Jawelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ziek, dit.. Noem jou toch ook geen Bobotie
Blijf eens van die snoepjes afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:05 schreef Ugjerke het volgende:
S S S S
A A A A
F F F F
E E E E
T T T T
Y Y Y Y
SAFE SAFE SAFE SAFE
DANCE
TOE DIE DOE TIE DOE TIE DOE TIE
Ben in een lievige bui, vraag me niet hoe het kan maar profiteer en bizar hard van. Nu kan ik tenminste mijn gevoel uitspreken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word een beetje emotioneel door deze lieve woorden.
Als je maar niet van je af gaat slaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word een beetje emotioneel door deze lieve woorden.
De snoepjes zitten in mijn hoofd.quote:
Gelijk geef ik je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever penis. Die dingen smaken zo nice.
Zal dit moment voor eeuwig koesteren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben in een lievige bui, vraag me niet hoe het kan maar profiteer en bizar hard van. Nu kan ik tenminste mijn gevoel uitspreken.
Dit vind ik zelfs niet cool.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
als chloro haar neus in een startup zaakje steekt heb je meteen een multinational
Baby neushoorn?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De snoepjes zitten in mijn hoofd.
WOEPWOEPWOEPWOEPWOEP DOET DE NEUSHOORN
Ik dacht dat we een speciale band aan het creëren waren, kom je met dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
als chloro haar neus in een startup zaakje steekt heb je meteen een multinational
Dat bepaal ik zelf wel.quote:
Waarom een baby? Ik sluit het niet uit, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de reden waarom je opeens aan baby neushoorns denkt.quote:
Dat is inmiddels ook terecht.quote:
Te laat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Hier een hintquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:09 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waarom een baby? Ik sluit het niet uit, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de reden waarom je opeens aan baby neushoorns denkt.
Dat is een olifant.quote:
Doe eens normaal, dat is een grijze muisquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Te laat.'Fappen met oude kaas en ganzen', zal de bitches sowieso wel trekken, ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
Je moeder is een grijze muis.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit.
Bakkes, fluitinjereetmansquote:
Wiesda in je UI?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
'Fappen met oude kaas en ganzen', zal de bitches sowieso wel trekken, ja..
Ah, iemand heeft er een opmerking over gemaakt. Tijd om een nieuwe te bedenken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je het zeker?quote:
WHAT THE FUCK MUR?! JEZUS GODVER CHRISTUS TERINGSTOKKNOBBELTYFUS.quote:
begin me te trekkequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee.. Mensen die niet wetenquote:
Vind ik lullig dat je zo over haar praat, doet me pijnquote:
Een goede gerijpte kaas kan soms net dat extra beetje pit geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Knuffel?quote:
Ik zal een kaasplankje meenemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Mensen die niet weten:$
[..]
Vind ik lullig dat je zo over haar praat, doet me pijn
Hoe kan ik je nu ooit nog aan haar voorstellen man
Wil die kleine tentakeltjes kietelen.quote:
Hmmm Camembert hmmmmmquote:
Oké, ik wacht.quote:
Honger gekregen :$quote:
Wil je een smoothie?quote:
Ik bewaar de kaas voor je moeder hoor. Ik heb nog wel een brosje, maar dat is voornamelijk lucht.quote:
Van jou welquote:
Ok, vooruit.. Als het maar wel hete lucht is ok? :$quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik bewaar de kaas voor je moeder hoor. Ik heb nog wel een brosje, maar dat is voornamelijk lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |