar dat is voornamelijk lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |